Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 377 ... 405 406
S. Morgenstern

Maar 2 mensen die het voor hem opnemen is toch niets op honderden mensen die er niet op reageren?

Ik vind het treffend genoeg.

Het is misschien wel degelijk interessant om ook naar te kijken, akkoord.

Mooi.

Want journalistiek gezien dien je de lezer te berichten over afwijkende en opvallende zaken.

Ik vind het stuk van wielerflits over Van Hoecke als mogelijke versterking voor TLJ journalistiek gezien iets sterker. Daar werd je nog enigszins geïnformeerd over het soort renner dat hij was (edit: dat valt eigenlijk ook nogal tegen zie ik nu). Uit het stuk van de telegraaf kun je in ieder geval helemaal niets halen over wat hij bij TLJ zou kunnen betekenen, terwijl je na de zin over Dupont nog denkt te kunnen gaan lezen wat die Van Hoecke dan behoorlijk kan.

Hij lijkt me een prima versterking voor zowel het voorjaar, als knecht in ander werk en als mogelijke versterking voor de sprinttrein.

Dit is binnen deze context wat mij betreft veel interessanter. Ik had een draadje over zijn mogelijkheden in de tijdrit hier bijvoorbeeld ook wel relevant gevonden.

Laatst gewijzigd
Gees

Is t klaar nu?

Gees

Ik mis Roglic in Lombardije.

S. Morgenstern

Roglic zou daar wel starten volgens mij. Misschien dat hij nu richting WK toch een andere voorbereiding pakt of die startlijst is een oude. Battaglin bijvoorbeeld al hersteld?

Gees

Dat zou heel goed kunnen (beide). Battaglin staat er wel bij na z'n knieblessure. Campenaerts niet, toch teveel z'n nekkie eraf en ook ivm voorbereiding WK?

Spruch

Nav de vele mooie discussies, moest ik aan de definitie van discussiëren denken en hoe dat hier nou elke keer op sneren over en weer kan uitlopen. Ik kwam deze aanwijzingen tegen. Niet onnuttig voor sommigen:
- Luister naar elkaars argumenten.
- Sta open voor elkaars mening.
- Bestrijd argumenten op de inhoud, speel het niet op de persoon.
- Haal er geen dingen bij die er niet bij horen.
- Discussieer op basis van gelijkwaardigheid. Als een manager zijn autoriteit gebruikt, wordt de discussie niet opgelost maar beslecht.
- Blijf rationeel en zorg ervoor dat je argumenten geldig en juist zijn. Een argument is juist als de inhoud klopt. Een argument is geldig als het gaat over het onderwerp waar je het over hebt.
- Discussieer niet alleen om de discussie te winnen. Het gaat om het beste standpunt.

Hakkie2

Lombardije en de TTT en TT van het WK alle 3 rijden en dan misschien ook nog de wegrit lijkt me voor zowel Campenaerts als Roglic te veel in 2 weken, inclusief de vlucht naar Qatar. Logisch dat die dus niet in Lombardije rijden.

Borsje

Jammer dat van Emden paar seconden tekort komt voor podium. Groenewegen heel sterk gereden.

jvh93

Totaal niet verwacht dat van emden dit kon vandaag. Sterk gereden hoor en een prachtige 5e plaats in het eindklassement. Kelderman 6e dus ook weer de nodige wt punten

kelderfan

Toch ook Kelderman en Van Emden goed bezig vandaag.

Chrys

Ik had niet op Van Emden gerekend, maar een uitstekende prestatie neergezet. Kelderman ook netjes, ook in de eindsprint.

kelderfan

Als Kelderman zich niet kan motiveren na tegenslag. Dan vraag ik mij af, hoe doet Lars Boom 't dan. Gevallen en uit de wedstrijd.

Yeez

'@kelderfan wat wil je daarmee zeggen? Heeft dat met motivatie te maken? Was een flinke klapper en hij had daarna niks meer om voor te rijden. Tot dat punt oogde boom als een vd sterkste van de koers.

Jouw posts beginnen met steeds meer te irriteren.

kelderfan

'@jessevdalen
Waarom eigenlijk. Het is toch een terechte vraag. Of mag ik alleen Van Emden feliciteren met zijn goede resultaat.

Timocycling

'@Kelderfan: je vraagt: "waarom eigenlijk". Dit terwijl Jesse duidelijk zegt waarom! Boom had niets meer om voor te rijden na die val, die ging puur voor eventueel dagsucces. In het klassement speelde hij al helemaal geen rol. Waarom dan nog door rijden in de regen en risico nemen als het niet nodig is??

Gees

Volgens mij meer geluk dan wijsheid. Ik heb 15 min vd koers gemist, dus mss zit ik ernaast - maar wanneer Sagan een beetje hulp had gekregen waren Kelderman en Van Emden nooit terug gekomen en buiten de top10 gevallen. Ik houd niet van pokerende renners.

Borsje

'@ Gees: dat is 'koers', toch? Ik baal er meer van dat de betreffende TLJ- renners er uiteindelijk samen niet in slagen om podiumplaats 3 veilig te stellen.

mooiman

'@spruch
prima tips!! Soms denk ik dat het beter is dit TLJ-forum te splitsen in een voor de supporters die ( net zoals ik) ook kritisch mogen blijven maar vooral supporter zijn en een voor de rest. Ik begrijp soms niets van de reacties die ik voorbij zie komen.... Op het TLJ-forum ( want zo heet het toch?)

achtpuntzes

'@ mooiman:
ehh, een TLJ-forum? een TLJ topic bedoel je.

mooiman

'@8.6

Precies: ik zie dit als een forum voor TLJ-supporters

kelderfan

'@Timocycling
Als je bij Lars Boom kijkt, dan zijn er wat mij betreft teveel DNF's in de uitslagen. Dat hij in deze er de brui aan gaf, is te begrijpen. Maar het overkomt hem te vaak. Over Kelderman wordt van alles gespuid. Maar bij Lars Boom mag je niets zeggen of afvragen, want die heeft niets meer om voor te rijden.
@Borsje, @Gees
Een beetje geluk komt er altijd bij kijken. Kelderman en Van Emden hebben er wel voor gereden en dat is toch mooi om te zien.

Kingstown

'@ 8.6

Het neigt best wel naar een TLJ forum.
Kijk maar eens naar een willekeurig wedstrijdtopic en 9 van de 10 keer gaat/gaan de eerste reactie(s) over een TLJ renner. Ook al was die 37-ste.

Ik vraag me soms echt af hoe sommige mensen naar wielrennen zitten te kijken. Heb je een prachtige wedstrijd gezien en dan krijg je eerst tig reacties van mensen over Roglic ofzo ipv over de winnaar of smaakmakers. Dat lijkt toch verdacht veel op een fanforum.

Gees

'@Borsje. Kelderfan. Laat dan 1 vd 2 pokeren en de andere volle bak rijden.

Laatst gewijzigd
Gees

'@Kingstown. Het eerste wat ik doe als de koers wordt uitgezonden is kijken of ik een geel TLJ shirt zie. Op het moment dat Rohan Dennis viel rekende ik al dat Van Emden en Kelderman een plekkie op zouden schuiven. Een koers kijken zonder dat TLJ meedoet, is niet mijn kopje thee. Ik ben idd een fan, net als ik vroeger fan van Marco van Basten was.

Hakkie2

'@kingstown: veel mensen kijken naar wielrennen zoals anderen naar voetbal kijken: puur fan van een ploeg. Een renner die eerst tegenstander is maar die naar de favoriete ploeg gaat, is plots één van de meest geliefde renners. Zie je ook bij voetbal met spelers. En zoals je bij een voetbalsite dan vooral Ajax fans ziet, zie je hier logischerwijs vooral TLJ fans.

Ik heb het niet zo extreem met ploegen, ik heb meer een aantal renners waar ik fan van ben. Maar als ik dan een ploeg moet kiezen is het ook TLJ (al ben ik geen fan van bijvoorbeeld Boom en dat zal ik volgend jaar ook niet zijn) en daarna Direct Energie.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 377 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.