Ben erg benieuwd wanneer we meer nieuws over de laatste te contracteren / te verlengen renners mogen verwachten. Gijs van Hoecke lijkt mij er zeker bij te komen en dan kom je op 27 renners. Van enige andere renner(s) zie je nergens geruchten voorbij komen die ook ergens op gebaseerd zijn.
Pfff, moet dat dan ? Hoeveel van de bijnamen op het schoolplein en in het echte leven zijn er nou 'respectvol' ? Dat is toch niet de essentie van een bijnaam ?
Iedereen krijgt de bijnaam die hij/zij verdient, ook al deed ie rare doektjes om zijn kop, liet ie een gek baardje staan en schreef ie het op zijn fiets, Pantani was niks niet il Pirato en gewoon il Elefantino, punt. Dat sommigen gelukkiger zijn met bijv 'Spartacus' is een ander verhaal, 'le Blaireau' was ook geen respectvolle bijnaam natuurlijk…., ..
Quote: Oliver Naesen; "My goddamned killer-instinct abandoned me today! But still really happy with my performance."
Lijkt mij the "killer" dus, die hem de das omdeed.
Dylan zal dat {But still really happy with my performance} ook wel vaker roepen, als 't niet lukt om te scoren. Of is dat de standaardzin bij TLJ.
@xistnc al 19 x raak of wordt 't toch nog "24.";)
Niveautje! Ik help volgens mij niemand in het bijzonder (zie ook niemand die hulp nodig had); stoorde ik me enkel aan je drang om hier voor iedereen te bepalen waar ze in geïnteresseerd zouden zijn. Mocht je toch weer eens iets inhoudelijks te melden hebben, dan sta je bij mij verder nooit bij voorbij achter te opzichte van 'mijn vriendjes'.
M.a.w. , als ik wat posts nade 1e van ti-raleigh goed begrijp gaat het niet meer om @Kelderman (die laat zich trouwens ondanks hun inspanningen al jaren niet echt gek maken door Vlek en xistnc) maar om een poging een terechte opmerking van ti-raleigh op diverse wijzen te "weerleggen" .
@ti-raleigh : zo word je natuurlijk nooit lid van dit vaak elitaire "TLJ mods duo clubje".
Blijf gewoon doorposten met je mooie nick name die wel voldoende impact en inhoud heeft en ieder ander lid kritisch kan aanspreken maar wel in zijn waarde laat.
@Kelderman is als hoofd TLJ forumposter inderdaad wat lastig te begrijpen qua inhoud en daar wordt hij voldoende door diverse anderen op gewezen. Een scheidsrechter of "moderator" zien we niet graag op Wielerflits.
Gesink geeft in een interview met de Telegraaf aan dat hij volgend jaar ook in de Tour voor etappeoverwinningen wil gaan. Ik hoop dat hij daar de vrijheid voor krijgt want Gesink verdient gezien alle pech die hij heeft gehad om op de manier te rijden waar hij het meest plezier uithaald. Met Kruijswijk kan LottoNL in de Giro en Vuelta voor het klassement gaan en met Gesink en Groenewegen in de Tour voor etappes.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.