Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 386 ... 405 406
jerteg

Dylan Groenewegen moet gewoon zichzelf blijven. Hoop dat hij volgend jaar nóg een stap kan maken door misschien een etappe te winnen / top 3 in de Tour

Dutch Cycling Fan

Ben erg benieuwd wanneer we meer nieuws over de laatste te contracteren / te verlengen renners mogen verwachten. Gijs van Hoecke lijkt mij er zeker bij te komen en dan kom je op 27 renners. Van enige andere renner(s) zie je nergens geruchten voorbij komen die ook ergens op gebaseerd zijn.

Wielerfan1987

Heeft Dylan eigenlijk al een bijnaam??

Romāns Vainšteins

De bowlingbal, zeer respectvolle nick die de Vlaemsche posse hem gegeven heeft.

De beste bijnamen komen van de collega's en ik vind dit nou echt eens een leuke, zeker vergeleken met verschrikkelijkheden als 'de condor van Varsseveld', 'de kleerhanger' etc

tendam

Leuke nick, maar respectvol?

Romāns Vainšteins

Pfff, moet dat dan ? Hoeveel van de bijnamen op het schoolplein en in het echte leven zijn er nou 'respectvol' ? Dat is toch niet de essentie van een bijnaam ?

Iedereen krijgt de bijnaam die hij/zij verdient, ook al deed ie rare doektjes om zijn kop, liet ie een gek baardje staan en schreef ie het op zijn fiets, Pantani was niks niet il Pirato en gewoon il Elefantino, punt. Dat sommigen gelukkiger zijn met bijv 'Spartacus' is een ander verhaal, 'le Blaireau' was ook geen respectvolle bijnaam natuurlijk…., ..

Laatst gewijzigd
kelderfan

Quote: Oliver Naesen; "My goddamned killer-instinct abandoned me today! But still really happy with my performance."
Lijkt mij the "killer" dus, die hem de das omdeed.
Dylan zal dat {But still really happy with my performance} ook wel vaker roepen, als 't niet lukt om te scoren. Of is dat de standaardzin bij TLJ.
@xistnc al 19 x raak of wordt 't toch nog "24.";)

ti-raleigh

'@ xistnc
1. Houd je scheidingen lekker voor jezelf, is verder niemand in geïnteresseerd.
2. Wie heeft jou als scheidsrechter aangewezen ?

S. Morgenstern

Houd je scheidingen lekker voor jezelf, is verder niemand in geïnteresseerd.

Laat iedereen dat lekker zelf uitzoeken.

Timocycling

Man wat een gekibbel om niks weer😂... zijn jullie nu volwassen?

Netraam

Nee, natuurlijk niet. Anders had ik wel wat beters te doen dan discussiëren over de capaciteiten van 'de bowlingbal' :P

Gees

wat een wijvenkift

gardeyn

'@kelderfan : dat is een tweet na de Eneco tour......

ti-raleigh

Goh, ik had je al gemist. Je moet je vriendje wel ff helpen he.

kelderfan

'@gardeyn
Je hebt helemaal gelijk. Ik vond de tweet wel leuk gezien de aanvaring met Dylan. Oliver Naesen heeft netjes de betreffende tweets verwijderd of laten verwijderen.
Maar de nickname "killerbal" lijkt mij ook niet verkeerd.

gardeyn

Nu nog overal z'n duimpje omlaag laten photoshoppen ;)

S. Morgenstern

Goh, ik had je al gemist. Je moet je vriendje wel ff helpen he.

Niveautje! Ik help volgens mij niemand in het bijzonder (zie ook niemand die hulp nodig had); stoorde ik me enkel aan je drang om hier voor iedereen te bepalen waar ze in geïnteresseerd zouden zijn. Mocht je toch weer eens iets inhoudelijks te melden hebben, dan sta je bij mij verder nooit bij voorbij achter te opzichte van 'mijn vriendjes'.

Laatst gewijzigd
jerteg

Gaat het hier trouwens over Lotto NL of over persoonlijke belangen?

ti-raleigh

Hmmmm, toch gek dat jij diegene bent die erop reageert, of eigenlijk juist niet. En wat storen aan én inhoudelijk reageren betreft..... Probeer eens een poosje niet te schoppen tegen de schenen van een bepaald iemand. Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.

S. Morgenstern

Ik schop tegen niemands schenen. Ik zou zelfs durven beweren dat er niemand inhoudelijker op kelderfan heeft gereageerd de laatste jaren. Ik blijf hem gewoon net zo serieus nemen als ieder ander en heb wat dat betreft geen externe uitdaging nodig.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Nergens sarcastisch/denigrerend ? Kijk nog ff bij 18 sept.

S. Morgenstern

Sarcastisch kan ik wel zijn inderdaad. Ik ben blij dat er iemand een logboek over heeft aangelegd, hoef ik dat zelf niet te doen.

simplex

M.a.w. , als ik wat posts nade 1e van ti-raleigh goed begrijp gaat het niet meer om @Kelderman (die laat zich trouwens ondanks hun inspanningen al jaren niet echt gek maken door Vlek en xistnc) maar om een poging een terechte opmerking van ti-raleigh op diverse wijzen te "weerleggen" .
@ti-raleigh : zo word je natuurlijk nooit lid van dit vaak elitaire "TLJ mods duo clubje".
Blijf gewoon doorposten met je mooie nick name die wel voldoende impact en inhoud heeft en ieder ander lid kritisch kan aanspreken maar wel in zijn waarde laat.

@Kelderman is als hoofd TLJ forumposter inderdaad wat lastig te begrijpen qua inhoud en daar wordt hij voldoende door diverse anderen op gewezen. Een scheidsrechter of "moderator" zien we niet graag op Wielerflits.

S. Morgenstern

Wie heeft hier nu eigenlijk de pet van scheidsrechter of moderater opgezet? Of die van labeltjes plakker? Zou er iemand hier het logboek 'ironie' aan het bijhouden zijn?

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Gesink geeft in een interview met de Telegraaf aan dat hij volgend jaar ook in de Tour voor etappeoverwinningen wil gaan. Ik hoop dat hij daar de vrijheid voor krijgt want Gesink verdient gezien alle pech die hij heeft gehad om op de manier te rijden waar hij het meest plezier uithaald. Met Kruijswijk kan LottoNL in de Giro en Vuelta voor het klassement gaan en met Gesink en Groenewegen in de Tour voor etappes.

1 2 ... 386 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.