Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 390 ... 405 406
kelderfan

'@LM
Wat mij betreft mag Hofland blijven, maar ja, hij heeft zich wel uitgesproken in de richting van opstappen. Misschien dan toch naar Sunweb.

Hakkie2

'@kelderfan: ik weet niet wat voor punten jij aan het tellen bent, maar dat zijn geen WT punten en volgens mij niet eens UCI world ranking punten. Alleen die punten zijn interessant (en dan eigenlijk alleen de WT punten). Allerlei andere rankings zoals de cqranking en afgeleiden daar van zijn leuk om spelletjes mee te spelen, maar niet relevant.

Laatst gewijzigd
tendam

'@laatste man
Z'n transfer is toch nog niet bevestigd? Het zou 'n beetje raar zijn als Vd Sande dat dan op eigen houtje gaat doen.

Fanny

Van een aantal TLJ renners weten we nog steeds niet waar ze definitief toe gaan of dat ze blijven bij TLJ zoals Tankink, Hofland, Jiang, van Winden en van Asbroeck.
Ik ga er toch wel van uit dat dit vóór de TLJ fan dag op 23 oktober 2016 bekend zal zijn omdat dit de laatste dag is dat er van de renners afscheid genomen kan worden door de fans.
Ik denk dat Tankink zijn carrière volgend jaar bij TLJ afsluit (2 jaar lijkt mij sterk of misschien wel, maar dan tegen een veel lager salaris) en dat ook van Winden voor mijn gevoel nog een jaar mag blijven (sprinttrein).
Van de anderen verwacht ik niet dat ze bij TLJ blijven ondanks dat sommige TlJ renners aanbiedingen hebben gehad, al duurt het wel heel erg lang voordat men (de ploeg(en)) het bekend maakt.

Netraam

'@Fanny
Jiang is een stagiaire, zeer kleine kans dat die volgend jaar op profbasis komt. Maar zelfs als hij komt, is het een nieuwe transfer en geen 'blijver'.
Hofland heeft in ieder geval bevestigd te vertrekken, alleen zijn nieuwe ploeg is nog niet bekend.

tdola

Van asbroeck gaat naar cannondale

Loek de Rooij

http://wielerupdate.nl/wielernieuws/38012/zeeman-wijst-mooi-mens-van-dijk-weg-naar-geluk/

Zeeman is blijkbaar ook coach van Ellen van Dijk. Ook hier heeft hij weer goed werk geleverd voor iemand op mentaal vlak. Dat maakt het des te vreemder dat het met Kelderman en Zeeman niet echt wil(de) lukken. Niet dat ik Zeeman als miracle maker zie, maar vraag me dan wel af of iemand anders meer kan met deze (zeer talantvolle) jongen. Ik gun hem echt meer dan de afgelopen 2 jaar. Vooral alle onzin tijdens de tour is pijnlijk geweest. Kelderman is in dat opzicht de nieuwe Gesink.

Laatst gewijzigd
xistnc

'@luckyloek
In dat opzicht is Kelderman eigenlijk het tegenovergestelde van Gesink. Fysiek was er namelijk in de Tour juist niet heel veel aan de hand.

Hakkie2

'@xistnc: aan de andere kant liet Kelderman vorig jaar in de Tour zien dat hij geblesseerd wel door kan zetten. Afgelopen Tour ging alles gewoon mis. Eerst valt Gesink weg waardoor hij plots toch blikvanger is en dan krijg je in de Tour terwijl het best goed gaat zo'n onwaarschijnlijke val waardoor je je materiaal niet meer durft te vertrouwen. Met daartussen nog die emotionele achtbaan in de Ronde van Zwitserland. Ik kan me best voorstellen dat je dan even mentaal in een dip zit, al zou het niet mogen als je echt voor klassementen wil gaan.

defietser

Alleen Tankink en van Winden zijn nog niet bekend voor 2017.

Er zijn voor 2017 26 renners gecontracteerd. Met deze beiden erbij, zou 2017 compleet zijn. Volgens persberichten zijn er een aantal renners getest. Grotere selectie volgend jaar? Of in plaats van? Wie het weet mag het zeggen.

Laatst gewijzigd
Hermannmg

Tankink verlengen lijkt me, prima knecht + ontzettende PR optie voor de sponsors. Van Winden ligt goed in de groep (vaak met Gesink en Vermeulen op pad) en heeft misschien wel wat krediet omdat hij terug is gehaald vorig jaar. Toch heb ik geen volledig beeld bij deze renner, rijdt geen grote ronde of de belangrijkste wedstrijden. Afgelopen dinsdag in Chimay-Binche-Chimay leek die "sprinttrein" helemaal nergens op, dus zal hem niet echt plaatsen als man voor de sprinttrein.

Is Adam Blyth niets?, wellicht wat prijzig maar een man met een sprint (versloeg cav dit jaar in brits kampioenschap) en daarnaast ook een ervaren knecht.

xistnc

'@Hermannmg
Heb je de finale gezien, dinsdag? Nadat ze Van Asbroeck 3x moesten ophalen, was Van Winden nog in staat om een prima leadout te doen. Alleen kon Van Asbroeck weer eens niet volgen.

Misschien is Van Winden zelfs wel de alternatieve sprinter voor kleinere wedstrijden. Ik zou hem die kans best willen geven.

Loek de Rooij

'@xistnc, de situatie was natuurlijk niet volledig vergelijkbaar met die van Gesink, maar ik doel meer op het neerhalen van zijn persoon in de media en alle schapen die de media napraten. Dat heeft hem ook echt geen goed gedaan. Het zal waarschijnlijk ook een belangrijke factor zijn geweest voor het verlaten van de ploeg.

Gesink is natuurlijk een ander persoon en heeft altijd beter met die druk om kunnen gaan, al stond hij er ook wel eens ongelukkig op in de media. Voor Kelderman kan ik niet echt oordelen in welke staat hij fysiek was na zijn valpartij door die afloper. Er leek weinig aan de hand te zijn. Hij leek echt mentaal geknakt. Zijn (gemaakte) strijdvaardigheid had wellicht te maken met de aanpak van Zeeman alleen geloofde hij er zelf volgens mij niet echt in. Zoals Hakkie zegt is dat best begrijpelijk, maar zo kan je inderdaad geen kopman zijn. Hopelijk kan hij volgend seizoen weer wat zelfvertrouwen tanken.

wieler4live

Ik heb zin in het volgende seizoen ik denk dat tlj het erg goed gaat doen of eigenlijk hoop ik dat

Kelderman Rules

Moreno Hofland definitief naar Lotto-Soudal

jvh93

prima prestatie vandaag. mooie 5e plek op slechts een halve seconde van Sky, volgend jaar dan kelderman weg maar wel boom en clement terug die dit werk ook goed aan moeten kunnen, ben zeer benieuwd naar de toekomst van lotto jumbo op het gebied van de ploegentijdrit

Hermannmg

Mooie prestatie van de mannen in Qatar. In Parijs-Tours weinig motivatie te zien, behalve de in uitstekend vorm stekende Wynants. Hofland, Vanmarcke, Van Asbroeck en Teunissen zitten al met de gedachte bij volgend jaar lijkt...

Chrys

In Qatar een mooie vijfde plaats, al denk ik dat ze er niet helemaal tevreden mee zullen zijn. In Parijs-Tours reed TLJ met de befaamde tactiek 'ieder voor zich'. Wynants nog goed in vorm, maar verder weinig soeps.

Op het ijs zijn inmiddels ook de eerste wedstrijden gereden ;)
Sven Kramer met een nieuw baanrecord in Inzell op de 3000 meter, net voor Patrick Roest die ook onder het oude baanrecord van Sverre Lunde Pedersen dook. Roest reed ook nog eens op zowel de 3000 als de 1500 meter een persoonlijk record.

Laatst gewijzigd
Yeez

Dit was het dan voor dit seizoen? Of rijden ze de sluitingsprijs of Hainan nog?

Dutch Cycling Fan

'@jessevandalen, volgens mij was dit het idd voor TLJ in 2016. Ook voor ons afkicken na het WK en vooral afwachten wie er nog bij komen en / of verlengd worden. Ik verwacht dat men met 28 of 29 renners het seizoen start. Dwz Gijs van Hoecke (aangezien telegraaf het tot nu toe steeds bij het juiste eind had) en eventueel nog 1 of 2 anderen.

xistnc

Hofland gaat sowieso naar Hainan, toch? Die heeft voor dit seizoen 6 zeges beloofd, ik zou niet weten hoe hij daar anders aan gaat raken.

Hij krijgt dan vermoedelijk Vanmarcke, Teunissen, Van Asbroeck, Kelderman, Tankink, Lammertink en stagiair Jiang als ploegmaats mee.

Fanny

'@jessevandalen
Volgens de Strava van Bouwman zal TLJ dinsdag nog de sluitingsprijs Putte - Kapellen rijden.
Wie er hier behalve Bouwman nog meer zullen rijden weet ik niet maar ik vermoed dat het grootste deel van renners die vandaag Paris-Tours hebben gereden hier ook aan de start zullen staan.
Daarnaast vermoed ik dat Lammertink hier ook wordt ingezet daar hij nog weinig wedstrijden voor TLJ heeft gereden.
Waarschijnlijk ook de laatste wedstrijd van stagiar Jiang Zhi Huy voor TLJ.

@xistn
Quote: Hofland gaat sowieso naar Hainan, toch? Die heeft voor dit seizoen 6 zeges beloofd, ik zou niet weten hoe hij daar anders aan gaat raken.
Hij krijgt dan vermoedelijk Vanmarcke, Teunissen, Van Asbroeck, Kelderman, Tankink, Lammertink en stagiair Jiang als ploegmaats mee.

Ik denk dan TLJ Hainan (22/10-30/10) niet zal gaan rijden daar op 23 oktober de Fandag van TLJ is waar er afscheid wordt genomen van de renners die bij TLJ vertrekken.
Kelderman gaf aan dat de TTT op het WK van vandaag zijn laatste wedstrijd voor TLJ was.

Fanny

'@Sephiroth
Ben geheel met je eens dat neo renner Bouwman voor TLJ wel een erg zwaar seizoen heeft gereden met veel WT koersen van 1 week en 1 grote ronde.
Deze Paris-Tours van 2016 was denk ik niet zijn ding zonder heuvels/bergjes terwijl dit vorig jaar wel het geval was.
Was trouwens bij beloften vorig jaar nog 6e achter winnaar en toptalent Oomen.
Bouwman zal denk ik blij zijn als zijn seizoen erop zit na de dinsdag te rijden sluitingsprijs Putte-Kappellen.
Ik neem aan dat TLJ wel wat in hem ziet als (klimmers)knecht en klimtijdrijder voor volgend jaar (laatste contractjaar).
Misschien als knecht in Giro voor Kruijswijk of in de TDF voor streekgenoot Gesink.
Maar hij zal dan volgend jaar nog wel de nodige stappen moeten maken voor een contractverlenging voor 2018 en eventueel verder.

Vwb Paris-Tours was het van TLJ teleurstellend en dan bedoel ik met name de sprinttrein met de sprinters Hofland en van Asbroek.
Ook van Vanmarcke had ik wel iets meer verwacht maar die had misschien nog een excuus mbt de geboorte van zijn kind.
We hebben ze de laatste kms helaas niet echt van voren gezien na het terughalen van de uitstekende rijdende teammaat Maarten Wijnants.

Chrys

Opstelling Putte-Kapelle:

Van Asbroeck
Van Winden
Hofland
Teunissen
Bouwman
Castelijns
Wynants
Jan

Geef die Bouwman toch lekker vakantie...

Gees

Idioot welke koersen Bouwman moet rijden, gister bungelde hij achteraan bij PT. Werkelijk idioot.

Mbt sprintersdiscussie. Ook al is het geen WT, het is altijd lekker om iemand in je team te hebben waar je voor kan rijden in kleinere sprintkoersen. Met het wegvallen van Hofland, Van Asbroeck en ook Teunissen, kan LTJ nog wel iemand gebruiken. Dus geen Van Winden, ook al is hij zo goed voor de konijnen van de buren

1 2 ... 390 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.