Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 392 ... 405 406
kelderfan

'@jerteg
Bij de Napoleon Games doet Capiot het weer goed {nipt geklopt door Dupont in een tussensprintje.
#jonge sprinter

Dutch Cycling Fan

'@ Kelderfan, gaan we nu al beoordelen op resultaat in tussensprints??

Yeez

Grote val in putte-kappellen. Zag van winden hofland er sws bij en nog 2 jumbo's.

jvh93

Jan vandaag 22e, goede race gereden door onze Chinese vriend

jessek21

'@tdb daar zit je fout ik en @kelderman rules reageerden op een persoon die op dit forum berichtte:"lotto jumbo heeft kanker". De redactie heeft vervolgens onze berichten vervangen door de mededeling dat er een ban was gegeven aan die persoon.

kelderfan

'@jessek21
Helemaal goed en ook prima, dat je 't even meldt.
@DCF
Nee hoor, dat is niet de bedoeling.
Maar TLJ heeft een sprinter nodig {is mijn idee} en Capiot is goed bezig en ook in tussensprints.
Arvid De Kleijn is ook lekker bezig met z'n 4e. plaats en een zege in Parijs - Tours Espoirs.

Romāns Vainšteins

Haha, ja laten we een goede tussensprinter gaan halen, die mist nog in de selectie :)

S. Morgenstern

Capiot heeft vandaag de twijfels over zijn mogelijkheden in de sprint eerder niet weggenomen, dan dat hij met zijn tussensprintjes heeft getoond misschien toch een potentiële winnaar van dit soort koersen te zijn.

xistnc

PCS overweegt inmiddels om uitslagen van tussensprints te gaan publiceren.

Janjanssen98765

Kelderfan is op de TLJ fandag te herkennen aan een rode neus, rood haar en een bloem in zijn revers.

Gees

Het niveau hier wordt steeds treuriger.

ghostwriter

Ik hoop dat LottoNL het contract van Tankink met een jaar verlengt en Van Hoecke en Capiot naar de ploeg haalt. Van Hoecke lijkt me een goede knecht voor Boom in de klassiekers en Capiot lijkt me een goede wagon voor de sprinttrein. Van mij hoeft LottoNL geen extra sprinter te halen aangezien Lobato een deel van het programma van Hofland over kan nemen.

kelderfan

'@Janjansen98765
Zo jochie ben je weer wakker geworden. Wordt leuk op fandag jij met geel haar en kwijl uit de mond. Dan kunnen wij elkaar niet mislopen.
Hofland komt ook; dus kunnen wij een tussensprint maken.;)

Gregje

Van Emden pakt brons!

tdb

Excuses JesseK21, ik had de opmerking over kanker ook gezien en meende me te herinneren dat ie bij jou vandaan kwam, maar gelukkig was dat niet het geval

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

ah, de fandag.

doen jullie de groeten aan verloren zoon rahimns? (te herkennen aan zijn NS-controleurspet)

Laatste man

Rahims zit nog gewoon op dit forum. Dus richt je ongenoegen persoonlijk naar hem.

Romāns Vainšteins

Hey Rahims, heb je nog hete nieuwtjes jonguh ?

Kelderman Rules

Als iedereen op dit forum elkaar een beetje in zijn waarde laat en normaal reageert op discussies, loop je ook niet het risico dat personen als Rahims niets meer plaatsen. Ik mis de inbreng van Rahims ook net als vele anderen. Het is maar een suggestie natuurlijk!

Gregje

Dus de reden waarom Rahimns hier niet meer post , is omdat hij niet in z'n waarde werd gelaten, Keldermanrules? Heb je hem hierover geïnterviewd?

achtpuntzes

'@ laatste man:

eh, ongenoegen?

en ik heb rahimns echt niet meer gespot op WF vanaf het moment dat hij hier aankondigde het beu te zijn. dat tot mijn verbazing overigens, want al 6 jaar in discussie met sooike en dan ineens melden dat je niet meer tegen de negatieve reacties richting TLJ kan. ik blijf het maar vreemd vinden.

zelf vermoed ik dat hij het beu werd om de hele dag de hemd van het lijf werd gevraagd in dit topic omdat mensen hem door zijn fan ambassadeurschap als een soort woordvoerder van de club zagen. ik zou daar ook moe van worden in ieder geval.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat wordt nog leuk met de WC ITT.
Dumoulin voor 't podium en Van Emden pakt brons? Yves Lampaert en Victor Campenaerts gaan voor een leuk duel. Lampaert bij de 1e. twintig en Campenaerts is blij met een plek bij de 1e tien.

tendam

zelf vermoed ik dat hij het beu werd om de hele dag de hemd van het lijf werd gevraagd in dit topic omdat mensen hem door zijn fan ambassadeurschap als een soort woordvoerder van de club zagen. ik zou daar ook moe van worden in ieder geval.

Misschien. Of misschien heeft het iets te maken met de toon van posts als deze:

ah, de fandag.

doen jullie de groeten aan verloren zoon rahimns? (te herkennen aan zijn NS-controleurspet)

Het is een feit dat op deze site de favoriete ploeg van rahimns nogal onder een vergrootglas ligt, en werkelijk alles wordt aangegrepen om die ploeg te bekritiseren. Dat gaat op een gegeven moment nergens meer over, wordt zelfs af en toe wat respectloos. Misschien is rahimns daar gevoelig voor.

Yeez

'@achtpuntzes ik denk meer dat het komt dat rahim hier weg is vanwege het feit dat het gemiddelde iq hier lager is dan dat van de gemiddelde pinda. De ongefundeerde kritiek en het klakkeloos afzeiken hier begin ik ook aardig beu te worden.

Romāns Vainšteins

Dat 'ambassadeurschap' was natuurlijk ook iets ontzettend grappigs wat geheid allerlei vragen aantrekt in de illusie dat hij er daadwerkelijk meer van wist. Regelrechte slapstick waarvan het jammer is dat het over is ..... :(

1 2 ... 392 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.