Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 393 ... 405 406
achtpuntzes

'@ tendam:

ik ken rahimns al van het ter ziele gegane wielerland, en ook in die tijd van de rabobank was er al flink wat kritiek. daar heeft rahimns zich nooit echt aan gestoord en nu dus ineens wel. en dan ben ik geneigd te denken dat er toch andere zaken ten grondslag liggen aan zijn absentie. en dat ik daar een aandeel in zou hebben dat is klinkklare onzin. ik ben niet zo'n TLJ schopper, en ik heb hem ook niet overladen met dommige vragen. ik maak wel af en toe een geintje, en dat moet toch kunnen, vind ik. het hoeft niet altijd zo superserieus te zijn toch?

@ Jesse @ RV:
ja, pure slapstick was het. rahimns hoefde hier maar iets te tikken en werd meteen overladen met dommige vragen. en dan kan ik me het dus wel voorstellen dat je daar op een moment helemaal wous van wordt. en om dan in plaats van: 'flikker op met jullie stomme vragen, stelletje kleuters' te zeggen dat je de kritiek op TLJ beu bent, snap ik dan wel, komt toch wat netter over.

Laatst gewijzigd
Gregje

Ik vind jullie reacties van een treurig niveau, Jesse en 8.6. Het gemiddelde iq van een pinda, domme vragen volgens 8.6. Volgens mij kwam jij daar speciaal voor langs, om mensen dan uit te lachen, vol sarcasme. De haat naar Kelderfan is ook zo'n treurige.

Maar als jullie zo begaan zijn met hem, stuur hem een berichtje zou ik zeggen.

@Kelderfan: 3x TLJ in de top10 vandaag. Dat zou mooi zijn,

kelderfan

Quote: "Zhi Hui Jiang ‏@ZhiHui_Jiang1 11 okt."
"My last race whit Lotto Jumbo this year!!"
Lijkt erop, dat hij nog langer te bewonderen is in TLJ-kleuren.

Kelderman Rules

'@Gregje Zie, jouw vraag beantwoord zichzelf!

Gregje

M.i. was Rahimns een betweter, die meende te moeten bepalen waar je het hier wel of niet over mocht hebben.

Kelderman Rules

Dat mag jij menen, heb ik geen moeite mee. Ik denk daar niet zo over en was best wel blij met wat Rahims zoal te melden had. Maar prima toch, Rahims heeft zijn keuze gemaakt.

Gregje

Ja, ik heb niks tegen hem verder. Iedereen lijkt me hier welkom, net als iedereen voor zichzelf bepaalt of hij/zij ook weer vertrekt.

achtpuntzes

'@ gregje:
goeie conclusie, behalve dat ik natuurlijk geen haat naar Kelderfan heb. ik vind hem een leuke, vaak onbedoeld grappige medeflitser die ik wel waardeer.
en dat sommige mensen geen gevoel voor humor hebben daar kan ik natuurlijk niets aan doen.

dit forumtopic was echt al te grappig, en ik heb me regelmatig afgevraagd of een gedeelte van de vragen aan rahimns nu serieus waren of dat er een aantal bij waren die hem gewoon zaten te stangen, want sommige vragen waren echt van een niveau wat je je nauwelijks kan voorstellen. en als je dat treurig vind van mijn kant, het zij zo.

Laatst gewijzigd
Gregje

Hoe Lang is een Chinees.

Romāns Vainšteins

Rahims ! , als je dit leest... , als-je-blieft, is LTJ in gesprek met Saramotins ? Als de communicatie wat lastig verloopt wil ik wel vertalen.

Scotty

Ik heb dit topic überhaupt nooit kunnen volgen. Man, wat een troep wordt hier geplaatst. En veel ook. Het ene nog onsamenhangender dan het andere.

Maar goed, een ding is zeker, het lag niet aan 8.6. Becoz they go waaaaaaaaay back.. gewoon ouwe jongens krentenbrood. Beetje lol trappen hier, je weet wel.

Laatst gewijzigd
Gregje

Nou ja, 8.6. Ik had het idee dat je hier kwam om bepaalde mensen uit te lachen, dat je dat ook zelf hebt aangegeven..? Wellicht heb ik dat mis. Fanatieke fans zijn niet voor iedereen te volgen, I guess.

Ik vind sowieso de moderators op deze site (was Rahimns dat hier niet?)....van een bijzonder gehalte. Ik heb me gisteren een nieuwe nick moeten aanmeten omdat de wielerflitsgestapo het nodig vond mijn account te deleten omdat ik aangaf Hofland een watje te vinden.

De kans is groot dat dit dan ook mijn laatste bijdrage onder deze naam is. Ik ga lekker de tijdrit kijken zo :)

kelderfan

'@Gregje
Dat zou zeker geweldig zijn. Voor Campenaerts en/of Van Emden zou dat zeker een mooie prestatie zijn toch.

gardeyn

'@kelderfan:

Zhi Hui Jiang
‏@ZhiHui_Jiang1
Nice last race 😄 https://www.instagram.com/p/BLb9poeA7I2/

In deze tweet ontkent Jiang toch duidelijk jouw eerdere vermoeden. Volgens jouw logica blijkt uit deze tweet dat hij helemaal stopt met fietsen in wedstrijdverband....

achtpuntzes

'@ gregje:
wielerflits zal nooit zo maar een account deleten. als je over de scheef gaat krijg je normalitair een ban van een week, en pas als je in herhaling blijft vallen wordt je IP adres geblokkeerd.

Kelderman Rules

'@8.6 jij spreekt uit ervaring? ;-)

Laatst gewijzigd
Gregje

'@8.6. Mijn ip adres is niet geblokkeerd. Een weekban heb ik ook niet gehad, ze hebben mijn account gedeactiveerd. Zo is het gegaan. Dat ze hun eigen regels niet weten te hanteren is niet mijn probleem ;)

Zeker Kelderfan. Ik was wel verbaasd dat de Hollanders niet wisten dat je zo'n drinkding met rietje in je nek mocht leggen,

Laatste man

Rahims heeft gister nog gepost op WF.

Voor de rest is dit een kleuterklas aan het worden. Treurig om te zien. Was ooit een prima en levendig topic.

achtpuntzes

'@ gregje:
ik denk dat het russisch hackerscollectief jouw account heeft gedeactiveerd.
@ Laatste man:
ah, ok. had ik niet gezien. tof dat @rahimns weer terug is. :)

Gregje

Dat is het nog steeds wmb. Tenzij dit soort onzinnige discussies weer worden opgerakeld en we kleuters aandacht blijven geven (al kan je je afvragen wat de definitie van een kleuter in deze is)

8.6. Alles voor perestrojka. Glaasje glasnost erbij en klaar is Klara.

Laatst gewijzigd
Niklas

Waarom wordt er zo op de man gespeeld hier? Is het te veel gevraagd om het forum voor iedereen leuk te houden? Dit is het niveau van een puberklas waar personen en zaken niet van elkaar gescheiden worden en de grootste ego's het hoogste woord hebben.

achtpuntzes

'@ Kelderfan:
zou die Mullen geen aanwinst kunnen zijn voor TLJ?

ghostwriter

'@achtpuntzes
Niet kinderachtig doen man.

Gregje

Netjes van Jos! Jammer dat er zoveel overdreven aandacht gaat richting Dumoulin. Al is het sowieso behelpen met Ducrot en Dijkstra

kelderfan

'@gardeyn
My last race whit Lotto Jumbo this year.
@8.6
Die Mullen zou zeker niet misstaan bij TLJ. Maar dat moet wel weer gedekt worden door tientjesactie of zo.
Helaas komt TLJ dan te laat, want Mullen rijdt in 2017 voor Cannondale. Dus Vanmarcke zal wel blij zijn met zo'n gangmaker.
Maar is die Yves Lampaert niet een goede aanwinst voor TLJ? Die past wel goed in de groep.

1 2 ... 393 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.