Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 394 ... 405 406
achtpuntzes

'@ ghostwriter:
je vind van niet dan? is toch echt een getalenteerde tijdrijder.
@ Kelderfan:
ah, Mullen ligt al vast. dan gaan we maar voor Lampaert :)

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@8.6
Dan wordt tijd voor een actie, want ook Lampaert moet losgeweekt worden, want bij Ion was 't geen probleem.;)

ghostwriter

'@kelderfan
Lampaert ligt nog tot het einde van 2017 vast bij Etixx.

Gregje

Ik zie trouwens op tt dat Sonny C 14de! op de UCI lijst staat. Hoe krijgt ie dat nu voor elkaar? En wat jammer dat TLJ daar niet eerder werk van heeft gemaakt.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ Kelderfan:
ik ga al op zoek naar een tientje. :)

ghostwriter

Zijn er geen moderators op dit forum actief die kunnen zorgen dat het niveau weer wat hoger wordt. De sfeer in dit topic wordt steeds vervelender en het zal niet lang duren voordat mensen (waaronder ik) daarom wegblijven.

Gregje

Moderators die gaan bepalen of je bijdrage van een bepaald niveau is? Dan ben ik de eerste die vertrekt.

kelderfan

'@ghostwriter
Sorry hoor.
On topic: Van de TLJ rijders in de WC ITT DOHA heeft Jos van Emden zich goed laten zien. Een plek bij de 1e tien is toch goed te noemen in dit veld.

achtpuntzes

'@ ghostwriter:
mens erger je niet.
@ kelderfan:
goeie prestatie van Jos, en hij is er zelf ook wel blij mee zag ik net. net iets te lang voor hem helaas, anders had er zeker meer ingezeten.

Laatst gewijzigd
gardeyn

'@kelderfan: na de tweet die jij citeert heeft Ziang ook nog de tweet die ik citeerde de wereld in geslingerd:
"Nice last race"
Maar het was te ambitieus van mijn kant om er vanuit te gaan dat duidelijk was dat een tweet van een Chinees die amper Engels kan praten niet echt gebruikt kan worden als bron voor mogelijke nieuwe renners. Mijn fout.

Laatst gewijzigd
Laatste man

'@Gregje,
Wat let je.

Gregje

'@Laatste man. Moderators die gaan bepalen of je bijdrage van een bepaald niveau is. Je kan toch wel lezen?

Niballie

Jongens, jongens, wat een gezeik. Allemaal Tommetjes Dumoulin die na een lang en zwaar seizoen toe zijn aan break? Goed nieuws: het seizoen is bijna voorbij!

Laatst gewijzigd
marcinho11

Ik dacht toen ik dit aan maakte een maand geleden dat dit een leuk forum was voor wielerf ans maar er wordt meer gekeken op elkaar dan dat er aandacht besteed word aan de reden waarom de meeste op dit forum zitten namelijk lotto jumbo!!

achtpuntzes

ik snap de ophef eigenlijk niet zo. er is toch helemaal niets aan de hand?

Gregje

Roglic werd 5de in de Algavre, voor Zakarin en co. Hij heeft in de Giro niets kunnen laten zien als hulp in het hooggebergte, maar dat lag enkel en alleen aan de 3 harde valpartijen. Eentje op dag 2 en toen hij daar net van hersteld was na 1,5 week ging hij weer hard onderuit.

Netraam

Beide lijken mij, net als Jos van Emden, meer geschikt voor korte tijdritten. In tegenstelling tot Jos van Emden, lijken beide me ook gebaat bij lastigere parcoursen.
Campenaerts is een beetje een type Clement: erg aerodynamisch en vrij licht voor een tijdrijder, en kan daardoor best redelijk omhoog.
Roglic lijkt meer een type Froome: erg licht en om een of andere reden erg goed in het vasthouden van een hoog vermogen.

Ik denk dat Roglic zijn echte klasse nog niet heeft kunnen tonen dit jaar.

Gregje

De tijdrit die Roglic in de Giro won was toch 40km.

Netraam

'@Gregje
Brändle was niet 100% in vorm (en is ook meer iemand voor korte ritten, ondanks zijn status als voormalig uurrecordhouder), Cancellara was ziek, Jungels reed in de regen en ondanks een redelijk zwaar parcours werd Van Emden ook 8e, om aan te geven hoe belangrijk die regen uiteindelijk was.

Ondanks dat was het toch een erg knappe overwinning.

Poeksel

Na de Giro werd Roglic 1, 3, 10 (OS), 4, 6 en 24 (WK) in de tijdritten die hij reed. Een behoorlijk rijtje, zou ik zeggen.

Gregje

Koel. Tsja, een week om te herstellen, al verbaasde me zijn uithaal in de tijdrit ook wel een beetje. Maar hij had toch voordeel van het weer? Wat Netraam ook aangeeft. Maar het ging me meer om z'n klimmerscapaciteiten..

Romāns Vainšteins

Roglic is een toptalent maar letterlijk nog wat 'stuurloos', misschien moet je die gast volgend jaar eens goed testen op eendaagse koersen.

achtpuntzes

als je zo'n flink vermogen kan trappen en ook nog eens weinig weegt, is het toch redelijkerwijs om aan te nemen dat je ook behoorlijk zou moeten kunnen klimmen?

@ gregje:
wat was je vorige nickname trouwens? ben wel benieuwd.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Gees toch ? Hiphoppende 'waar luister jij naar'.

Gregje

'@Koel. Maar dat denk ik juist ook. Dat Roglic een prima klimmer is, zie Algavre. Alleen kwam dat er niet uit in de Giro door de valpartijen.

8.6 en RV: What's in a name, zou Shakespeare zeggen.

1 2 ... 394 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.