Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 3 4 ... 405 406
Kelderman Rules

En Rick Zabel schijnt dus ook gewoon bij BMC te blijven als ik CQ mag geloven.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan trek je conclusie zou ik zeggen ;)

kelderfan

'@rahimns
Je gaat op de Plugge-Tour.;)

Timocycling

Wat was het lijstje van Wielerflits dan precies? En wie zijn daarvan nog over?

Verweggistan

'@timo: http://www.wielerflits.nl/nieuws/96304/tien-ideale-versterkingen-voor-lottonl-jumbo.html/comment-page-1

@KeldermanRules: Cq heeft het van de persvoorlichter van BMC

bericht van 19/10 22:15

Laatst gewijzigd
Timocycling

Blijft dus niks over van dat lijstje.

tendam

Volgens mij hebben ze ook gewoon een goede ploeg staan voor volgend jaar, Thomas Sprengers of Rick Zabel gingen het verschil niet maken.

Eruit: Bulgac, Ten Dam, De Weert, Flens, Markus, Van der Lijke.
Erin: Battaglin, Bouwman, Campenaerts, Castelijns, Groenewegen, Lammertink, Roglic, Vermeulen.

Lijkt me duidelijk dat ze er op vooruit gaan, de enige bepalende renner die vertrekt is Ten Dam en die was afgelopen jaar al niet bepalend meer. Daarnaast is er wellicht de terugkeer van Goos, al is de vraag of dat niet een De Weertje wordt.

Sander de Waal

Hallo, voor mijn stage ben ik een onderzoek aan het doen onder sport fietsers. Nou is mijn vraag of jullie mij daarmee willen helpen door mijn enquête in te vullen over sportvoeding en voedingssupplementen. Het duurt ongeveer 3 minuutjes en u zou me daar enorm mee helpen. Daarnaast verloot ik een aantal voedingssupplement pakketten ter waarde van 79,80 euro.
Alvast bedankt voor uw tijd!!

http://www.thesistools.com/web/?id=478889

Met vriendelijke groet,
Sander

kelderfan

'@tendam
Dat ben ik niet met je eens. Bouwman, Lammertink en Vermeulen hebben een jaar om op niveau te komen; dan hou je alleen Battaglin, Campenaerts, Castelijns, Groenewegen en Roglic over als directe versterking t.o.v. Ten Dam, Bulgac, De Weert, Flens, Markus en v.d. Lijke. Dus om er echt er op vooruit te gaan, mede omdat Goos nog niet inzetbaar is, lijkt mij, dat zij toch nog versterking nodig hebben met Thomas Sprengers 3rd Tour de Vendée ('15) + 3rd stage Tour de Wallonie ('15) of Maurits Lammertink stage Tour du Limousin ('15) + 5th GC Tour du Limousin ('15).
Die jongens hebben laten zien in Italie en Frankrijk, dat zij echt mee kunnen doen.

horsm

'@Kelder, nou Ten Dam, Bulgac, Markus & de Weert voegden het achterlopen jaar nou niet echt superveel toe. V.d. Lijke was prima in de Giro - maar zeker niet onvervangbaar. Ik denk alleen dat Flens gemist gaat worden. Zeker als Tjallingii ook maar een half seizoen rijdt, dreigt er een tempobeulentekort. Ik had zelf liever Tjallingii nog een jaartje bij Roompot zien rijden voor eigen kans & Flens bij TLJ laten blijven.

Hakkie2

Natuurlijk zijn ze er wel flink op vooruit gegaan. Wat weg is gegaan t.o.v. vorig jaar zijn alleen Bulgac, Flens, Markus en vdLijke. De Weert heeft vorig jaar niks gereden, net als Ten Dam. Flens en Bulgac zijn vervangen door Campenaerts/Lammertink, Markus door een betere Groenewegen. Staat dus Van der Lijke tegenover Roglic, Battaglin, Vermeulen, Castelijns, Bouwman. Dat lijkt me dus duidelijk.

tendam

'@kelderfan
Jij klampt je steeds vast aan een of andere Topsport-renner die in jouw ogen een onmisbare versterking is, nu weer Sprengers. En je bent alleen maar bezig met aantallen. Ik heb het over kwaliteit. Wat erin komt is bijna stuk voor stuk beter dan wat eruit gaat, enige twijfelgeval is Roglic t.o.v. Ten Dam, maar zelfs daar denk ik dat het nog wel eens in het voordeel van die eerste zou kunnen uitpakken (met name omdat Ten Dam behalve in California en in de eerste bergetappes van de Tour niet echt een hoog niveau heeft gehaald).

@horsm
Met Campenaerts en Lammertink komen er toch twee tempobeulen bij? Campenaerts komt ook nog eens veel beter een heuvel over dan Flens.

kelderfan

'@Tendam
Ik heb 't ook over kwaliteit, want je vergeet even, dat Goos nog niet terug is.
Net nog even de Piccolo Giro Di Lomabardia 2015 teruggekeken. Daar reden een aantal jongens van RDT en met 4 jongens Tusveld 3e., Hofstede 4e. Maas 6e. en Jeroen Meijers wint de sprint als nr. 7 in de toptien.
Vaak genoeg heb ik gezegd, dat Tusveld nog een kans zou verdienen bij TlJ en dat Lennard Hofstede geen verkeerde renner zou zijn voor TLJ.
Nu kun je natuurlijk niet alle talenten opnemen in 't team, maar 1 van deze jongens zou toch moeten kunnen.

S. Morgenstern

Vaak genoeg... dat zeg je goed.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voorlopig neem ik maar aan wat Richard Plugge tegen mij rechtstreeks zei, en dat is dat de ploeg compleet is voor 2016. Helaas heeft Wielerflits de opgenomen interviews nog niet op hun youtube kanaal gezet, dus ik kan niet achterhalen wat hij precies tegen hun zei. Maar tegen mij was hij heel resoluut dat er niemand meer bij kwam. Dus voorlopig ga ik er maar vanuit dat dit de selectie wordt. Dan hebben ze dus 3 echt kopmannen voor de klimwedstrijden:

Robert Gesink
Steven Kruijswijk
Wilco Kelderman

voor de Vlaamse klassiekers en Parijs-Roubaix:

Sep Vanmarcke

Voor de sprintwedstrijden:

Moreno Hofland
Tom van Asbroeck
Dylan Groenewegen

En vanuit de 2e lijn mannen die zouden kunnen winnen:

Enrico Battaglin
Martijn Keizer
Steven Lammertink (tijdritten)
Bert-Jan Lindeman
Primoz Roglic
Mike Teunissen

En dan nog een hoop jong talent op de diverse terreinen... als je dat afzet tegen dit jaar denk ik toch dat er een sterkere selectie staat, dus in kwantiteit en kwaliteit. En veel slechter als dit jaar kan bijna niet.

tendam

'@rahimns
Als je denkt dat Lammertink tijdritten kan winnen, dan Campenaerts toch ook. Hij was ook Europees kampioen bij de beloften. Ik denk overigens dat het voor beiden moeilijk wordt.

Wat ik wel grappig vind is dat het kopmanschap in de Tour een hete aardappel lijkt te worden. Kruijswijk, Kelderman en Gesink willen alle drie naar de Giro. De Tour als strafkamp, het kan verkeren. Met dit parcours denk ik overigens dat Kruijswijk echt moet overwegen om vol voor de Tour te gaan.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Maar waarom wordt dat niet gecommuniceerd op de eigen site? En waarom dan verwarring scheppen door het interview met wielerflits?
@vlek
Je bent 't met mij eens.;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik weet niet of er verwarring geschept is, omdat ik het hele interview nog niet heb gehoord. Maar ik zal het proberen de achterhalen.

edit: heb het net nagevraagd en krijg een duidelijk antwoord dat de selectie dus compleet is.

Trouwens voor diegene die lid zijn, kunnen dit soort vragen ook via de whatsapp service van LottoJumbo worden gesteld.

Laatst gewijzigd
Kelderman Rules

'@rahims Dank je wel voor de tip en de verdere duidelijkheid natuurlijk!

mooiman

'@rahimns

Mooi overzicht met een terechte slotconclusie. We gaan het zien.

kelderfan

'@rahimns
Prima, dat je het voor ons hebt geïnformeerd. Dan is 't nu duidelijk.

xistnc

Maar Rahimns had dat toch al gevraagd en toen was het toch ook al duidelijk? Dat hele gedoe van afgelopen weekend moet je met een korrel zout nemen. Youri is over the moon omdat hij een hit had in zijn lijstje en blijft dat uitmelken, prima. Ik vermoed dat de ploeg helemaal niet doorheeft dat ze zich daarvoor laten gebruiken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Turtlehead misschien niet op het hoogste niveau, maar er zijn best wedstrijden waar hij met zijn kwaliteiten zeker tot de favorieten zou kunnen behoren. Wedstrijden zoals de 3 daagse van West Vlaanderen, Baloise Belgium tour en meer van dat soort kortere meerdaagse wedstrijden met een proloog of een korte tijdrit.

kelderfan

'@rahimns
Om Steven Lammertink op een voetstuk te plaatsen lijkt mij ook beetje te vroeg. Hij heeft in 29th Tour du Poitou Charentes (2.1) niet laten zien, dat hij meteen als favoriet kan worden uitgespeeld. Hij heeft ook gezien zijn leeftijd nog even de tijd nodig om zich onder de favorieten te plaatsen.

tendam

'@rahimns
Voor de Ronde van België moet je ook een heuvel op kunnen. Kan hij dat? Ik heb geen idee eigenlijk.

1 2 3 4 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.