Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 45 ... 405 406
kelderfan

'@wolfje
Dan heb je zeker de TdF 2014 gemist. De etappe die Lars Boom zo mooi heeft gewonnen. Het was gewoon pech, dat Vanmarcke weer eens lek reed.
En in 2015 had hij zich meer op de sprint gericht, wat kennelijk niet zo goed is bevallen; want zijn uitslagen waren minder i.p.v. beter.
Maar het grootste probleem was het gebrek aan jongens, die hem in de finale konden bijstaan. Hopelijk heeft Teunissen stappen gemaakt, want hij is met Hofland ook wat langer gebleven in Spanje i.v.m. aanscherpen duurvermogen. Dan heeft Vanmarcke met Teunissen, Van Asbroeck en Wynants hopelijk weer eens mannen, die wel tot in de finale mee kunnen komen en is de kans van slagen een stuk groter geworden.
@rahimns
Bauke Mollema start bijvoorbeeld eerder met zijn programma om bijvoorbeeld in de Ruta mee te kunnen doen. Terwijl Gesink in de Algarve nog moet warm draaien.
Ik vind het gewoon jammer dat hij de ToC niet rijdt en door de TdS samen met Kelderman te gaan rijden, krijg je het probleem met Dauphine. Want wie wordt de kopman?

jvh93

'@kelderfan
Je hoeft toch niet in iedere ronde met een kopman te starten? je hebt vorig seizoen gezien hoe leuk de vuelta was zonder uitgelezen kopman.

S. Morgenstern

Ik vind het gewoon jammer dat hij de ToC niet rijdt

Daar is niets mis mee natuurlijk. Je zult echter ook wel begrijpen dat hij daar nooit in relevante vorm aan de start zou staan met het blok Catalunya, Baskenland en klassiekers ervoor en het blok Zwitserland, Tour, Rio en mogelijk nog de Vuelta erna. Je kunt niet alles hebben..

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@jvh93
Je kunt alles goed praten, maar de Vuelta 2015 was voor mij {vanuit TLJ-oogpunt} niet best. De jaren ervoor waren veel leuker om naar te kijken. En dat Bert-Jan Lindeman voor een leuke surprise heeft gezorgd, was natuurlijk gaaf. Maar ik vond zijn prestatie in de Tour de L'Ain 2014 een stuk leuker. Ook Kruijswijk achtervolging in de Giro vond ik veel spannender en dan ga je elke dag kijken.
Gelukkig heeft 't Team dat ook begrepen en met Kruijswijk {vgls @rahimns} en Gesink ga ik er weer voor zitten of 't terugkijken bij mooi weer.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan niet volgens mij, Steven heeft zelf al aangekondigd om de tour niet te rijden en te gaan voor de combi Giro/Vuelta. Net zo goed als Robert zelf heeft gemeld de intentie te hebben om ook de Vuelta te willen doen, mits hij dat na de OS nog in zich heeft en de ploegleiding hem toch niet liever elders ziet. Daarnaast is het vreemd om te zeggen dat je de zege van Lindeman in de Tour de L’Ain een stuk leuker vond. Die werd niet eens uitgezonden.

En wat Vlek zegt is natuurlijk gewoon waar, er ook nog de TOC tussen plakken is echt niet te doen. Dan je verhaal over Mollema, die maakt tot en met LBL 18 koersdagen, Robert heeft dan 22 koersdagen gehad. Bauke rijdt 4 WT-wedstrijden, Robert doet er 5... wat is nu je punt

Laatst gewijzigd
mus van de maasstad

Het meeste kijk ik uit naar Kruiswijk in de Giro en naar Gesink/Kelderman in de tour.
-Van Kruiswijk denk ik dat hij tot het einde mee kan doen om de podiumplaatsen.
-Kelderman hoop ik in het wit te zien in parijs al heb ik een gevoel dat dat nog wel eens een tegenvaller kan zijn. Ik verwacht ookmeer van ---Gesink en ik hoop dan ook stiekem dat hij gewoon weer vol voor het klassement gaat.

Dan heb je natuurlijk de wraak van Sep in het voorjaar. Zonder pech moet hij toch een klinkende zege kunnen halen. Ik hoop in Roubaix.

Verder ben ik ook erg benieuwd hoe de nieuwkomers het gaan doen en dan vooral Groenewegen en Battaglin. Ik denk dat die 2 in staat zullen zijn om mooie dingen te laten zien.

Laatst gewijzigd
jvh93

Ik zie iedereen schrijven over battaglin, roglic en groenewegen. Maar ik verwacht eerlijk gezegd ook wel iets van campenaerts, heeft toch geen slechte resultaten geboekt in t verleden, hoop dat hij de stap kan maken

tendam

Daarnaast is het vreemd om te zeggen dat je de zege van Lindeman in de Tour de L’Ain een stuk leuker vond. Die werd niet eens uitgezonden.

Dat laatste zegt toch niks over de prestatie? Het was waarschijnlijk wel knapper dan die etappezege in de Vuelta.

Overigens werd aan die etappezege ook weinig aandacht besteed, gezien het feit dat op dezelfde dag Dafne Schippers wereldkampioen werd. Ik als wielerfan heb het ook niet gezien :)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tendam hij was gewoon live te volgen, dat jij er niet naar keek daar kan ik weer niets aan doen. En blijkbaar ben je dan een grotere atletiekfan dan een wielerfan ;)

En dan nog duurt de wedstrijd van Dafne 20+ seconden... en die etappe zege was knapper dan de zege in de Vuelta... ik denk dat Bert-Jan daar zelf toch anders naar kijkt.

Laatst gewijzigd
RainbowJersey

Hoe realistisch achten jullie de kans dat Kelderman de witte trui mee naar huis neemt?

De echte concurrenten zijn inmiddels te oud (Quintana, Aru) en dan moeten we gaan kijken naar de generatie die nu in aanmerking komt. Warren Barguil, Yates ,Yates en Kelderman. Wie zie ik over het hoofd?

Pizzi

Meintjes.

Hakkie2

Dan heb je de favorieten denk ik wel gehad, inderdaad. Elissonde, Jungels en Sepulveda hebben ook nog de leeftijd, maar zijn denk ik niet goed genoeg.

Kelderman zou het kunnen winnen, maar Barguil of één van de Yates broertjes kunnen het ook. Allemaal renners die ik maximaal wel tussen plek 8 en 12 in schat. Meintjes zie ik als net wat minder, denk ik.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Lastig om dat te zeggen, natuurlijk als hij in vorm is maakt hij kans. Op dit moment lijken dit zijn grootste uitdagers:

1 YATES Simon 23y + 351d
2 YATES Adam 23y + 351d
3 MEINTJES Louis 24y + 153d
4 BARGUIL Warren 24y + 269d

outsiders: Kudus, Lutsenko, Alaphilippe, Dayer Quintana

tendam

'@rahimns
Nee, ik zat in de auto op dat moment. En op Radio 1 ging het (terecht) alleen over Schippers. Om eerlijk te zijn kon de Vuelta me op dat moment ook geen reet schelen ;)

@rainbowjersey
Laten we maar afwachten of Kelderman weer enigszins het niveau haalt van anderhalf jaar terug. Dan maakt hij op zich wel kans. Maar goed, Barguil en de broertjes Yates zijn dan ook alweer een jaartje verder.

LutsenkoFan

Rahimns is dat de leeftijd van Barguil nu of dan?

mooiman

Volledig eens met Rahimns over zijn verhaal over de 5 belangrijkste mannen al zou ik ze wel pijlers noemen. En ook ik ben blij met een NL-WTploeg. Hoop wel op meer overwinningen en daar zijn er dan weer meer voor nodig dan die 5

Stijnveldrijder

Primoz roglic wint dit jaar 3 koersen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Lutsenkofan dat is hun leeftijd bij de start van de tour

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Oa Jan Boven en Steven Kruijswijk zijn op dit moment in Italië om enkele etappes uit de Giro te verkennen. Vandaag heeft Steven met zijn tijdrit fiets de lastige tijdrit gereden. Goed dat hij deze periode gebruikt om dit te doen.

jerteg

Kelderman zou idd wel een doel mogen maken van de witte trui!

Netraam

Kelderman maakt een doel van de gele ;-) dan komt die witte vanzelf wel.
Even serieus: als je doel een goed klassement is dan komt de witte trui vanzelf in beeld (als het goed gaat natuurlijk)

jvh93

Het is eerst maar even afwachten of kelderman weer in de buurt kan komen van zijn potentieel. Afgelopen seizoen heeft hij een relatief slecht seizoen gedraaid en ik denk dat hij er zeker op gebrand is om dit seizoen revanche te nemen voor vorig seizoen. Het is echter de vraag of hij dit seizoen kan bevestigen dat hij goed potentieel heeft als klassementsman.

kelderfan

Mike Teunissen heeft met Roosen, Castelijns, Van Asbroeck, Sep en Ken Vanmarcke een recon gedaan van de haaghoek.
“@MikeTeunissen: De Vanmarckes en de Haaghoek, het blijft geen goede combi..@kenvanmarcke ” Te sterk voor die stenen😜
Die Jan Boven zit ook overal. Hij was toch met Kruyswijk voor een recon naar Italie en nu weer met bovengenoemde TLJ-jongens voor een recon in Vlaanderen.
Volgens mij kan Ken moeiteloos ingepast worden.

jvh93

Ken vanmarcke is dit jaar werkzaam voor seg racing. Aangezien ik seg toch zie als een goede leers hoop voor zowel renners als trainers denk ik dat het goed is dat hij daar ervaring op doet

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik twijfel soms aan je intelligentie, je begrijpt toch wel dat Jan Boven ook vanuit Italië tweets kan lezen en erop kan reageren... pfff

1 2 ... 45 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.