Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 46 ... 405 406
Fanny

QUOTE: De volgende 5 renners staan aan de start in 67th Volta a la Comunitat Valenciana (5 daagse ronde van Valencia) van wo 3 februari t/m zo 7 februari2016 tw.
Dylan Groenewegen
Alexey Vermeulen
Victor Campenaerts
Steven Lammertink
Koen Bouwman
en nog 3 anderen renners.
Geen idee verder wie dat kunnen zijn.
Vermoedelijk nog 2 renners voor de sprinttrein en 1 klimmer of tijdrijder (ivm tijdrit).

De 3 anderen renners aan de start in Valencia zijn:
Paul Martens, Tom Leezer en Dennis van Winden.
Dus Lammertink en Campenaerts voor de tijdrit, Bouwman en Vermeulen voor de 2 bergritten en en de rest voor het aantrekken van de 2 sprintetappes voor Dylan Groenewegen of voor een ontsnapping.

Chrys

Ben benieuwd naar Groenewegen. Op de voorlopige startlijst niet heel veel sprinters, maar wel Bouhanni.

wolfje

'@Chrys
Boonen, Meersman, Van Genechten, Ruffoni en Porsev. Inderdaad allemaal sprinters van de tweede lijn, dus er zijn zeker kansen voor Groenewegen. Bouhanni is natuurlijk wel een stuk sterker

S. Morgenstern

Ik ben benieuwd of Groenewegen er echt meteen kan staan. Was zijn seizoen niet redelijk vroeg ten einde door een zware blessure? Hij was wel aanwezig bij het laatste trainingskamp, maar heeft de hele winter kunnen trainen of heeft hij nog een achterstand in te halen?

Laatst gewijzigd
tendam

'@vlek
Volgens mij was hij begin november al volledig hersteld, dus dan zou hij in principe de hele wintertraining hebben moeten kunnen doen.

kelderfan

"ik twijfel soms aan je intelligentie, je begrijpt toch wel dat Jan Boven ook vanuit Italië tweets kan lezen en erop kan reageren… pfff"
Aan jouw super intelligentie kan ik natuurlijk niet tippen;) Maar grapjes zijn aan jou niet besteed. Hoe zou dat toch komen.

@vlek
Het lijkt erop, dat zij alle nieuwelingen bij elkaar hebben gezet om elkaar te leren kennen.
Groenewegen op de weg terug na zijn blessure. Het is afwachten hoe dat uitpakt.

@fanny
Het lijkt mij nog een beetje te vroeg voor de neo's om het voortouw te nemen in de heuvel/bergritten. Ik denk, dat Paul Martens de man voor 't klassement moet gaan worden. Misschien dat Campenaerts en Lammertink zich kunnen tonen in de tijdrit van 16,25 km.

S. Morgenstern

Als hij sinds november hersteld was, dan zal het inderdaad geen probleem moeten zijn om er in het voorjaar meteen te staan. Ik dacht dat de verwachting was dat hij er een half jaar uit zou liggen, maar blijkbaar is het allemaal flink meegevallen.

Ik denk, dat Paul Martens de man voor ’t klassement moet gaan worden.

Het klassement zal niet relevant zijn met deze selectie.

wolfje

Als je bekijkt welke klassementsmannen meedoen, dan zijn klassementsambities voor deze groep inderdaad niet realistisch. Vol gaan voor de tijdrit en sprintritten. En dan de moeilijke ritten vooral voor de ervaring van de nieuwelingen gebruiken, zonder prestatiedruk

kelderfan

'@vlek
Daar ben ik ook een beetje bang voor, maar relevant of niet met deze selectie, laat Martens maar eens voor zijn kans gaan. Meestal begint hij niet zo vroeg aan het seizoen.
Ik ben ook meer benieuwd hoe het zal gaan met TLJ in Qatar. Daar zullen Hofland en Van Asbroeck het op moeten nemen tegen bijv. Kristoff en Cavendish.
Hopelijk kunnen zij ook gebruik maken van de wind met jongens als Wynants, Roosen en Teunissen. En hoe zal Castelijns het gaan doen in Qatar.

kelderfan

'@wolfje
Het zijn daar allemaal heuvel/bergritten en Groenewegen heeft nog niet laten zien, dat hij dat werk goed verteert. Dus is het dan wel realistisch om van Groenewegen nu al iets te verwachten. Hij zal eerst het goede gevoel weer moeten krijgen en ik denk, dat hij van dit rondje weer sterker wordt.
Koen Bouwman heeft al laten zien in Milano-Torino, dat hij zijn steentje kan bijdragen in de bergritten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het zal wel, maar jouw gevoel voor humor heb ik nog niet kunnen ontdekken. Het zal heel subtiel zijn dan. Maar als het een grapje was, dan mijn excuses.

Nee, deze trip naar Valencia zal vooral bedoeld zijn om deze sprinttrein met Groenewegen te testen.. Alexey krijgt een vrij rol en mag kijken hoe lang hij eraan kan blijven hangen als het bergop gaat. En verder is het ook maar een voorbereidingskoers.

Wel begint hij nog met een redelijke tijdrit dus daar liggen weer kansen voor Steven Lammertink om zich eens te meten op dit niveau. Maar met sowieso WK Kyrienka aan de start en hardrijders als Terpstra en Boonen zal ook daar weinig eer te behalen zijn.
Maar ze er kunnen alleen maar verrassingen zitten in de jongerengezelschap.

@Kelderfan in de 3e en 5e etappe ligt er niet echt een noemenswaardige heuvel of berg in de laatse deel van de etappe, dus Groenewegen moet daar normaal gezien gewoon bij kunnen zitten. Voor Martens is de 2e en 4e etappe gewoon te zwaar, dat soort beklimmingen overleefd hij niet. En ook zijn tijdrit is nou niet van dien aard dat hij daar zich met de betere kan meten. Als er al iemand van TLJ als langste mee zou kunnen doen als het bergop gaat dan is het Alexey.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Zit een klim in de tijdrit. Ik verwacht eerder Campenaerts met een redelijke uitslag.

Fanny

'@ Wolfje
Ik ben het geheel met je eens.
Vooral veel ervaring opdoen voor deze nieuwelingen met gebruikmaking van de 'oude rotten' Martens, Leezer en van Winden.
Deze 67th Volta a la Comunitat Valenciana is wel zeer lastig.
Tijdrit van bijna 17km met een kleine heuvel na 10km.
Ook zijn er nog 2 lastige berg/klimetappes.
De 2e etappe met finish bergop na 163km op 1151m waarvan de laatste 15km gemiddeld liefst 10%.
De 4e etappe met wederom finish bergop na 141km op 1098m waarvan de laatste 4km met een pittige stijging tussen de 12 en liefst 20%.
Daarnaast nog 2 relatief vlakke etappes van 173km en de laatste slotetappe van 120km met uiteraard finish in Valencia.

kelderfan

'@rahimns
Ok
Maar Groenewegen krijgt voor de sprinttrein Leezer, Lammertink, Van Winden mee. De ritten in dit rondje zijn niet vlak te noemen; dus is het de vraag of zij aan het testen toekomen. Ik denk, dat Groenewegen wordt verwacht in de KBK en de Driedaagse van West-Vlaanderen, want in het laatste rondje krijgt hij met Leezer, Tankink, Tjallingii, Wagner, Van Winden en Wynants toch een prima trein mee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Vlek die mag me ook verrassen. En inderdaad kreeg Dylan 3 november het groene licht om weer voluit te mogen trainen, hij heeft ook de hele voorbereiding meegedaan. Dus die heeft een normale winter gehad.

kelderfan

Richard Plugge is weer eens curious wat betreft "Big News" waar BrandLoyalty mee komt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hoeft en heeft waarschijnlijk niets met de ploeg te maken... BrandLoyalty doet natuurlijk wel meer dan alleen een sportploeg sponsoren.

kelderfan

Maar het is altijd leuk, dat Plugge dan reageert en BrandLoyalty staat fraai op 't shirtje van TLJ.

Fanny

Volgens ProCyclingstats (PCS) staan er DEFINITIEF 7 wielrenners op de rol voor de 67th Volta a la Comunitat Valenciana tw
Dylan Groenewegen
Alexey Vermeulen
Victor Campenaerts
Steven Lammertink
Tom Leezer
Paul Martens
en Koen Bouwman

De 8e renner tw Dennis van Winden staat er echter niet bij terwijl hij wel op de Twittersite van LottoNL-Jumbo genoemd wordt.
Weet iemand hoe het zit ?
Moet hij soms ergens anders rijden of zou men hem vergeten zijn erop te zetten ?
Overigens op de site van de organisatie staat er nog geen enkele renner van LottoNL-Jumbo.

Netraam

'@Fanny
PCS is een site gerund door derden, dus niet mensen die bij de organisatie of ploeg betrokken zijn. Hoewel het de beste en vaak meest up to date site is voor wedstrijden, zit daar natuurlijk ook een team achter die handmatig alles moeten invoeren. Denk dat dat gewoon niet gebeurd is.

In het algemeen: zullen we dit de laatste keer laten dat we vragen stellen bij de opstelling zoals PCS die aangeeft voor de wedstrijd begonnen is?

Fanny

'@netraam
Nee, ik maak zelf wel uit of ik hierover vragen stel. Je hoeft er niet op te antwoorden.
Kon nl ook zijn dat Dennis van Winden ergens anders start of dat hij ziek is of dat hij een blessure heeft opgelopen.
En ja ik weet hoe PCS site gerund wordt. Ik heb weleens contact met hun gehad.
Maar inmiddels weet ik uit betrouwbare bron dat hij aan de start verschijnt in Valencia.
Zaak gesloten.

jerteg

'@fanny,
Als het wel op de site van Lotto staat en niet op PCS dan kun je er toch van uit gaan dat hij er wel rijdt. De officiële site zelf is uiteraard betrouwbaarder dan PCS

Netraam

'@Fanny
Je bent niet de eerste of enige die hier vragen over stelt, daarom zei ik ook in het algemeen. Sorry als het overkwam als een aanval. Verder ben ik het eens met jerteg.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ondertussen is de startlijst op PCS aangepast en staat Dennis er ook bij.

kelderfan

'@rahimns
Er zit nog een foutje bij PCS {Lotto_JumboFan} betreffende Paul Martens, die naast la Comunitat Valenciana ook de Ruta del Sol, Par-Nce, Milano-SanRemo en Pays Vasco gaat rijden.

1 2 ... 46 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.