Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 50 ... 405 406
Fanny

'@tdb
Quote: Fanny, er is een speciaal topic voor het volgen van deze koers. Beter om deze berichten daarin te posten.
Waar en welke topic ?

tdb

http://www.wielerflits.nl/volg-hier/volg-hier-de-tijdrit-in-de-ronde-van-valencia-2016/comment-page-1

Fanny

'@tdb
Foto is goed te zien alleen de link "volg hier de tijdrit in de Ronde van ............is niet geheel te zien en te openen
Kun je alleen de link hier noemen zodat ik hem kan openen.
Alvast dank.

wolfje

'@fanny
de link doet het prima bij mij

anyway, hier de link
http://www.wielerflits.nl/volg-hier/ volg-hier-de-tijdrit-in-de-ronde-van-valencia-2016/comment-page-1

en dan even de spatie tussen / en volg eruit halen

Laatst gewijzigd
xistnc

'@wolfje
Kun je voor HKH Fanny nog even die spatie er tussenuit halen? ;)

Yeez

Alvast terugkijkend op de tt: campenaerts laat misschien wel ( in mijn inziens) een podium of overwinning liggen de zijn val. Bouwman ook erg sterk. Verder valt mij lammertink iets wat tegen en rijdt derest op zijn normale (voorbereidings) niveau

tendam

'@vlek
Waar kun je een trainer dan wel op evalueren? Delahaye heeft nog nooit een wereldtopper afgeleverd die een grote koers won (Freire en Menchov trokken hun eigen plan). En hij is toch al heel wat jaartjes bezig.

Natuurlijk, het is niet zo dat Mollema en Boom de stenen uit de straat rijden nu ze niet meer door hem worden getraind, dus deels zal het ook (gebrek aan) talent zijn. En hij heeft diezelfde Mollema en Boom wel een aantal keer in een erg sterke vorm gekregen.

@rahimns
Dat vind ik betrekkelijk. JVDB was de laatste keer toen hij 4e werd in de Tour in een blakende vorm, die trapte echt door de boter, op een manier die ik Gesink nog niet heb zien doen (niet meerdere etappes lang tenminste).

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Waar kun je een trainer dan wel op evalueren?

Die vraag zul je je inderdaad moeten stellen als je uitspraken wilt doen over de kwaliteit van een trainer. Ik zou het antwoord niet weten en probeer daar meestal de stelligheid van mijn evaluatie op aan te passen.

tendam

'@vlek
Ik doe maar een voorzetje: renners top krijgen op piekmomenten. Is dat een aardig criterium?

S. Morgenstern

Ja, en nu dat criterium toepassen. Dat is dus het probleem.

JVDB was de laatste keer toen hij 4e werd in de Tour in een blakende vorm, die trapte echt door de boter, op een manier die ik Gesink nog niet heb zien doen (niet meerdere etappes lang tenminste).

Hier bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd
Fanny

Uitslag renners TLJ TT Volta Valencia

6e Campenaerts op 0.27 min op winnaar Poels
19e Bouwman op 0.38 min
56e Lammertink op 1.24 min
60e Martens op 1.25 min
69e Leezer op 1.30 min
83e Vermeulen op 1.48 min
108e van Winden op 2.10 min
143e Groenewegen op 2.43 min

Helaas valpartij door Campenaerts anders zat er misschien een podiumplaats in.
Opvallend dat Bouwman zeer goed heeft gereden omdat hij pas gisteren voor het eerst deze winter op de tijdritfiets heeft gereden terwijl Campenaerts en Lammertink er vorige week in NL al een paar dagen mee geoefend hebben op een wielerbaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny ik denk dat het parcours niet echt geschikt is voor Steven, was toch een pittig klimmetje. Verder prima prestaties van Bouwman en Lammertink, had iets meer gehoopt van Vermeulen. Maar het kan er nog mee door.

kelderfan

'@jessevdalen
Ik ben 't met je eens, dat Campenaerts zich heeft getoond en een keurige 6e. plek met val is niet verkeerd. Van die jongen gaan wij nog wel wat vaker horen en zien. Opvallend dat Koentje het goed heeft gedaan als neo. Tegenvallend vind ik Steven Lammertink, die zich toch goed had voorbereid. Maar goed het seizoen is nog jong.

kelderfan

'@rahimns
Als 't parcours niet echt geschikt is voor Steven Lammertink, dan is de keuze van teamleiding TLJ niet goed geweest; hij had misschien ook beter in Qatar kunnen beginnen.

S. Morgenstern

Ja, zo'n tijdrit op een minder geschikt parcours, daar kan zo'n jonge renner bij een nieuwe ploeg natuurlijk helemaal niets van opsteken waar hij later nog wat aan heeft.

kelderfan

'@vlek
Zo'n zandbak ITT-parcours is toch ideaal om een renner top te krijgen op piekmomenten;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan In Qatar rijden ze vooral voor de sprints en daar staat dus de sprintrein met Hofland aan de start, en hier op dit parcours een tijdrit rijden daar wordt Steven echt niet minder van. Het is juist goed dat hij dit soort tijdritten rijdt. Dus misschien is het juist een bewuste keuze van de ploegleiding.

S. Morgenstern

Dat zeker! Althans, even aan zijn trainer vragen..

En je kunt natuurlijk de mening aangedaan zijn dat Lammertink enkel opgesteld moet worden in koersen waar hij echt iets te zoeken heeft, maar dan moet je daar misschien ook de namen waar je ons voor volgend jaar vast nog mee dood gaat gooien op selecteren. Zou een hoop posts schelen..

Borsje

Ben wel benieuwd naar de reactie van campenaerts die hij vanavond ('dag 2 ' ) op gaat tekenen in zijn dagboek. Hij gaf - net als vele anderen - aan nog volop in voorbereiding te zitten maar dit lijkt me in ieder geval geen verkeerd tussenresultaat.

Laatst gewijzigd
Yeez

http://po.st/wRtYrk hier de reactie van Campenaerts na vandaag. 1ste was hij niet geworden zei hij, maar een 2/3 plek was zeker haalbaar geweest. Verder was het een onschuldige valpartij, het voorwiel gleed gewoon weg in een bocht (waarbij hijzelf geen schade opliep).

Borsje

Toch jammer....

Fanny

'@kelderfan, @ rahimns
Lammertink heeft ondanks de goede voorbereiding TT vorige week met Campenaerts niet echt goed gereden.
Hij kan normaal echt wel een stukje klimmen maar dan vooral op de macht. Echter geen lange steile stukken.
Het klimmetje was vlgs mij ongeveer 2km a dacht ik tussen de 4 en 5%.
Misschien had hij een mindere dag.
Het is juist goed dat hij ook deze tijdritten doet.

Maar Koen Bouwman heeft mij echt verbaasd met deze tijdrit.
Misschien kwam dit ook om dat hij de grote Joachim Rodriquez wilde inhalen die 1 minuut voor hem was gestart.
Trouwens het lukte hem echter net niet (+7 sec).

tendam

'@fanny
Kan Lammertink een stukje klimmen? Volgens mij rijdt hij op heuvelachtige parcoursen altijd matig. Maar misschien heb jij hem beter gevolgd.

S. Morgenstern

Gemiddelde van deze tijdrit lag niet veel boven de 40 km/u zo te zien. Lammerink is mij opgevallen door zijn gemiddelde op het NK, waar het volledig vlak was. Misschien heeft hij het inderdaad ook in zich om een goede tijdrit te rijden op enigszins glooiend terrein (ik heb hem niet goed genoeg gevolgd), maar deze tijdrit leek me er echt een voor de lichtgewichten onder de tijdrijders.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Zorg jij voor de namen, dan kan ik er op los schieten; oh je te veel posts; maar waarom dan alleen renners voor de trein; er wordt toch weer gezocht naar Amerikanen met een goede tijdrit;)
@rahimns
Dat Hofland nu met zijn treintje in Qatar rijdt is mij ook bekend en ja het is zeker goed voor de opleiding van Steven Lammertink om in Volta a la Comunitat Valenciana te rijden. Maar je bent het toch wel met mij eens, dat het team graag een goed resultaat gehaald en dat speciaal op de tijdrit. Maar het is toch opvallend, dat Koen Bouwman het wel laat zien. Maar ik ben 't met @Borsje eens, dat het erg jammer is van die valpartij van Victor Campenaerts.

1 2 ... 50 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.