Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 52 ... 405 406
jvh93

Ik ben echt heel erg benieuwd naar groenewegen vandaag. Campenaerts heeft me gisteren al heel positief verrast en gaf daarna aan dat ze vandaag allemaal voor groenewegen zouden rijden, ik hoop op een mooi resultaat aangezien er op papier niet heel veel topsprinters aanwezig zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er rijdt natuurlijk wel ene Bouhanni mee, verder zullen Boonen, Breschel en Mareczko de grootste concurrenten zijn. Maar er is zeker kans op een mooie uitslag voor hem.

Yeez

Bouhanni is er toch wel een om rekening mee te houden ;).

Yeez

Een top 5 zou een goed begin zijn, maar je hoopt altijd op meer.

Stelvio-fan

Eens kijken hoe hij zich kan plaatsen. Een sprint is zo verloren als je je niet kunt handhaven in gedrang

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij heeft toch ook wel een mooi treintje, Campenaerts - Leezer- Martens - Van Winden en dan mag Groenewegen het afmaken... ben benieuwd hoe dit uitpakt. Van Winden heeft vorig jaar al een paar keer laten zien een prima lead-out te zijn.

Fanny

'@jessevdalen
Quote: Bouhanni is er toch wel een om rekening mee te houden.

Met straatvechter Bouhanni moet je zeker rekening houden, want behalve dat hij goed kan sprinten, slaat hij regelmatig om zich heen om vooraan te komen. Hij is niet erg populair in het sprinterspeloton.
Er was destijds in de laatste koers van 2015 tw Putte-Kapelle veel commotie om hem door de andere vnl Belgische teams.
Uiteindelijk werd hij niet door de jury uit de wedstrijd gehaald ondanks de protesten van o.a. TLJ.
Destijds was er na Bouhanni een 2e plaats voor Tom van Asbroeck.
Ik zou zeggen er is nog een appeltje met hem te schillen.

jvh93

Ik denk dat groenewegen sowieso het grootste Nederlandse sprinttalent is, en meer potentie heeft in vlakke sprints dan bv hofland en van poppel, hoop dat hij dit seizoen gelijk met een goed gevoel kan starten

kelderfan

Ik heb de routekaart bekeken, maar eindigt de sprint oplopend of is er nog een heuveltje een kilometer voor de eindstreep. Wie weet hierover meer.
Volgens Victor gaat hij de trein afzetten op 1500 m. Daarna moeten Leezer, Martens en Van Winden Groenewegen in positie brengen. Hopelijk heeft Martens dan nog genoeg kracht om in 't wiel van Groenewegen te blijven om Groenewegen te beschermen. Ik ben ook benieuwd hoe dit uitpakt.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan de sprint is aflopend, maar het hoogteverschil is echt niets... praten over 3 meter of zo.

kelderfan

'@rahimns
Dan hopen dat Groenewegen de benen heeft van vorig seizoen. Dan heeft hij echt wel een kans om voor 't eerste feestje te zorgen in kamp TLJ.

Senioralex

Voor Rahimms:
Van Boonen moet je vooreerst geen angst hebben,die panikeert nog steeds en we vragen ons af of hij tegen Paris-Roubaix die angst zal doorgeslikt hebben.

Laatst gewijzigd
Gees

Die Campenaerts zie ik nog wel in de Giro verschijnen dit jaar. Prima tijdrit, goed heuvelop.

tendam

'@gees
Daar hoef je geen waarzegger voor te zijn, de Giro is namelijk het hoofddoel van z'n seizoen.

Yeez

Ik ben benieuwd wat keizer, maar vooral campenaerts in die proloog (16km) vd giro kunnen. Verder heeft hij denk ik ook grote kans om bk tijdrijden te worden.

Daan°

Dylan Groenewegen pakt de 1ste overwinning voor Team LottoNL-Jumbo 2016!

kelderfan

Dat is wel een felicitatie waard aan het adres van @rahimns.
Prima sprintje van Dylan Groenewegen en al in februari de eerste zege. Je zou zeggen, dat kan Hofland natuurlijk niet op zich laten zitten.
Ik ben wel benieuwd of de trein werkte, zoals door Victor Campenaerts aangegeven.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan niet echt, maar de laatste kilometers waren ook enorm hectisch met enorm veel bochten. Maar Martens zette Dylan in die laatste bocht knap af in het wiel van Bouhanni. En daar bleef hij zitten tot dat deze aanging en hij vanuit zijn wiel mee sprintte. En hij had blijkbaar net nog iets meer over. De ploeg heeft het in ieder geval prima gedaan, dit smaakt naar meer.

Daan°

'@rahimns, werk je/u echt voor LTJ? En wat houdt dat "Fan Ambassador" in?

achtpuntzes

knappe eerste overwinning, dat neemt alvast een hele hoop druk weg. :)

kelderfan

'@rahimns
Dan was onze Paul Martens toch weer goed in orde. Maar je hebt dus niet altijd een trein nodig om tot resultaat te komen.
Dat neemt zeker de druk weg, zoals 8.6 aangeeft. Zij hebben in de laatste rit dus nog een kans om te winnen.

tendam

'@rahimns
Was dat Martens? Leek me eerder iets voor Van Winden.

Wielerfan1987

'@tendam,

Daar dacht ik ook al aan, normaal gesproken zou het althans wel zijn rol zijn lijkt mij om Groenewegen als laatste man bij te staan

S. Morgenstern

En ik dacht dan weer Leezer te zien die aan het uitbollen was na die bocht..

Fanny

Het appeltje is geschild (zie eerder bericht van mij).
Geweldige knappe overwinning van Groenewegen die straatvechter en topsprinter Bouhanni er met een puike en eerlijke sprint erop legde.
Ondanks het feit dat sommige ploegen grotere sprinttreintjes hadden maar er toch op het laatst niet aan te pas kwamen..
De gehele dag ook goed teamwork van deze jonge ploeg(=samenwinnen zoals TLJ altijd uitspreekt).
Hulde aan allen !
Het is goed voor het moraal van het team voor de nog komende 2 etappes w.o de zware rit morgen met finish bergop (laatste 4km 20-22%).
Hier zal het wel beslist worden wb het algemeen klassement.
En dan zondag is er weer een kans voor de jonge Groenewegen.
Ben benieuwd.

1 2 ... 52 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.