Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 53 ... 405 406
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is op de beelden lastig te zien, wie het was... misschien dat de ploeg er nog wel uitsluitsel over geeft.

tendam

Het was Leezer inderdaad, goed te zien na die bocht.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Daan nee, ik werk niet voor de ploeg. Samen met nog 2 andere ambassadeurs zijn we een klankbord vanuit de fans. We doen soms wat vrijwilligerswerk voor de ploeg en geven feedback over hun communicatie richting de fans.

mooiman

'@rahimns, dus je doet goed werk!!

Mooi voor de ploeg die overwinning. Goed voor de moraal vooral. Vorig seizoen was het toch een last die 1e

WieVis

Ik verwacht 2de zege ook nog wel in februari

achtpuntzes

'@ Rahimns:
ah, drie ambassadeurs. jij, sooike en nog iemand anders. is die derde ook actief op wielerflits?

tendam

'@8.6
Jaloers? Plugge zoekt nog mensen. Leni Riefenstahl wilde niet ;)

achtpuntzes

'@ tendam:
nee hoor, ik ben niet fan genoeg van deze club voor zo'n ambassadeurschap.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 LOL Sooike... als ambassadeur is het juist niet de bedoeling om anoniem door het leven te gaan, en een beetje fan zijn is ook wel handig. Nee, Roelien is wel af en toe actief op wielerflits en Piet weer meer op twitter.

Roelien

Ik lees alles hoor! Kijk een paar keer per dag op het forum, maar met sommige mensen valt niet te discussiëren... :p

kelderfan

'@jerteg
Wat moet ik nog toevoegen, wat betreft Steven Lammertink. Hij rijdt 't rondje uit en misschien kan hij morgen nog een steentje bijdragen. Het is wat Merijn Zeeman zegt een leermoment.

kelderfan

De Ruta del Sol wordt namens TLJ gereden met Kelderman, Battaglin, Keizer, Kruijswijk, Lindeman en Tjallingii. {Bienvenidos/Welcome! @enricobattaglin @KeizerMartijn @W1lcokelderman @s_kruijswijk @BertjanLindeman @PMartens83 @mtjallingii @LottoNLJumbo} Nu staat Battaglin ook op de rol voor de Volta ao Algarve {vlgs PCS}

S. Morgenstern

In een parallel universum rijdt Lammertink op dit moment bij het Rabobank Development team en worden we de komende maanden om de oren gegooid met de boodschap dat een ploeg die zich mede wil richten op het tijdrijden, die talentvolle tijdrijder van RDT toch ook wel een kans had kunnen geven..

kelderfan

'@vlek; In mijn optiek rijdt wel een talentvolle RDT-rijder in parallel universum; maar even afwachten hoe dat zit met tijdrijden. Maar jij hebt toch ook dat verhaal gelezen van Plugge, dat de ploeg op zoek is naar 2 Amerikanen voor seizoen 2017. Je kunt dan denken aan Logan Owen en Peter Stetina en in je bol opslaan.;)

S. Morgenstern

Zinnen met woorden..

Fanny

De TLJ "sprinttrein" is compleet ontspoord in de 1e etappe van de tour of Qatar !!
3 renners op 1.43, 2 renners op 7.52 en 3 renners op 11.53 achter winnaar Cavendish.
18 HoflandMorenoTeam LottoNL-Jumbo 1:43
28 van EmdenJosTeam LottoNL-Jumbo ,,
43 WynantsMaartenTeam LottoNL-Jumbo
61 TeunissenMikeTeam LottoNL-Jumbo 7:52
63 RoosenTimoTeam LottoNL-Jumbo ,,
87 Van AsbroeckTomTeam LottoNL-Jumbo 11:53
94 WagnerRobertTeam LottoNL-Jumbo ,,
104 CastelijnsTwanTeam LottoNL-Jumbo ,,

Hoe is dit mogelijk in deze vlakke etappe terwijl men een sprintrein wilde opbouwen met deze groep ?
Ik neem aan dat het geen trainingsritje was.
Dan hebben de jonkies in de ronde van Valencia het beter gedaan. Vooral gisteren met een complete val van het team met 5 renners en dan Groenewegen nog terugbrengen in het peloton en 2e worden na ook al de winst van hem en het team in de 3e etappe.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny dit is mogelijk op het moment dat er waaiers ontstaan, renners lekke banden krijgen en vallen... meer hoef je hier niet over te zeggen. Het is balen dat ze er niet bij zaten, maar er is maar voor zoveel man plek in een waaier.

jerteg

Haha Fanny, het zou me niks verbazen als jij alleen maar uitslagen kijkt en niet de wedstrijd/wedstrijdverslag kijkt/leest.

kelderfan

'@rahimns
Het enige wat Jan Boven in deze kan doen, is om zijn ploeg opdracht geven morgen de aanval te zoeken en hij kan tevens proberen om TLV mee te krijgen {TLV met Preben van Hecke}; want die zaten er ook niet bij in de eerste waaier. Het blijft natuurlijk een slechte zaak om zo te beginnen.

Hakkie2

'@kelderfan: wat Boven kan doen, en mijns inziens ook moet doen, is helemaal niet aanvallen maar gewoon nog eens kijken of ze voor Hofland kunnen rijden. Als het breekt iets alerter proberen te zijn, als het niet breekt gewoon vol voor die sprinttrein gaan. Daarvoor waren ze hier. De uitslagen zijn dan minder belangrijk.

wolfje

Inderdaad Hakkie, ze hebben aangegeven ruim de tijd te nemen om de sprinttrein te perfectioneren. Dan moet je niet de eerste rit waar het niet lukt gelijk je beleid weer omgooien, want dan speel je paniekvoetbal

tendam

'@fanny
Heb je ooit gehoord van waaiers? Mijn hemel wat een oliedomme post.

achtpuntzes

heeft TLJ ooit gehoord van waaiers?
volgend jaar een nieuw doel: 'we gaan proberen te waaierrijden, en hopen dat in 2019 op de rails te hebben'. ;)

Fanny

'@ten dam
Natuurlijk heb ik als NL wielrenner van waaiers gehoord, gezien en gevoeld. Maar als je niks beters te melden hebt laat het dan aub achterwege.
Ik vind het nl slecht dat er niemand van TLJ in de eerste groep zat.
Waarschijnlijk niet goed opgelet (alert zijn) of niet goed genoeg.
(zie hiervoor uitspraak van ploegleider Jan Boven in WF tw
“Wij waren niet sterk genoeg om onderdeel uit te maken van de eerste groep”, zei ploegleider Jan Boven na afloop van de etappe. “)
Dat geeft te denken als Nederlandse WT ploeg in deze waaierkoers.
Overigens deed het gehele team van Roompot het nog slechter op bijna 12 min van de winnaar.
We zullen het morgen gaan zien in de 2e etappe en hopen dat het beter gaat.
Ook hoop ik dat Twan Castelijns niks ernstigs heeft en morgen kan starten.
@jerteg
Voor de goede orde ik heb het verslag op WF wel gelezen.
Ik heb echter de etappe niet gezien vanwege werk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny sorry, maar voor iemand die de koers niet heeft gezien trek je wel harde conclusies. Dat vind Ik dus wel vreemd. Het tempo lag in deze etappe enorm hoog en alle ploegen willen voorin zitten, wat natuurlijk nooit gaat zodra er waaiers worden getrokken. Het is natuurlijk balen en je wilt het graag anders zien, maar er zaten hele sterke renners in die eerste waaier. En de ploeg heeft er alles aan gedaan om terug te komen, maar het is niet gelukt.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 53 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.