Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 54 ... 405 406
Jeje

Ik snap de hele ophef niet zo, ik ben ook vaak kritisch op Lotto-Jumbo maar om op basis van 1 etappe aan het begin van het jaar dit soort conclusies te gaan trekken... Als ze in het voorjaar steeds de slag missen ja dan mag er kritiek komen, maar nu vind ik het echt nog te vroeg om al te oordelen.

wolfje

Eens JeJe. En dan mag er best kritiek zijn want gisteren was gewoon niet goed, alleen alle conclusies die er aan verbonden worden zijn veel te voorbarig

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Ook eens met Jeje. Het geheel oogt allemaal sterker dan vorig jaar. Toen was het pas echt dramatisch. Ik maak me eerder 'zorgen' over hetaantal pechgevallen op cruciale momenten die ze nu al weer hebben.

Fanny

Sterke Kristoff wint 2e etappe voor Cavendish in Tour of Qatar.
2 renners vanTLJ zaten iets te ver van achteren (ongeveer plaats 10-15).
Ze hadden ook nog de pech dat er nog een valpartij plaatsvond waardoor men moest uitwijken.
Maar een 1e plaats zat er vlgs mij zonder deze valpartij ook niet in.
Het ging dus veel beter dan gisteren.

Yeez

'@fanny veel beter dan gister? Toen misten ze gewoon de slag en konden ze sprinttrein nooit echt opzetten. vandaag oogde het allemaal wat chaotisch: constant kijken en steeds elkaar kwijt zijn. Maar, oefening baart kunst!

Rahim Vlasblom
admin

Waar dit geëindigd was zullen we nooit weten, maar het is erg jammer dat ook vandaag Hofland niet tot sprinten komt. Morgen is de tijdrit, dus overmorgen krijgt hij weer een kans.

Yeez

Van emden morgen!

achtpuntzes

rijden ze morgen weer op normale fietsen? zo ja geef ik tijdrijders als van Emden toch een stuk minder kans.
@ rahimns:
u have mail. :)

Laatst gewijzigd
Yeez

'@achtpuntzes het gaat nogsteeds om hard rijden ;) kijk bovendien eens op het wk wat van emden daar deed.

billi

mijn favoriete renners bij Lotto-Jumbo zijn:
Bennett George
Groenewegen Dylan
Keizer Martijn
Kruijswijk Steven
Lindeman Bert-Jan
Martens Paul
Tankink Bram
Tjallingii Maarten
van Winden Dennis
Vanmarcke Sep

kelderfan

'@billi
Mijn favoriete renners bij TLJ zijn:
Kelderman, Hofland, Kruijswijk, Martens, Teunissen, Campenaerts, Vanmarcke, Van Asbroeck, Battaglin, Roglic en Groenewegen*.
* sinds rit 3 en 5 van de Volta a la Comunitat Valenciana 2016, omdat hij in rit 5 zonder treintje het prima heeft gedaan.

jvh93

ligt het aan mij of wordt jos van emden ieder jaar nog een stukje beter? wat een geweldige tijdrit rijd hij hier.

tendam

Een jaar of 5 terug was Van Emden even heel goed rond de Giro, daarna is hij even weggeweest maar nu is hij inderdaad al een paar jaar aan het groeien.

wolfje

'@jvh
Klopt. Ik had afgelopen jaar ook al wat verwacht in de kasseiklassiekers, maar toen wierp een blessure hem terug. Ik ben heel benieuwd naar zijn voorjaar

Yeez

Teunissen en wynants ook al aardig in vorm aan hun tt te zien. Dat wordt nog wat in het voorjaar als ze deze lijn doortrekken.

112522

Helaas van emden niet meer op een

Rahim Vlasblom
admin

Ook Hofland reed best wel een redelijke tijdrit, is zeker niet zijn specialiteit. De seizoensstart van LottoJumbo is dit jaar in ieder geval een stuk beter dan vorig jaar. Hopelijk is dit een voorteken voor een goed voorjaar,

tendam

Vorig jaar reden ze Qatar niet eens, en won Kelderman bijna een proloog in Spanje... dat verschil is dus verwaarloosbaar. Ze hebben wel al een keer gewonnen, dat klopt. Maar de TDU was dan weer helemaal niks.

kelderfan

Jos van Emden heeft 't prima gedaan. Jammer dat hij wederom zo vroeg moest starten, doordat hij met Teunissen, Hofland en Wynants niet bij de 1e. waaier zaten in de 1e. rit. Nu komt morgen wederom een etappe met de mogelijkheid voor waaiers. Dus TLJ moet zich maar laten inspireren om een waaier op te zetten en ik ben benieuwd hoe Teunissen zich gaat ontwikkelen dit voorjaar.

Yeez

Ik heb even nagevraagd, en dit is de klassiekerploeg voor de 2 monumenten (rvv en pr) (definitief)

Vanmarcke
Wynants
Van asbroeck
Teunissen
Van emden
Tjallingi
Leezer
Tankink

Reserves: wagner en castelijns

Ga er maar vanuit dat dit de ploeg is (mits iedereen fit is)

kelderfan

'@jessevdalen
Ik weet niet bij wie je dit hebt nagevraagd, maar de genoemde namen lijken mij ook de sterkst mogelijke "samenstelling" voor de E3, RVV en Par-Rou.
Maar ja eerst krijgen wij nog de Omloop, Kuurne en de Driedaagse van West-Vlaanderen. Hopelijk rijden zij ook Le Samyn nu Groenewegen al in vorm lijkt te zijn en een goede mogelijkheid om ook het treintje Groenewegen te testen.

Rahim Vlasblom
admin

Vrij logische selectie, had op 2 na deze ook al staan...

Yeez

Mechanicien en vriend van Verhoeven hier woont in hier in de stad (zaltbommel). Vandaar dat ik dat weet.

Rahim Vlasblom
admin

'@Ten Dam de ploeg heeft ondertussen 2 2e plaatsen behaald, 6e in de tijdrit van Valencia, 2x een top 10 in TDU en een etappeoverwinning .. dat is toch echt een stuk beter dan vorig jaar. In ieder geval is het een goede seizoensstart.

Laatst gewijzigd
Yeez

In kuurne en gent-wevelgem zal voor groenewegen gekozen worden, zoals eerder door rahim gemeld rijdt hofland:

Qatar
Oman
Nieuwsblad
Milaan san remo
Tirreno
Dwars door vlaanderen
Volta
Scheldeprijs

1 2 ... 54 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.