'@tendam hij werd 19e in de ruta del sol en daarna 15e in parijs-nice, ik kan me herinneren dat dit als tegenvallend werd gezien en dat hij er zelf ook op meer had gehoopt. Maar we zullen zien de komende weken of de lijn die tot nu is ingezet kan worden voortgezet.
'@jessevdalen
Je noemde bij Groenewegen, dat hij Kuurne en Gent-Wevelgem gaat rijden; maar klopt dat. Vorig seizoen reed hij nog bij Roompot en het hele team is niet opgenomen in de uitslag van Gent-Wevelgem. Dat lijkt mij toch iets voor Vanmarcke, Van Asbroeck, Wynants, Teunissen, Tjallingii en Van Emden.
Hij kan m.i. toch beter eerst de Samyn, Hanzame, Nokere en dat soort koersen doen. Dan scoort hij en het treintje kan op de rails worden gezet.
'@Kelderfan af en toe lijkt het erop alsof je alleen naar de uitslagen van een koers kijkt, je kan de editie van Gent-Wevelgem van vorig jaar toch niet vergeten zijn. In die koers werd Dylan trouwens gediskwalificeerd vanwege het aannemen van 2 bidonnen vanuit de auto waar dat blijkbaar niet mocht. Volgens mij had hij hem als enige van de ploeg wel uitgereden. Maar normaal gezien is het wel een koers dat wil eindigen in een massasprint wel of niet met een uitgedund peloton, dus hij lijkt me juist de aangewezen persoon om hier te starten.
'@jerteg
Jij rijdt dus mee op. Hebben de jongens nog een bagagedrager;)
Sorry zie jij Groenewegen meedoen, als hij ook nog eens voor Vanmarcke moet knechten.
Hij is nog lekker jong; geef hem nog even de tijd. En wie zegt, dat het dit keer een zomerbriesje wordt.
@jessevdalen
Ik kijk echt niet alle koersen, sorry, maar zoiets als Gent-Wevelgem blijf ik wel voor thuis. En nu Groenewegen volgens jullie een speerpunt wordt, ga ik zeker kijken. Dan zal onze @rahimns wel zeggen, ja dat kun Groenewegen niet aanrekenen, want dat komt door 't slechte weer.
@rahimns
Roep jij maar wat of heb jij ook 2013 gekeken of jij ziet Sagan en denkt oh, ja dat is natuurlijk een massasprint;)
Oplossing: hij moet niet voor Vanmarcke knechten. Daar had je zelf ook wel op kunnen komen. Althans...
Jij bent degene die op een bepaald weertype speculeert. Groenewegen (of een andere sprinter) thuislaten omdat het wel eens slecht weer zou kunnen worden is echt oliedom! Kan er werkelijk niets anders van maken. Mocht het namelijk zo'n editie zijn waarin er na de Kemel een groep van een man of zeventig de finale ingaat (die komen nogal eens voor), dan wil je Groenewegen er gewoon bij hebben. En mocht het een editie worden zoals die van vorig jaar, dan heb je altijd Vanmarcke nog om uit te spelen. Had je daar zelf ook niet op kunnen komen?
Of: Hij is nog lekker jong; geef hem nog even de tijd. Maar daar was je zelf al opgekomen..
Quote: "Oplossing: hij moet niet voor Vanmarcke knechten. Daar had je zelf ook wel op kunnen komen. Althans…"
Nee je hebt gelijk althans ...; ik ben bang, dat Vanmarke, Kelderman, Gesink en Kruijswijk dat anders zien. Er was toch afgesproken, dat als er voor een sprinter wordt gereden, dat er dan een treintje meegaat en als er een kopman meegaat, dan rijdt iedereen in dienst van;)
'@vlek
Als er jongens van TLJ in de finale mee gaan doen, dan denk ik toch aan Vanmarke, Van Asbroeck, Teunissen en Wynants. Ik ben al blij als er 3 mannen van TLJ in de finale zitten en mee gaan doen om de prijzen. In 2014 is het tot een sprint gekomen met o.a. Vanmarcke 4e. en Van Asbroeck 6e. met de winst voor Degenkolb. In 2013 was 't Lars Boom 23e. en won Sagan maar niet in een sprint.
Dus op basis van wat wordt het weer een sprint van een grote groep.
Want in Dwars door Vlaanderen was 't een sprintzege maar niet door een sprinter.
De vraag is op basis van wat je het uit zou moeten sluiten dat het een sprint wordt van een grote groep? Mocht het een harde wedstrijd worden, dan zal het inderdaad logischerwijs op Vanmarcke, Van Asbroeck, Teunissen en Wynants aankomen. Maar wat als het niet zo'n wedstrijd wordt? Denk er even goed over na, dan zal het kwartje rond de keuze voor het meenemen van een sprinter vast wel vallen..
'@Kelderfan leer lezen, waar zeg ik dat het altijd eindigt in een massasprint.
@tendam ik zei ook volgens mij, en ik zou graag willen maar ik kan niet altijd alles zien. Ik wist nog wel dat Kelderman was gevallen maar ik dacht dat het in een latere koers was. En helaas gaat Wilco nog wel eens onderuit, dat ik niet al zijn valpartijen nog weet kan je me niet verwijten ;) Het enige wat ik wel weet dat Wilco baalde van zijn voorjaar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.