Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 57 ... 405 406
AndriesW

Het verslag heb ik gelezen. Tactiek heeft zeker met sterkte en zwakte maken. Het is een belangrijk onderdeel van het wielrennen.
Al bij al: goed geprobeerd vandaag maar negatief overschaduwd door de slechte afronding. Zoals ze zelf toegeven. Volgende keer hopelijk beter.

Laatst gewijzigd
mus van de maasstad

Volgens mij raakt modolo het wiel van cav kwijt en rijden v asbroek en hofland rechts eromheen.

Op het 1e beeld waar dat gat te zien is rijd v asbroeck ernaast en daarna rijden ze voor hem.

S. Morgenstern

Modolo is inderdaad degene die vlak voor de rotonde het wiel van Cavendish moet loslaten. Van Asbroeck rijdt op dat moment met Hofland in zijn wiel voorbij Modolo.

Neemt verder niet weg dat ze eigenlijk niet in die situatie terecht hadden moeten komen. Wanneer je zo'n situatie forceert, dan moet de uiteindelijke afwerking niet afhankelijk zijn van het feit of Modolo het wiel van Cavendish kan houden.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@vlek wat vlek zegt!

mus van de maasstad

'@vlek

Dat zei ik gister dus ook al. Ze hadden verder van voren moeten zitten

Chrys

De opstellingen voor komende week:

Algarve: Campenaerts, Gesink, Groenewegen, Lammertink, Leezer, Roglic, Vanmarcke, Van Winden
Andalucia: Kelderman, Battaglin, Kruijswijk, Keizer, Lindeman, Martens, Tjallingii
Oman: Van Asbroeck, Hofland, Wynants, Bennett, Castelijns, Roosen, Wagner, Teunissen

Vrijaf: Van Emden, Bouwman, Vermeulen, Tankink

AndriesW

Inderdaad, het eerste gaatje valt al bij Modolo.

Stefankraaijvanger

En waar is de meeste kans dat iemand van LottoNL-Jumbo een etappe overwinning pakt komende week?

kelderfan

Quote: George Bennett; Soo. Nelson, Auckland, Brisbane, Singapore, Dubai for the night, and finally Muscat if I'm lucky. Thanks @emirates for being real shit today;
Het zal niet van Bennett komen in de Tour of Oman ben ik bang.

Yeez

'@kelderfan dan heeft hij 4dagen om bij te komen, tijd zat lijkt me. Maar eigenlijk hebben ze overal kans. Met hofland ik oman, met kelderman in de ruta del sol, en met groenewegen (al start greipel ook), gesink en campenaerts (tt) in de algarve.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan omdat hij klaagt over zijn vliegreis wordt het niets met Bennett ???

Chrys

'@jessevdalen en Kittel. Van Oman verwacht ik niet heel veel. Ben wel benieuwd naar de sprints in Algarve en de tt's van Kelderman en Campenaerts

jvh93

zag vandaag een goed georganiseerde lotto trein, alleen was hofland zijn trein volledig kwijt waardoor het werk van de andere mannen eigenlijk voor niets was.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dit zijn dingen waar nog van geleerd kan worden. Merijn Zeeman heeft ook gezegd dat het tijd gaat kosten. Hofland moet nog wennen aan een trein en de trein aan Hofland. Het is pas de eerste wedstrijd waarin ze het in de praktijk konden testen. Dit is echt een kwestie van geduld.

Timocycling

Hofland is gewoon niet goed genoeg als pure sprinter.

Skedel

Als je bedoelt dat hij (nog) niet goed genoeg is om met regelmaat Kittel en Greipel te kloppen geef ik je gelijk;)

Gees

Hij eindigt 9 van de 10x op de 7/8 ste plek. Matig wat Hofland laat zien

Yeez

Ik denk ook dat je beter groenewegen een trein kan geven en hofland de zware sprintkoersen moet laten rijden, al is dit na 1 wedstrijd nog nauwlijks te zeggen.

Prima Facie

Ik heb een vraag over Gesink. Geen idee waar ik hem moet stellen dus ik doe het hier maar.

Die bijnaam van Gesink 'de condor van Varsseveld'. Komt die van een reageerder van Wielerflits? Ik meen dat er jaren geleden ooit een discussie is geweest over een goede bijnaam voor Gesink en dat iemand dat noemde. Bedankt!

jerteg

'@pf, het is volgens mij gewoon een algemene bijnaam, aangezien hij door iedereen wordt gebruikt

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Prima Facie nee, de Condor van Varsseveld heeft hij al jaren geleden gekregen. Tijdens zijn debuutjaar bij de profploeg reed hij al goed omhoog en kreeg hij die bijnaam. Volgens mij was hij er niet eens heel erg blij.

Laatst gewijzigd
AndriesW

Als Hofland wel de laatste wagon van zijn treintje was geweest dan had hij ter hoogte van Cavendish en Kristoff aan de laatste 500 meter kunnen beginnen. Dan had hij zich wel alsnog een paar honderd meter zelf moeten positioneren om uit de wind te blijven.
Het is toch een vak apart en best mooi om te zien hoe het positioneren van een sprinter tussen 500 en 200 meter van de streep zeer bepalend is, vooral in de sterker bezette wedstrijden.

kelderfan

Ik wilde al vragen hoe het met de trein van Hofland was gesteld; maar ik lees nu, dat de trein in orde was, maar Hofland nog niet de oude is.
Ik ben 't zomaar eens met @jessevdalen; dat zij heel snel de kaart van Groenewegen moeten trekken voor het opzetten van een trein.
Mijn idee: Trein Groenewegen met als lead-outs Van Winden en Wagner (c), 2 tijdrijders {van Emden, Lammertink} om de trein op 1500 m. van de streep te brengen en nog 2 sterke mannen Castelijns en Leezer om de sprinter uit de wind te houden gedurende de rit.
Van Asbroeck en Hofland hebben gewoon een vaste lead-out nodig, zodat zij op elkaar ingespeeld raken.

ti-raleigh

Hofland kiest ervoor om zijn sprint re verbeteren. prijzenswaardige keuze. Vlammen in klassiekers komt nog wel in de toekomst.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan misschien moeten we de ploeg gewoon even de tijd geven. Groenewegen heeft al zijn eigen trein. Ik denkt dat Zeeman het prima af kan zonder jou adviezen. En van Asbroeck is een lead-out.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 57 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.