Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 59 ... 405 406
Yeez

Tankink vervangt lammertink voor de algarve. Heeft last aan het zitvlak

WieVis

Wie verwacht van wie nog overwinningen deze week?

kelderfan

Ik hoop op Kelderman in de Ruta en hopelijk kan Gesink al iets leuks laten zien in de Algarve.
Maar volgens PCS wordt de Omloop met 't volgende team gereden: Hofland, Roosen, Tankink, Teunissen, Van Asbroeck, Van Emden, Wagner en Wynants.
Ik had wel gelezen, dat Roosen al aan 't oefenen was in Vlaanderen, maar dat hij nu al de Omloop mag rijden, vind ik eigenlijk wel heel leuk. wauw..

jvh93

Ik ben deze week voornamelijk benieuwd naar de Sprinters. Ik verwacht niet dat we van de kopmannen al iets moeten verwachten in hun eerste wedstrijden.

kelderfan

Mike Teunissen is in ieder geval wel bij de les.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

George Bennett zit ook in dat groepje van Teunissen. Verder een redelijke positie voor Moreno, in ieder geval nog voor Kristoff ;)

kelderfan

'@rahimns
Maar Teunissen had beter kunnen scoren, als hij niet bij Hofland had moeten blijven; vanwege het treingevoel neem ik aan.;)
En dat Bennett nog in het wiel van Teunissen kon blijven is ook mooi meegenomen. Morgen wordt het in ieder geval geen trein voor TLJ en Jan Boven denkt aan de bus. Het lijkt mij verstandig, dat Hofland met Kruijswijk mee op hoogte-stage gaat in april, want eigenlijk moet Hofland dit werk juist liggen.

S. Morgenstern

Maar Teunissen had beter kunnen scoren, als hij niet bij Hofland had moeten blijven

Het lijkt me sterk dat Teunissen nu al goed genoeg is om met zo'n eerste groep mee te zitten op dit terrein. Gezien welke renners daar zitten? Dat hij stand heeft kunnen houden in die tweede groep met Bennett is al een uitstekende prestatie. En verder zou ik denken dat hij niet bij Hofland moest blijven, gezien het feit dat hij niet bij Hofland is gebleven toen die het tempo niet meer kon volgen..

Het lijkt mij verstandig, ...

Bedankt voor de waarschuwing.

kelderfan

Quote:"Het lijkt me sterk dat Teunissen nu al goed genoeg is om met zo’n eerste groep mee te zitten op dit terrein. Gezien welke renners daar zitten?"
Heb je gezien welke renners? ja jongens als Floris De Tier, Serge Pauwels en Patrik Conrad.

Quote:"En verder zou ik denken dat hij niet bij Hofland moest blijven, gezien het feit dat hij niet bij Hofland is gebleven toen die het tempo niet meer kon volgen.."
Dat besluit om niet bij Hofland te blijven, is volgens het verslag van de TLJ-site genomen in overleg met Jan Boven, nadat benen van Hofland zijn ontploft. Daar gaat volgens mij toch enige tijd over heen.
Dus klopt je redenering weer eens niet.

S. Morgenstern

Allemaal klimmers inderdaad, aangevuld met een enkele klassiekertopper. Geen groepje waar je Teunissen nu al tussen zou verwachten.

Hakkie2

'@kelderfan: misschien moeilikk te begrijpen, maar jongens als De Tier en zeker Pauwels gaan vele malen makkelijker heuvelop dan Teunissen. Hoe kom jij er bij dat hij hier vooraan had kunnen zitten?

jerteg

'@kelderfan, volg jij het wielrennen wel?????

jvh93

inderdaad een beetje hoge verwachtingen, al had je van bennett wel moeten kunnen verwachten dat hij dit soort klimmetjes aan zou moeten kunnen, misschien dat hij niet helemaal wakker was vandaag. zonde dat we de koers niet konden volgen via een stream

kelderfan

'@jerteg
Niet elke dag hoor; maar de redenering van Hakkie2/Vlek t.a.v. De Tier klopt wel. Volg jij wielrennen dan wel?? De Tier vind ik een prima renner met potentie, maar dat hij beter de heuvels zou verteren moet nog blijken. Zijn beste resultaten in 2015 zijn 9e. Murcia; 13e. Emilia {maar na bijv. Zardini en Maurits Lammertink}. Dus vertel jij 't maar als je zo'n kenner bent.

S. Morgenstern

Je zou natuurlijk kunnen denken dat vandaag een mooie rechtstreekse graadmeter was? En dertiende worden in Emilia gaat echt niet zonder meer dan gemiddeld heuvels over te komen. Mag het achter Zardini en Lammertink zijn (??), maar zo'n uitslag zou er daar voor Teunissen echt niet inzitten.

Teunissen is gewoon een ander type renner dan de jongens in die eerste groep. Zijn uitslag van vandaag is daarom ook helemaal niet verkeerd, meer zal er nu gewoonweg nog niet in hebben gezeten:

"Het was volle bak op de laatste klim", meldt Mike vanuit de finishplaats. "Ik moest echt even passen, maar op het laatste hupje kon ik bij de tweede groep blijven."

Laatst gewijzigd
jerteg

Ja zo kan ik het ook @kelderfan. Ik vergeef het je dat je niks wist over De Tier, maar Konrad en Pauwels moet je toch wel kennen, en omdat jij alle standen weet (;)) moet je toch wel weten dat Pauwels (mede door ontsnappingen) top 15 heeft gereden in de vorige Tour (hecht er wel niet zo heel veel waarde aan, omdat ie zoals gezegd heel veel tijd door aanvallen heeft gepakt)

Yeez

Even wat anders, hoe denken jullie op het moment over de vorm van bepaalde renners? Veel renners zijn natuurlijk nog in opbouw, maar bepaalde renners zoals hofland (rijdt sterk maar komt niet aan sprinten toe, goede tt),wynants (reed attent in qatar, goede tt en rijdt zelfs aardig omhoog), teunissen, van emden, groenewegen en campenaerts laten al zien in goede vorm te zijn. Met name voor de klassiekers is dit een goed teken

S. Morgenstern

Volgens mij zijn er inderdaad een aantal nu al in een vorm die ze normaal iets later in het voorjaar zouden hebben. Of dat voor de klassiekers nu direct een goed teken is weet ik niet: het lijkt me vooral in functie van de koersen in de eerste twee maanden van het seizoen. De huidige vorm van Van Asbroeck zou wat dat betreft misschien eerder ingeschat moeten worden als een 'goed teken' met het oog op de klassiekers in april.

jvh93

Teunissen weer redelijk sterk vandaag hoor, ben enorm benieuwd naar de top van deze jongen. Denk dat hij nog wel eens een hele sterke renner kan gaan worden

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vind het lastig in te schatten, er worden een paar redelijke uitslagen gereden maar dat mag je van de sprinters wel verwachten. Juist nu kunnen die al oogsten. Teunissen rijdt goed, maar in hoeverre hij ook echt al in topvorm is weet ik niet. Hij is natuurlijk ook nog aan het ontwikkelen als renner. De kopmannen beginnen nu pas met koersen, dus het is afwachten nog. Kruijswijk heeft al aangegeven nog zeker niet top te zijn nu.

Laatst gewijzigd
Netraam

Kruijswijk is net vader geworden, die zal echt de pannen nog niet van het dak rijden. Kelderman had klachten over het weer van de afgelopen week, maar zal een veel betere basis al hebben.

Yeez

Kelderman staat er goed voor al zegt hij zelf.

kelderfan

Campenaerts en Teunissen zijn op dit moment toch de smaakmakers. Met een 5e. plek heeft Campenaerts zich weer getoond en Teunissen is zeker nog niet top, maar gaat beter tegen de heuvels op, als bijv. Bennett {maar die is nog niet in goede doen, neem ik aan}.
Hofland heeft kennelijk de boodschap van Jan Boven goed begrepen. Als je maar op tijd binnen bent.

S. Morgenstern

Teunissen is zeker nog niet top

Hoe heb je dat vastgesteld? Volgens mij zitten de uitslagen die hij hier de eerste twee dagen heeft neergezet, daar namelijk wel heel dichtbij. Mocht er richting de komende koersen werkelijk nog een grote stap inzitten, dan gaat hij zelfs mijn positieve verwachtingen voorbij.

Yeez

'@kelderfan wat moet hofland anders op deze aankomst?? Morgen is een dag voor hem, dan kun je vandaag maar beter rustig aan doen.

1 2 ... 59 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.