'@ Kelderfan, Vanmorgen in het AD regio Utrecht een stukje over je grote vriend Tusveld.
Hij heeft een aanbieding op zak van een buitenlandse pro conti ploeg en zal daar over nadenken of nog een jaar bij Rabo blijven. Lotto-jumbo kwam daar helemaal niet in voor dat ze interesse in hem zouden hebben.
'@jessevdalen
Dan is 't aan jou om Van Emden van 't dak af te halen en met hem op bierjacht te gaan. En als Duvels {Poeksel} wil sponseren, dan stel ik mij zo voor, dat jij ook in de functie van @rahimns wordt voorgedragen. Als kleine tegenprestatie lijkt mij het halen van Thomas toch niet te veel.;)
'@tendam
Ik begrijp dat je dat duidelijk wil maken maar als we het hebben over de vraag of Lammertink volgend jaar een (korte) tijdrit kan winnen maakt het niet veel indruk dat je zegt dat die snelheid weinig zegt aangezien er 6 man sneller was op een langer parcours als van die 6 de meeste of tijdritten hebben gewonnen of daar dicht in de buurt van zijn gekomen.
'@kelderfan wow, Richard retweet een tweet van de TOC, het is niet eens zijn eigen tweet. En jij haalt daar uit dat TLJ er voor zeker aan de start staat en zelfs Robert op de deelnemerslijst komt te staan. Waar haal je dit in hemelsnaam uit, dit slaat echt helemaal nergens op.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.