Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 7 ... 405 406
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Lutsenkofan waarom is dat vrij logisch dan ??

Spruch

'@rahimns
Misschien is het beter het zo te zeggen:
De kans is aanmerkelijk groter geworden dat TLJ de ToC gaat rijden, gelet op de retweet van Plugge. Want hoe je het ook wendt of keert, retweeten doe je wel bewust.

xistnc

Het is een mooie koers, maar geen WT dus moet je er voor uitgenodigd worden. En TLJ staat niet in het 'linkerrijtje', dus is zo'n uitnodiging geen zekerheidje. Maar Gesink is populair als ex-winnaar, dus wie weet. Met de kennelijke Amerikaanse ambities van Bianchi kan ik me voorstellen dat ze daar willen rijden.

Californië is tijdens de Giro. Andere koersen in die periode zijn Picardië, Noorwegen en World Ports, iets later de Ronde van België en Beieren. België is prima te combineren met de World Ports. Met 27 renners (Goos tel ik niet mee) kunnen ze in theorie een driedubbel programma rijden, maar dan moet het qua ziekte en blessures wat meer meezitten dan dit jaar.

Als je al conclusies wil verbinden aan de re-tweet van Plugge, dan zou ik zeggen dat het de interesse in de Tour of California in het algemeen en de interesse in een uitnodiging in het bijzonder aangeeft. Niet meer en niet minder.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Tom Bohli lijkt buiten de boot te vallen bij BMC. Lijkt mij een talentvolle renner.
Nu Marc Goos nog niet zo ver is om opgesteld te worden, kan TLJ misschien Tom Bohli.

Laatst gewijzigd
Yeez

Zag trouwens dat ten dam tweet dat gesink de giro moest skippen op met hem te trainen, geeft dus eigenlijk al aan dat gesink de giro rijdt?

Yeez

En ja het stond in de context geschreven van "hij gaat hem rijden maar als je hem nu niet gaat rijden kun je met mij trainen" 😜

Hakkie2

Ik vraag me af of Ten Dam meer weet van het programma van Gesink dan jij en ik... Het is nou niet zo dat die jongens zulke goede vrienden zijn dat ze steeds met elkaar zitten te bellen, volgens mij.

Chrys

Ten Dam grapt natuurlijk gewoon vanwege het nieuws dat Gesink aangeeft graag de Giro te willen rijden. Hoeven we verder niet zo veel achter te zoeken.

@kelderfan
Dacht ook al meteen aan een zelfde opzet als met Vliegen dit jaar. Ik denk dat hij volgende zomer bij de ploeg komt en dat ze dus een plekje voor hem vrij houden

Chrys

Het gaat goed met Groenewegen: klik

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat is goed nieuws vooral voor hem, maar ook voor de ploeg. Verder zijn de 3 kopmannen (op klassementsgebied) van Lotto_Jumbo lekker op een teambuildingsuitje in Rio ...

Yeez

Ook Wagner kan alweer volledig trainen. Beiden zullen dus geen trainingsachterstand hebben denk ik.

tendam

'@rahimns
Dat uitje gaat volgens mij uit van de KNWU, heeft dus niet zoveel met Lotto-Jumbo te maken. Wel mooi dat ze van de gelegenheid kunnen gebruik maken om hun plannen door te spreken.

Dat Plugge een random bericht van de Tour of California retweet zegt dan wel weer veel, natuurlijk wil hij daar starten. Wat interesseert hem het nou dat de ToC terugkeert in Lodi, of Bumf.ck Egypt, of waar dan ook.

Laatst gewijzigd
Spruch

'@tendam
Eens, Bianchi wilde immers ook graag een Amerikaanse renner zien. Dat zal met het oog op de Amerikaanse markt zijn en dan is ToC ook een belangrijke koers om je te kunnen tonen. In aanloop naar zo'n koers, tijdens zo'n koers en afhankelijk van de resultaten ook na afloop van zo'n koers kan Bianchi publiciteit genereren als TLJ daar meedoet.

xistnc

'@tendam
Ik snap niet wat Rahimns verkeerd zegt. Dat het uitje van de KNWU uitgaat doet toch niets af aan het feit dat het de drie klassementstoppers zijn van de ploeg waar dit forumtopic over gaat - en dat ze dus van de gelegenheid gebruik kunnen maken om aan teambuilding te doen?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er had een knipoogje achter mijn bericht moeten staan. Het was niet al te serieus bedoeld. Ondanks dat het goed is om te zien dat de 3 mannen het lekker naar hun zin hebben en het zal de onderlinge verstandhouding zeker goed doen. Lekker het parcours van Rio verkennen, wat tot rust komen en over een paar weken begint de echte voorbereiding van het komende seizoen.

Spruch

Gaan ze van Rio door naar Curaçao? Of is dat niet meer?

ti-raleigh

Ze zullen in Rio wel bespreken wie welke grote ronde gaat rijden..... of er om kaarten : -)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Spruch nee Curacao was vorig jaar voor het laatst

wolfje

https://www.youtube.com/watch?v=4_5HObSq4gw

IljoKeisseFan

Erik Groen derde voor Bram Rood. Laatstgenoemde moest onderweg nog even voor het stoplicht wachten ;)

wolfje

Hahaha, scherp IKF

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hoe plaats je youtubefilmpjes hier ??

billi

vlg mij gewoon de link plaatsen

test
https://www.youtube.com/watch?v=NVfkLQY1Rlo

ja dus
gewoon het https adres

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

https://www.youtube.com/watch?v=1DjIeewC2Ps

oke, da's makkelijk

Laatst gewijzigd
tendam

'@spruch
Ja, al snap ik persoonlijk niet zo waarom Bianchi daarvoor een Amerikaanse renner in de ploeg wilde. Die Vermeulen is weliswaar een aardig talent, maar ga je niet direct ergens op de voorgrond zien. Als je met een beetje fatsoenlijke ploeg met Nederlanders naar de ToC gaat genereer je dezelfde aandacht.

1 2 ... 7 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.