Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 8 ... 405 406
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Ten Dam en anderen, Bianchi heeft nooit gevraagd om een Amerikaan of een Italiaan, ze hebben ook nooit een eis gesteld. Het is puur een gebaar vanuit Lotto-Jumbo richting een sponsor. Dus het initiatief hiervan ligt bij de ploeg. De keuze voor de Amerikaan was om te gaan voor een jong talent waarin voor de komende jaren groeipotentie in zit. En dat heeft Vermeulen. Daarnaast is de link met Nederland natuurlijk nog een bijkomend voordeel, de kans dat de fans deze jongen sneller zullen accepteren dan een ander lijkt me logisch. Maar er worden echt geen wonderen van hem verwacht komend jaar.

kelderfan

'@rahimns en jij alleen; Dat verhaal over een Amerikaan en Italiaan in de ploeg van TLJ wordt een leuke soap zo!;)
Ben jij toegetreden tot de teamleiding e/o woordvoerder?
Dat zij niet nooit de eis hebben gesteld, betekent toch niet, dat zij met die vraag bij Plugge zijn gekomen. Want waar halen die kranten of krant dit verhaal vandaan?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan weet ik veel waar kranten dit vandaan halen. Dit heb vanuit de ploeg zelf. Nee, ik ben geen woordvoerder en geen teamleiding. Wel een ambassadeur die regelmatig contact heeft met de ploeg. En ook jij kan dit gewoon vragen. Het is ook verder geen soap, gewoon een verduidelijking van een verhaal wat verkeerd is opgepakt.

billi

'@kelderfan, wees blij met rahimns, dan weet je wat klopt en niet klopt
journalistiek moet je, helaas, regelmatig met een korreltje zout nemen, het gaat daar om het promoten/verkopen van hun 'media-ding' ... het wordt zo omschreven dat het publiek aantrekt, er wordt wel een wat verdraait, hou daar rekening mee

in dit geval:
-sponsor eist amerikaan
of
-ploeg wil sponsor plezieren met amerikaan

wat trekt de aandacht? dus: ....

kelderfan

'@billi
ik kies voor 2* de sponsor plezieren met een USA man en als toetje een Italiaan met een wel hele mooie naam.
Maar ik denk ook, dat 't plezieren van de sponsor en de tweets van Plugge een doel hebben.
Een aandachtstrekker zou in mijn ogen een 2e. Italiaan zijn. Ook een met hele mooie naam "Mauro FINETTO".;)

tendam

'@rahimns
Tsja, een keiharde eis zal er niet zijn gesteld, dat lijkt me ook onmogelijk want je weet niet welke renners er beschikbaar of haalbaar zijn. Maar Bianchi zal ongetwijfeld hebben laten doorschemeren dat ze graag een Italiaan en een Amerikaan zagen komen. Daar is ook niks mis mee, elke fietssponsor wil een Amerikaantje in de ploeg.

Als het puur om een jonge getalenteerde renner ging waren er wel betere beschikbaar, maar dan niet uit Amerika.

Spruch

'@rahimns
Het plezieren/een gebaar maken richting Bianchi kan toch ook prima 1 van de redenen zijn om de ToC te rijden? De ToC is gewoon een heel mooie koers om te rijden en TLJ heeft het er altijd heel goed gedaan. Afgelopen jaar lag daar gezien de nieuwe ploeg en de Nederlandse hoofdsponsors nog niet zo de aandacht, maar uit de tweet van Plugge kun je opmaken dat ze er nu wel graag zouden willen rijden. Niks mis mee toch? Nu nog de Ronde van Hainan voor en het programma is compleet #samenwinnen.

kelderfan

'@spruch
Nu TLJ jongens als Roglič, Battaglin, Campenaerts, Vermeulen en Bouwman heeft gehaald, lijkt 't mij beter om i.p.v. bijv. Hainan nu ter voorbereiding op de Giro rondjes als de 40th Giro del Trentino e/o 31st Settimana Int. Coppi e Bartali in het programma op te nemen.
In de Coppi e Bartali hebben Roglič, Campenaerts en {Sprengers} meegedaan. Roglič won de bergprijs.
En in de Giro del Trentino hebben Battaglin, {Zardinni} en Bennett gereden. In 2014 won Zardinni een bergrit met hulp van o.a. Battaglin.

wolfje

'@spruch
Er zijn meer dan genoeg redenen om in Californie te gaan rijden. Ik hoop er in ieder geval op. Maar uit een tweetje kan je toch niets opmaken dat ze daar willen rijden. Een tweetje stuur je binnen tien seconden, daar hoeft niet altijd een diepere gedachtegang achter te zitten.

kelderfan

'@wolfje
Plugge gaat echt geen tweet sturen zonder reden; die man heeft wel meer te doen, dan even een tweetje te sturen om ons te plezieren. Dus @Spruch heeft in deze helemaal gelijk.

Yeez

'@kelderfan rijdt jij hainan als voorbereiding op de giro? Dat is een koers in oktober, dus let even op ;)

wolfje

Hij tweet ook over rugby en UVS (voetbalclub in leiden). Hij tweet dus best wel eens zonder reden. Maar goed, ik haal er niet meer uit dan dat hij het een leuke ronde vindt, jullie mogen eruit halen wat je wil

kelderfan

'@jessevdalen
Ik heb ook gezegd bijvoorbeeld!;)
En in 't naseizoen heb je nu de Abu Dhabi Tour.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tendam luister naar wat ik zeg, het initiatief kwam geheel vanuit de ploeg. Bianchi heeft hier nooit iets of gezegd of geëist...

@Spruch ik zeg ook niet dat de ploeg er niet zal gaan rijden, hangt ook van de organisatie af... die gaat daar over. Maar de resolute opmerking en conclusie die er getrokken werd dat de ploeg er start en zelfs dat Gesink er dus rijdt vond ik absurd. De ploeg moest nog met de renners over hun programma spreken.

@Kelderfan Het voorprogramma van Steven heeft dit jaar toch prima uitgepakt. En kijkend naar Yorkshire die prima op tv of internet te volgen was heeft dan heeft die wedstrijd voor bijv. de sponsoren veel meer uitstraling dan die koersen in Italie.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Goed nieuws voor Dylan

Dylan Groenewegen ‏@GroenewegenD 2 min.2 minuten geleden

Scan is gemaakt, knie is zo goed als genezen dus ik mag weer serieus gaan trainen👌🏼 zin in!!

tendam

'@rahimns
Ja, ik begrijp wel wat je zegt, en je info vanuit de ploeg wordt ook gewaardeerd. Maar aangezien men wel erg far and wide is gaan zoeken naar een Amerikaan komt het niet zo vrijblijvend over.

kelderfan

'@rahimns
Het voorprogramma {vorig seizoen} heeft zeker goed uitgepakt. Maar er zijn een paar jongens bijgekomen {Roglic, Battaglin, en Campenaerts} en deze jongens hebben juist in die regio laten zien, wat zij in hun mars hebben.
Vermeulen en Bouwman hebben juist in Noord-Italië getoond, dat zij de bergen goed verteren. Derhalve denk ik, dat het niet verkeerd is om een aantal koersen in Italië als voorbereiding op de Giro te gaan rijden. TLJ heeft zelf reeds de 1e. stappen gedaan met Torino en Piemonte in het programma op te nemen.
En kijk maar naar de vorige seizoenen met bijv. Lars Petter Nordhaug.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tendam dat is een aanname, hoe weet jij hoe lang men deze jongen al niet in de gaten houdt, en wanneer er met hem gesproken is. Hij heeft dit jaar voor een groot gedeelte in Nederland door gebracht. Misschien is het contact met hem al een tijdje aan de gang. Nu laat je het doen overkomen alsof dit een soort noodgreep is.

Hakkie2

Voor de Italiaanse koersen moet je worden uitgenodigd. Er zijn altijd veel teams die in Italië willen rijden. Alle Italiaanse ploegen, maar ook ploegen als Ag2r en Astana met een sterke Italiaanse inbreng. Sterker dan die van Lotto-Jumbo. Dus allereerst heb ik al mijn vraagtekens of Lotto-Jumbo daar wel voor kan kiezen.

Verder was het programma afgelopen jaar wat dat beftreft prima. In Yorkshire waren ze ook succesvol, dus waarom zouden ze dat nu niet meer doen? Zeker omdat eurosport Yorkshire wel weer uit zal zenden en je dus de Nederlanders (die de loten en de boodschappen moeten kopen) daar prima kunt bereiken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Hakkie2,
Yorkshire hoeft toch niet geschrapt te worden. Yorkshire, Prudential Ride London en Tour of Britain zijn prima koersen en volgens mij zijn Kruijswijk, Hofland, Teunissen en Vanmarcke er blij mee.
Alleen in Yorkshire heeft Hofland wel een rit gewonnen, maar verder viel 't erg tegen {ook volgens de ploegleider}
Wat betreft Italië rijden ook bijv. BMC en Sky er in verschillende rondes en waarom niet de Giro del Trentino inpassen in 't schema van TLJ.
Maar ik hoop, dat Gesink weer een goed jaar heeft en weer het jaar goed wil afsluiten in Lombardije en dan als tussenstap Emilia meeneemt. Hij is daar {2x winst Giro dell'Emilia ('10, '09)} ook succesvol geweest.

S. Morgenstern

Wat betreft Italië rijden ook bijv. BMC en Sky er in verschillende rondes en waarom niet de Giro del Trentino inpassen in ’t schema van TLJ.

Kan inderdaad, of niet. Maakt het veel uit?

tendam

'@hakkie2
Eurosport, daar kijkt echt geen hond naar. Met een paar duizend man heb je het wel gehad. Dus daarvan hoef je de keuze voor Yorkshire niet af te laten hangen.

kelderfan

'@vlek
Wat betreft het inpassen van de Giro del Trentino heb ik aangegeven, dat TLJ er een paar leuke renners bij heeft, die juist in Noord-Italië leuk voor de dag zijn gekomen o.a. Vermeulen en Bouwman de Giro Ciclistico della Valle d'Aosta Mont Blanc en Battaglin, Roglic en Campenaerts hebben leuk meegedaan in rondjes als de Giro del Trentino.
Dat rondje kan goed ingepast worden en lijkt mij voor Kruijswijk met Battaglin, Roglic en Campenaerts een goede voorbereiding voor de Giro.
En Bouwman en Vermeulen kunnen daar weer aan hun niveau werken. Maar of 't veel uitmaakt is natuurlijk de vraag, die jij bij elke ronde kunt gaan stellen. Alleen de UWT's moet je geloof ik verplicht rijden.

xistnc

Ach ja, een koers is een koers. Zo lang de uitslag maar op PCS komt.

S. Morgenstern

Maar of ’t veel uitmaakt is natuurlijk de vraag, die jij bij elke ronde kunt gaan stellen.

Nee, dat is een vraag die ik me stel als het hier over Yorkshire of Trentino gaat. Denken dat rondjes goed ingepast kunnen worden mag natuurlijk. Dat de keuze in die weken echter ook (met goede redenen) op andere koersen kan vallen, zul je misschien ook beseffen.

1 2 ... 8 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.