Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 68 ... 405 406
kelderfan

'@Fanny
Je hebt gelijk; het zijn voorlopige lijsten; maar enige dagen geleden stond onze Alexey er nog niet op.
3dwvl_deelnemerslijst_temp.
[TLJ] Team Lotto NL-Jumbo [NED] DS: MAASSEN FRANS
51 GROENEWEGEN, Dylan 52 CASTELIJNS, Twan 53 VERMEULEN, Alexey 54 BOUWMAN, Koen 55 KEIZER, Martijn 56 VAN WINDEN, Dennis 57 WAGNER, Robert 58 WYNANTS, Maarten

Fanny

'@Kelderfan
OK.
Er zullen binnenkort wel definitieve lijsten komen.

ti-raleigh

Ik denk dat Van Asbroeck zaterdag de eerste TLJ'er wordt, rond plek 10. Wijnants rond plek 20 en Teunissen kort daarachter.

kelderfan

'@ti-Raleigh
Ik hoop op een iets beter resultaat; als zij met z'n drieën in de buurt van de Etixx-clan kunnen blijven in de finale, dan kan Van Asbroeck dicht eindigen.

jvh93

Ik ben heel erg benieuwd naar teunissen. Als hij het minstens zo goed doet als de meeste mensen schrijven verwacht ik veel van hem (in ieder geval in de toekomst)

kelderfan

'@jvh93 Het is natuurlijk wel zijn 1e deelname aan de Omloop. Dus bij de eerste 20 lijkt mij een prima resultaat; maar ja, Vanmarcke was toch ook maar 23 jr. toen hij Boonen versloeg. Dus hup Mike. En hoe gaat Roosen het doen in dit geweld. Maar ik vind 't wel jammer, dat er geen kopman meegaat.

S. Morgenstern

De afwezigheid van die kopman maakt de kwesties daarvoor ('hup Mike' en hoe Roosen het gaat doen) wel interessanter. Omloop wil nog wel eens een koers zijn waarin een uur voor het einde opeens de beslissende slag is geslagen en de rest van het deelnemersveld besluit in de spaarstand te gan. Dat gegevens zou voor jongens als Teunissen, Hofland, Van Asbroeck, Van Emden en misschien zelfs Roosen kunnen betekenen dat ze kostbare 'finale' ervaring opdoen. Ik verwacht ze er niet (Wynants is eigenlijk de enige met dat soort ervaring in dit soort voorjaarswerk), maar je weet maar nooit.

Laatst gewijzigd
jvh93

Precies dat maakt maakt het interessant om tlj te volgen tijdens de koers. Beetje met de Vuelta instelling. Gewoon d'r in vliegen en kijken waar het eindigt.

kelderfan

'@vlek
Vanmarcke was toch ook maar 23 jaar toen hij de Omloop won. Teunissen zegt zelf: Quote:"Parcourskennis"
Mike over zijn debuut in de Omloop: "Ik heb de finales van de laatste jaren teruggekeken en het parcours verkend, maar dat is normaal gesproken niet genoeg om écht parcourskennis te hebben. Ik ben wel iemand die op intuïtie koerst en graag in de aanval gaat. Deze wedstrijden zijn ideaal voor renners met die instelling. Voor mij is het mooi om aan deze wedstrijd mee te doen omdat ik weet dat aanvallend rijden beloond kan worden. Ik wil in ieder geval dat wij als team de finale kleur geven."
En daar sluit ik mij bij aan.

Roelien

Alexey Vermeulen rijdt idd le Samyn. Heeft hij blijkbaar op 15 februari al op een vraag van mij op strava beantwoord (zag ik net pas)...

Fanny

Gisteren 25-02-2016 great day of Aerotesting Alkmaar met o.a. Alexey Vermeulen en Koen Bouwman.
Kort filmpje van trainer Mathieu Heijboer op twitter

kelderfan

'@vlek
Het is nu wel duidelijk, waarom Sep Vanmarcke het openingsweekend overslaat; door een polsoperatie is hij later begonnen met zijn training/opbouw.

S. Morgenstern

Want met een polsoperatie ergens aan het begin van de winter kun je in het openingsweekend niet rijden om de prijzen? Volgens mij is het gewoon een bewuste keuze met het vizier op de periode vanaf Sanremo, voortkomend uit een evaluatie van afgelopen seizoen. Die blessure zal op dat moment hooguit een extra zetje in die richting zijn geweest. Maar hij was natuurlijk ook maar 23 jaar toen hij de Omloop won, dus misschien heb je wel gelijk dat dat de reden is van deze beslissing..

Laatst gewijzigd
RainbowJersey

http://www.teamlottojumbo.nl/fan-nieuws/even-whatsappen-met-sep-vanmarcke

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Het heeft niets met die polsblessure te maken, hij heeft gewoon geleerd van vorig jaar en wilt nu iets later pieken en hij wilt het doortrekken tot en met de AGR. En begrijpelijk, de echte grote koersen liggen nu eenmaal niet in dit weekend, dus in mijn ogen een verstandige keuze.

kelderfan

'@rahimns
Quote:; "Vanmarcke
En hoe zijn je voorbereidingen tot nu toe verlopen?

De voorbereidingen gaan goed. Ik ben de wintertrainingen iets rustiger begonnen. Eind november had ik ook nog een polsoperatie wat me wat remde. Dit was ingecalculeerd, dus het is prima verlopen. De intensiteit van de trainingen is ook een stuk opgeschoven in vergelijking met vorige jaren. We zullen na het voorjaar kunnen bepalen of dit een goeie keuze was."

Bovenstaand kun je lezen, dat Vanmarcke het keurig verwoord. Ik had gedacht, jij volgt alles wat met het team gebeurt, inzake de voorbereiding.

S. Morgenstern

Dit was ingecalculeerd

Hier sluit je je niet bij aan?

tendam

'@kelderfan
Waar in dat verhaal staat dat hij de Omloop niet rijdt door die operatie? Het lijkt mij logischer dat hij voor een andere opbouw kiest omdat afgelopen jaar zacht gezegd geen succes was.

Loek de Rooij

'@kelderfan, jij bent wel erg goed in selectief quoten:

Je rijdt het openingsweekend niet. Waarom heb je daarvoor gekozen?

Omdat ik elk jaar in een heel goeie conditie aan het openingsweekend begin. Vanaf daar is het nog ver tot de grote klassiekers. Dit jaar wilde ik rustiger opbouwen richting die grote klassiekers.

kelderfan

'@luckyloek
Over selectief quoten gesproken. Hij zegt toch niet voor niks, dat quote: "We zullen na het voorjaar kunnen bepalen of dit een goeie keuze was.”
Als je over cobbels moet rijden is een probleem met je pols heel vervelend; hij zal derhalve de keuze hebben gemaakt om de pols wat later vol te belasten. Maar ik zie hem volgend seizoen gewoon weer in de Omloop acteren.
@vlek
Ja natuurlijk calculeer je een operatie in, wat betreft je voorbereiding.

Hakkie2

'@kelderfan: oké, Vanmarcke zegt zelf vele malen dat Omloop overslaan een keuze is vanwege vormpiek en niet door de operatie. Maar jij bent in het hoofd van Vanmarcke gekropen en hebt daar uit geplukt dat het toch door de operatie komt... Of ben je alles weer flink aan het verzinnen?

Die operatie heeft helemaal niks, ik herhaal NIKS, met het niet rijden aankomend weekend te maken. Was dat wel zo geweest, dan hadden ze de operatie gewoon eerder gepland zodat hij er nu geen last meer van heeft. Maar hij heeft er nu geen last meer van, de planning van de operatie in november was namelijk prima.

Die zin "We zullen na het voorjaar kunnen bepalen of dit een goeie keuze was.” gaat dan ook helemaal niet over de operatie, maar over het opschuiven van de intensieve trainingen. Dat kun jij toch ook gewoon lezen, of koppel jij altijd twee willekeurige zinnen aan elkaar?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Het was inderdaad een geplande operatie, niet een operatie die zijn plannen voor dit seizoen in de weg zaten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan lijkt me toch duidelijk. Iedereen leest het op dezelfde manier behalve jij. En door mijn kennis vanuit de ploeg weet ik dit ook zeker. Nogmaals het niet rijden van het openingsweekend heeft echt niets te maken met de polsoperatie. Hij heeft een prima voorbereiding gehad net zoals de rest van de ploeg en zijn pols is helemaal genezen.

Yeez

'@kelderfan altijd knap hoe jij van niets toch iets weet te maken. Shownieuws vind ik wel een goede werkplek voor jou.

kelderfan

'@rahimns
Ok, maar volgend seizoen zie ik hem terugkeren in de Omloop.

1 2 ... 68 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.