Een relletje op twitter rond Kai Reus en Jac Orie,
Schijnt dat Orie Reus heeft getest vorig jaar en de ploeg heeft benaderd om Reus een contract aan te bieden (volgens een interview met Reus zelf)
Jammer dat het nu weer een relletje moet worden, maar ik had het wel mooi gevonden als ze Reus genomen hadden, al was het maar for old times sake en omdat hij het nooit minder zal kunnen doen dan vorig jaar Bulgac
'@vlek,
Daar gaat het mij ook niet zozeer om.
Maar we weten allemaal wat voor talent hij was voor het ongeluk, je gunt zo'n jongen wel een plekje en ik persoonlijk had hem wel graag bij de ploeg zien rijden.
Hij is ondanks alles wel een renner die ik met bovengemiddelde interesse ben blijven volgen en had hem graag bij de ploeg gezien.
Verbaasde mij echter al dat hij niet bij Roompot terecht is gekomen.
Als je Boogerd afgelopen jaar diverse malen over het talent van Reus hoorde praten dan leek een overgan zeker tot de mogelijkheden te behoren.
Ik heb 't niet kunnen volgen {het mooie weer}, maar wie waren er goed en niet-goed van TLJ.
Het ging nu weer mis met 't mechaniek/ketting bij Roosen en Hofland of heeft Verhoeven gelijk, dat de jongens niet sterk genoeg waren.
Teunissen had een beetje last van kramp, lees ik en heeft zichzelf opgeofferd door mee te doen aan de achtervolging van de eerste groep.
Vandaag probeert Tjallingii in kopgroep te zitten. Test voor PR. Wordt wel massasprint want Katjoesja zorgt daar voor. Verwacht Groenewegen niet in 1e peloton. Van AAsbroeck deze keer in top 10 maar geen podium. Wijnants, Tankink en Wagner zullen ook in dat 1e peloton binnenkomen.
@ xistnc. Als ik het weer goed heb, verwacht ik een kleine bijdrage van je. ;-)
Zware wedstrijd uiteindelijk, sterke knechten gezien maar LottoNL lijkt nog niet de hoogvorm gevonden te hebben. Hopelijk gaat dat met Vlaanderen en Roubaix beter.
Volgende week de Strade Bianche, eens kijken wat Gesink en Battaglin dan voor vorm hebben. Al heeft Battaglin hem natuurlijk nog nooit uitgereden...
'@vlek,
Heb jij hem uberhaupt zien sprinten dan?? Ik niet namelijk.
Ik heb Groenewegen 1 keer zien aangaan toen Kristoff hem op snelheid voorbij reed (zonder uit het zadel te komen) en een tweede jump om te proberen de nr 3 nog bij te halen.
Dat waren twee korte jumps met weinig kracht en over korte afstand.
Met alle respect, maar dat noem ik geen sprint.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.