Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 69 ... 405 406
Hakkie2

'@kelderfan: dat zal van de evaluatie na het voorjaar afhangen. Als blijkt dat het opschuiven van de intensieve trainingen en dus van de vormpiek hem naar de zege in Parijs-Roubaix of de Ronde van Vlaanderen helpt (of op het podium), dan gaat hij echt niet weer terug naar de oude methode.

Netraam

Het gaat om het gevoel van Vanmarcked, als blijkt dat hij zich er beter bij voelt (om een latere vormpiek te hebben) lijkt de uitslag mij zozo van ondergeschikt belang (tenzij het natuurlijk echt hele slechte uitslagen zijn, maar dan zal het gevoel ook niet goed zijn)

Yeez

Van winden vervangt van emden, die voelt zich wat ziekjes en wil geen risico nemen.

Stelvio-fan

Dat is wel een tikje. Van Emden is een sterke beer en die had ik nog wel mooie dingen zien doen in deze Omloop

tendam

Van Winden is ook niet slecht, van z'n vorm weet ik niks maar die leek ooit op weg om een hele goede kasseienknecht te worden.

Wielerfan1987

'@Stelvio,

Elk nadeel heeft zijn voordeel, door dit weekend over te slaan en wat extra rust te nemen komt zijn piek wat later te liggen, zo rond de Ronde en P-R. ;-)

jvh93

Nou, zo te zien breekt van winden zojuist zijn pols bij een valpartij :(

Wielerfan1987

Een relletje op twitter rond Kai Reus en Jac Orie,

Schijnt dat Orie Reus heeft getest vorig jaar en de ploeg heeft benaderd om Reus een contract aan te bieden (volgens een interview met Reus zelf)

Jammer dat het nu weer een relletje moet worden, maar ik had het wel mooi gevonden als ze Reus genomen hadden, al was het maar for old times sake en omdat hij het nooit minder zal kunnen doen dan vorig jaar Bulgac

S. Morgenstern

Oktober.. Jac Orie..

Beetje laat.. Verkeerde ingang..

En een sympathieke jongen, die vandaag een sympathieke koers heeft gereden, maar misschien wat opportunistisch om hier een ding van te maken?

Laatst gewijzigd
xistnc

Ik denk dat Van Asbroeck zaterdag de eerste TLJ’er wordt, rond plek 10. Wijnants rond plek 20 en Teunissen kort daarachter.

.
Respect. Nog wat op ingezet?

Wielerfan1987

'@vlek,

Daar gaat het mij ook niet zozeer om.

Maar we weten allemaal wat voor talent hij was voor het ongeluk, je gunt zo'n jongen wel een plekje en ik persoonlijk had hem wel graag bij de ploeg zien rijden.
Hij is ondanks alles wel een renner die ik met bovengemiddelde interesse ben blijven volgen en had hem graag bij de ploeg gezien.

Verbaasde mij echter al dat hij niet bij Roompot terecht is gekomen.
Als je Boogerd afgelopen jaar diverse malen over het talent van Reus hoorde praten dan leek een overgan zeker tot de mogelijkheden te behoren.

S. Morgenstern

Ik kijk jou er ook niet op aan. ;)

Roompot is inderdaad het logischere station (eind of tussen) voor zo'n renner, ook genoeg lijntjes uit het verleden met die ploeg, maar daar een ding van maken is blijkbaar een stuk minder populair.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zie niets op twitter, blijkbaar hebben ze hun tweets alweer verwijderd,

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

'@Rahim

Het waren tweets van de NOS verwijzend naar uitspraken uit een of meer interviews die zij met Kai en/of Jac hebben gehad, er word verwezen naar de NOS website voor meer info maar die info is ook voor mij onvindbaar of was dat althans vanmiddag.

Laatst gewijzigd
xistnc

'@Wielerfan1987
Normaalgesproken kun je de website van de NOS vinden op www.nos.nl.

kelderfan

Ik heb 't niet kunnen volgen {het mooie weer}, maar wie waren er goed en niet-goed van TLJ.
Het ging nu weer mis met 't mechaniek/ketting bij Roosen en Hofland of heeft Verhoeven gelijk, dat de jongens niet sterk genoeg waren.
Teunissen had een beetje last van kramp, lees ik en heeft zichzelf opgeofferd door mee te doen aan de achtervolging van de eerste groep.

Wielerfan1987

'@xistnc

Zo ver was ik ook al wel :p

Alleen het interview of de interviews waaraan gerefereerd of uit geqoute werd kon ik op de site niet terugvinden

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Vandaag probeert Tjallingii in kopgroep te zitten. Test voor PR. Wordt wel massasprint want Katjoesja zorgt daar voor. Verwacht Groenewegen niet in 1e peloton. Van AAsbroeck deze keer in top 10 maar geen podium. Wijnants, Tankink en Wagner zullen ook in dat 1e peloton binnenkomen.
@ xistnc. Als ik het weer goed heb, verwacht ik een kleine bijdrage van je. ;-)

kelderfan

'@ti-Raleigh
Groenewegen 4e.

Netraam

Zware wedstrijd uiteindelijk, sterke knechten gezien maar LottoNL lijkt nog niet de hoogvorm gevonden te hebben. Hopelijk gaat dat met Vlaanderen en Roubaix beter.
Volgende week de Strade Bianche, eens kijken wat Gesink en Battaglin dan voor vorm hebben. Al heeft Battaglin hem natuurlijk nog nooit uitgereden...

ti-raleigh

'@kelderfan. Maar Tjallingii zat wel in een kopgroep.

Wielerfan1987

Op het laatst konden we allemaal zien dat Groenewegen totaal geen kracht meer had om te sprinten.
Jammer voor nu, maar die kracht en inhoud komt ook met de jaren, dat zien we nu wel aan van Poppel, die had dit wat hij vandaag liet zien twee of drie jaar terug ook absoluut niet gekund.

S. Morgenstern

Groenewegen had totaal (!?) geen kracht meer om te sprinten? Hij wordt duidelijk geklopt door Bouhanni en Kristoff, dat heeft iedereen kunnen zien, meer niet.

Wielerfan1987

'@vlek,

Heb jij hem uberhaupt zien sprinten dan?? Ik niet namelijk.

Ik heb Groenewegen 1 keer zien aangaan toen Kristoff hem op snelheid voorbij reed (zonder uit het zadel te komen) en een tweede jump om te proberen de nr 3 nog bij te halen.
Dat waren twee korte jumps met weinig kracht en over korte afstand.

Met alle respect, maar dat noem ik geen sprint.

S. Morgenstern

Volgens mij ging hij relatief vroeg aan en kwamen er slecht twee man over hem heen. Dat hij minder kracht had dan in een normale sprint lijkt me duidelijk, maar jou beschrijving doet weinig recht aan de sprint die hij hier rijdt.

1 2 ... 69 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.