Ik zou zeggen: neem Gesink, Kelderman, Roglic, Bennett (die stond eerst voor de Giro, nu niet meer?) en nog een stel aanvallers/knechten mee. Hofland in deze vorm en Groenewegen zonder trein is allebei niet handig. Bedenk dat Greipel, Cavendish, Kittel/Gaviria, Degenkolb, Bouhanni, Demare, Kristoff, Sagan, Coquard ook allemaal de Tour zullen willen rijden. Hofland meenemen heeft alleen in topvorm zin. En Groenewegen zou eigenlijk eerst een andere grote ronde moeten proberen.
Gisteren ook nog even navraag gedaan bij de ploeg hoe het zit met Bianchi. Volgens hun is de relatie tussen de ploeg en de wielerfabrikant prima, en hebben beide de intentie om ook volgend jaar gewoon door te gaan.
De startlijst van Dwars door Vlaanderen klopt ook niet, volgens Dylan rijden hij en Hofland beide een apart programma en start Moreno dus daar niet.
Een apart programma in de betekenis van nooit samen koersen? Dat hoeft natuurlijk niet noodzakelijk hetzelfde te zijn. Volgens mij heeft Hofland een tijd terug in ieder geval zelf aangegeven daar wel te rijden. Dat zal nu wel veranderd zijn, zoals ook Van Winden woensdag vast nog niet zijn rentree maakt.
'@vlek
Daar heb je zeker een goed punt met " je kunt niet alles rijden ", maar waarom geen DDV voor Van Asbroeck. Groenewegen is zeker gegroeid, maar rijkt hij tot in de finale.
@rahimns
Goede zaak dat Bianchi blijft, dan blijft Battaglin gelukkig nog een jaar langer bij de ploeg. Hopelijk komt er wat de toekomst betreft nog enige duidelijkheid over die Amerikaanse link.
PCS is natuurlijk afhankelijk van de info van de ploeg. Dus het kan goed zijn, dat Hofland en Van Winden nog worden gewijzigd.
Maar er zijn bij PCS al verschillende koersen ingevuld met de acht namen; dus ik vraag mij nog steeds af "hoe dat werkt".
Heeft Van Asbroeck dan zo veel meer kans op het rijden van een goede finale!?? Ik zou met Groenewegen, Wynants en Teunissen genoeg mogelijkheden zien om een goede koers te rijden. Dat die laatste twee vorig jaar bij die grote valpartij betrokken waren wil niet zeggen dat dit jaar hetzelfde gebeurd.
Ze nemen in eerste instantie vaak (in deze gevallen is dat in ieder geval zo) gewoon de voorlopige startlijst van de koersorganisatie zelf over.
'@rahimns
Dat begrijp ik ook wel hoor, maar je post het niet voor niets toch; maar goed ik hoop dan ..
@vlek
Dat Teunissen en Wynants door die valpartij zijn uitgeschakeld was natuurlijk jammer, maar ik verwacht van Teunissen en Wynants, dat zij in deze uitgave wel tot in de finale kunnen meedoen. Ik denk, dat Teunissen zijn neus aan het venster wil drukken.;)
'@Kelderfan het was meer na het gerucht van gisteren dat Bianchi de nieuwe ploeg van Riis gaat sponsoren. Voorlopig is dat dus gewoon een gerucht, en ik was gewoon benieuwd of Bianchi van plan was de ploeg de rug toe te keren. Daar blijkt dus geen sprake van te zijn en de samenwerking was en is prima.
@Landa1901 nothing on this moment...
'@tendam Ten eerste is het niet gezegd dat Bianchi ook gewoon aanblijft, ook al zou de ploeg van Riis ook bij Bianchi aankloppen. Ten 2e hoe bedoel je onzichtbaar, je hebt toch wel wielrennen gekeken de afgelopen weken, want volgens mij heeft de ploeg zich toch echt wel laten zien, zeker in vergelijking met vorig jaar.
'@vlek
Dan kunnen de heren vanaf morgen de zichtbaarheid zichtbaar maken ook al is die irrelevant volgens jouw context.
Ik hoop toch echt, dat Bianchi aanblijft bij TLJ nu de tijdritfietsen het zo goed doen. Dan kan ik ook langer genieten van Battaglin, die het nog steeds redelijk doet. Vorig seizoen reed hij nog in dienst van Colbrelli en die zou toch ook een zeer goede aanwinst kunnen zijn.
'@kelderfan wie zegt dat battaglin niet blijft als er een andere fietssponsor komt? ik denk dat je te snel conclusies trekt.
Is de gehele selectie van TLJ voor catalonië al in spanje aanwezig? ik zie vandaag zoveel berichten voorbij komen dat veel renners er misschien niet op tijd aanwezig kunnen zijn (waaronder dumoulin).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.