Wie Was Ik VIII

1 2 3 4 5 6 »
Tutu888

5 Jacco van Stierop
4 Rodney
2 Tutu888
1 dustin

Met drie fietsende broers en twee zonen die wielrenner werden kun je stellen dat ik onderdeel ben van een echte wielerfamilie. Als enige van mijn familie heb ik ook echt naam gemaakt buiten mijn geboorteland.
Op voorspraak van een landgenoot kon ik aan de slag bij een buitenlandse ploeg en mocht ik gelijk starten in een grote ronde waar ik ook maar gelijk 3e werd in een bergetappe. Ondanks het feit dat ik die prestatie later nog herhaalde heb ik deze ronde nooit uitgereden.
Mijn beste prestaties haalde ik toch in eigen land waar ik in de twee bekendste rittenkoersen allebei zeven etappes won.

billi

pffffff, P.Simon???

Tutu888

Neen, Pascal Simon had ook drie fietsende broers maar die zijn veel bekender dan de broers van de renner die ik bedoel. Je moet het wat verder weg zoeken.

dustin

F Parra?

Tutu888

Fabio Parra is zeer dichtbij maar die was wat succesvoller in de grote ronden.

Jacco van Stierop

Gustavo, José, Marcos, maar ik ga voor

Pablo Wilches?

Laatst gewijzigd
Tutu888

Pablo Wilches is de renner die ik zocht. Punt voor Jacco.

Jacco van Stierop

6 Jacco van Stierop
4 Rodney
2 Tutu888
1 dustin

Ook ik ben lid van een wielerfamilie, mijn jongere broer heeft enkele jaren zijn brood verdiend als prof, heeft nog top 30 gereden in een monument. Mijn schoonzoon is inmiddels gestopt als prof maar wel nog betrokken bij de wielersport.

Als amateur heb ik redelijk wat overwinningen aan elkaar weten te rijgen maar als prof moest ik me schikken als knecht die af en toe eens voor eigen succes mocht gaan. Aan alle 3 de grote ronden heb ik deelgenomen en in één daarvan een etappezege behaald. Paar keer top10 gereden in klassiekers, nationaal kampioentruien gewonnen, grote namen als kopman gehad. Ja hoor, ik heb het met plezier gedaan.

Heeft Eddy Planckaert dat verteld? Ja, eh nee, ja, dat heb ik dus ook gedaan. Ik had het zo stervenskoud en ja, dan doe je de raarste dingen om het wat warmer te hebben.

billi

Wellens?

Jacco van Stierop

Nee, niet goed, wel een link.
Ik heb wel voor een aantal dezelfde ploegen gereden als Wellens, maar niet gelijktijdig.

Dikke kans dat morgen mijn lijf weer geplaagd zal worden door de nodige koude rillingen…

1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.