Je mening over het wielercommentaar

1 2 ... 110 111 112 113 »
josemanuelfuente

Mijn volgorde is Vleut, Brand, Jip, veel er tussen, Jose Been en Rox

Il Leopardo della Primavera
Jacco van Stierop
“Eigenlijk, over stopwoordjes geproken. ;)” De ironische toon van mijn post is jou blij...

Ironie is niet bepaald een sterke stijlvorm in droge tekst op internet, Jacco. ;) Daarnaast luister ik - zoals gezegd - niet naar Rox, dus dan mis ik het eigenlijk al helemaal..

Laatst gewijzigd
Sijbrands

Kunnen we alsjeblieft affscheid nemen van Jan Hermsen?
Ik kan er echt niet tegen en ik hoor 'm steeds vaker. Is het van de hoeveelheid haatberichten aan Jose Been dat we nu opgescheept zitten met Jan Hermsen?

Hij snapt echt niks van wielrennen; ik kan mij niet voorstellen dat hij ooit eerder een koers heeft gezien, of op een racefiets gezeten heeft. Al is het maar voor een bordjesprint bij de plaatselijke tourclub of een sprint op de tankbaan heeft gereden.

85km voor de finish op een klein klimmetje
- xxx zit er sterk uit 'hoor'!
-  'natuurlijk' kunnen anderen niet volgen als hij op de pedalen gaat staan.
-  'poeh', daar zit veel achter hoor.

80km voor finish met 44 seconden voor een rustig voortkabbelend peloton:
- Tjonge, jonge, jonge hij heeft een mooie voorsprong te pakken, 'hoor'!
- Hij laat toch zien dat hij de absolute sterkste is 'hoor'. Hoe gaan ze hem nog terughalen?
- Het zou toch wat zijn als hij hier zou gaan winnen?

74km voor de finish met 49 seconden voorsprong:
- Hij loopt alleen maar verder uit
- Hij verzwakt niet, ik zie niet dat ze hem nog terughalen 'hoor'!

73,2 km voor de finish op een klein klimmetje, peloton komt erover:
- Zo, hij valt helemaal stil, wie had dat verwacht.
- Maar dat kon 'natuurlijk' niet anders.
- YYY en ZZZ nemen een mooie voorsprong 'hoor'!

69km voor de finish, met 12 seonden voorsprong op een peloton van 70 renners:
- als ze zo naar de finish rijden wint YYY makkelijk 'natuurlijk'. Die legt ZZZ er 'natuurlijk' zo op 'hoor'!

enz

En dan wordt verwacht dat ik nog 1,5 uur hiernaar ga luisteren.

Doe dan alsjeblieft meer Babbelbelg met Kroon op ES.
Die lullen met gemak elke dag 6 uur vol met analyses, nieuws, onzin en anekdotes. Maar wel gewoon lekker om op de achtergrond naar te luisteren. Kroon kan gewoon goed vertellen en de Babbelbelg kan goed de tijd vullen. Ook geweldig hoe Kroon de vragen van de Babbelbelg niet altijd begrijpt en de Babbelbelg serieus ingaat op een cynische opmerking van Kroon. Gewoon hilarisch. Zo kun je wel mooi de dag doorkomen. 

Laatst gewijzigd
xistnc

Je verwijzing naar een voormalige commentator kan ik helemaal plaatsen. Net als toen is Jan intussen een reden om dan maar niet te kijken of eventueel met het geluid uit. Mede afhankelijk van het co-commentaar overigens. In combi met Jip 'wilt' ik hem bijvoorbeeld nog wel eens op de koop toe nemen...

Ik denk dat Jan Hermsen een soort joker is om Nederlandstalige kijkers naar HBO te krijgen. Als je 'gewoon' op Eurosport kijkt, kun je immers je anderstalige audio niet meer kiezen wat via de stream wel kan. Maar feitelijk is hij gewoon een dikke middelvinger van Eurosport naar de kijker.

Arry1338

Ik heb al zovaak over hem geklaagd dat ik er maar over ben opgehouden. Eurosport is echt een grote lachwekkende grap. Ze proberen professioneel over te komen, maar op geen enkel gebied zijn ze het. Ik begrijp ook niet waarom dat Visma in zee is gegaan met Kleikers. Ook hij doet zijn best professioneel over te komen maar wat betreft diepgang heeft hij niets extra. 

Daarnaast kan ik nog wat toevoegen om jullie irritaties te voeden terwijl je wacht tot sporza begint. Je moet eens tellen hoevaak zijn zinnen eindigen op 'eigenlijk ook' of 'ook eigenlijk ook'. Daarnaast lijkt het vaak net of hij een zin in het midden van de zin begint. Zelden tot nooit zul je hem een volledige Nederlandse zin horen maken. Tegenstellingen in dezelfde zin of binnen enkele minuten zijn ook geregeld te horen. Een voorbeeld was dat tijdens de junioren mannen race hij zei dat ze (Spanjaard en Italiaan) naar elkaar kijken, elkaar negeren en met elkaar praten. Allemaal tegelijk. En toen was het de Spanjaard die niets zei, en later toen hij gelost was had hij beter kunnen samenwerken. Het sloeg in ieder geval, zoals zovaak, nergens op. En dan zetten ze "kleutertaal Traksel" daarnaast om de overgebleven die-hards alsnog weg te jagen. Ze zullen ofwel een waardeloos loon hebben of geregeld onder het bureau van de baas (moeten) kruipen.. 

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

.

Laatst gewijzigd
Fuubs

De dame die nu commentaar geeft op ES, is dat Marijn de Vries?
Stelt best leuke vragen aan Boogerd, maar ze zit daar nu toch als commentator niet als journalist?
Edit: Ik bedoel bij de CRO race.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij is het Iris Slappendel

1 2 ... 110 111 112 113 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.