Welkom Marakus :)
Mijn advies zou zijn om nog niet te veel dure renners te kopen. Hou het gewoon bij renners onder de 10000. Mijn beste renner in divisie 6 kostte geloof ik nog geen 2000. En die haalde voor mij een enorme sloot punten binnen.
Ik ben zelf drie seizoenen geleden begonnen en ben pas eind vorig seizoen gaan investeren. Heb met Boivin bijvoorbeeld de beste renner in divisie 4 in huis. En ook Torroni is van dat kaliber. Verder vooral veel sparen. Gebruik die investments! Als ik dat eerder had geweten had ik het zelf ook al veel eerder gedaan. Ik heb nu 12 miljoen aan investments staan. Mijn team is wel competitief genoeg om in divisie 3 mee te kunnen doen, maar voor divisie 2 zal ik die miljoenen hard nodig hebben.
Het gaat goed met mijn jonkies: 3 ervan rijden weg op die berg van 19km, blijven netjes het peloton voor en eindigen dik verdiend op plaats 10, 13 en 14.
Gek genoeg zonder enige instructie, 1 renner zelfs op SF, de 2 andere reeds vrij uitgeput want met lagere fitness gestart aan de Tour. Had ze enkel laten staan om meer ervaring op te doen. Maar zie, ze wilden zich vandaag blijkbaar tonen. Netjes !
Ow ... idem de jonkies van Schizm zie ik net. Die wilden zich niet laten kennen :)
Hey LF! Jij ook hier :) Ik doe inderdaad rustig aan met het geld. Naast wat aangekochte renners tussen de 1 en 5k doe ik niks los van mijn trainer opwaarderen. Zou ook niet weten waaraan ik het moet spenderen los van dure renners :) merendeel is geïnvesteerd. Hoe lang pak jij Peloton er al bij? Je doet het in ieder geval goed zo klinkt het!
En netjes Slayer, mooi in dat geval :)
Mijn Tour loopt gesmeerd maar ja had niet anders verwacht dit seizoen. Promoveren moet makkelijk lukken :)
Ken de tijdrijders niet zo goed in div 1 maar Pagano komt met lage fitness uit de giro en rijdt de eerste tijdrit slechts op 82 pct zodat hij de 2e tijdrit op 100 kan gaan.
Wat heerlijk die verhalen over miljoenen op de bank. Heb dat echt nooit gehad. Mijn advies: als je een topper ziet koop m dan want de besten worden toch bijna niet verkocht.
Er staat een rennertje te koop van 19, Lamine Lachkar.
Zelf onlangs aangekocht, maar had toen beter eerst zijn history gecheckt. Nooit gedacht dat dat nodig was bij een 19-jarige. Had dat beter wel gedaan als je zijn record ziet. En ja, in zijn nieuw team hetzelfde liedje. Niet normaal toch ? Pas 19 ... - lol !
5/1/2016 BLE Injured for 1 weeks (during race). 14
3/15/2016 BLE Injured for 2 weeks (during race). 14
2/26/2016 BLE Injured for 1 weeks (during race). 13
2/14/2016 BLE Injured for 1 weeks (during training). 13
1/22/2016 BLE Injured for 1 weeks (during race). 13
1/3/2016 BLE Injured for 1 weeks (during training). 13
12/10/2015 BLE Injured for 3 weeks (during race). 13
'@Slayer Als daar tegenover 8 overwinningen staan... Maar ik zie het ook, jonge renners die al tig keer geblesseerd zijn geweest. Maar aan de andere kant, staat weer een 18 jarig pareltje te koop: PATRICK VANDERBREETSTRAETEN. 9 skill points, zoiets vindt mijn scout nu ook wel, maar toch: sturen 15, durf 19, dat bepaald (nog) niet.
Denk dat ik maar beter op nieuw begin.
'@Poeksel. Ik vond hem ook voor een goede prijs weggaan. Ik heb opgeboden tot over een ton, toen vond ik het wel welletjes. Nog even over nagedacht om als speculatieobject verder te bieden, maar, nee, ik vond het zo wel best...
Mijn redenatie: ik moet een jeugdselectie voor volgend jaar beginnen op te bouwen, daar mijn meeste u21 af gaan zwaaien. Toch, mijn jeugdtrainer -met deze markt wil ik niet afhankelijk zijn van de grillen van enkele rijke doorstarters- begint nu ook wel weer wat te vinden en hij word allengs beter. En daarbij dacht ik dan; een 18jarige in het begin van volgend seizoen kan voor zijn leeftijd misschien 3 skillpoints meer trainen dan een 18-jarige nu?
Maar goed, wat is hij waard en onder welke omstandigheden? Als ik hem had gekocht en met een extra puntje TT op een gunstig tijdstip weer te koop had gezet, had ik dan enkele tonnen kunnen vangen? Misschien wel, we zullen het waarschijnlijk niet weten.. Tenzij tours.cycle.club dat wel probeert :-)
Mooie renner, Poeksel.
Gezien de huidige transfermarkt, weet ik het ook niet meer :-) Als je een 18jarige vol talent maximaal traint, kom je misschien nu midden seizoen op 24jaar iets hoger uit, maar ook weer niet zoveel
FA heb je nog niet ontdekt, dat is de gok die de koper neemt, toch?
Zelf heb ik een soortgelijk 24jarige. Als ik die zou moeten laten gaan, zou minder dan een miljoen mij pijn doen. Met de juiste koper en enige animositeit dus een getal van 7 cijfers?
Ik ben om verschillende redenen op dit moment niet de juiste koper, maar 3 of 4 ton leg ik er zeker voor neer.
Ik zou hem dan ook lekker houden en doortrainen. Als ie geen goede FA op vlak heeft, zoals Tossboom verondersteld (en wat natuurlijk een goede reden zou zijn hem weg te doen), wat dan? Optrainen op heuvel en als dat 'm niet is, heb je een goede allrounder als ie tegen de 30 loopt?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.