Altijd leuk om te lezen dat ik te veel betaal. De financiële aspecten van het spel gaan me helaas slechter af dan de sportieve.
Toch ben ik wel blij dat ik Jourand heb binnen gehaald. In mijn (di)visie is het beter om renner te hebben met TT, Sprint en een andere skill zo ontwikkeld op 9-10, dan een echte topper; ik kan als ik de momenten goed kies toch gewoon net zoveel races winnen en ik betaal minder salaris.
Even nog een vraag: als ik een renner te koop zet en ik koop hem zelf terug, wat gebeurt er dan met zijn contract? Loopt het oude contract dan vanzelf door, of kan ik zo contractonderhandelingen vermijden?
'@Milan Kateros. Een match in de IP-adressen. En gaan wel meer renners op en neer. Ik heb 'm gemeld.
Allemaal hetzelfde IP-adres en verdachte transacties.
i tamarri
gli inossidabile
I TULIPANI
i vichinghi
Ander IP-adres maar ook een paar verdachte transacties:
GLI SCIACALLI
Moet maar even iemand achteraan.
'@Milanos. Je kan een link activeren bij de transfergeschiedenis van ploegen, of verschillende ploegen alhier vergelijken:
http://www.peloton-game.com/cheaters.aspx
Soms heb je familieleden die meespelen, dus een match betekent niet altijd hommeles.
Maar dan nog is voorzichtigheid/sportiviteit geboden met transfers.
In dit geval -als je ziet wat er op en neer gaat- lijkt me het wel duidelijk. Het is jammer, zo weer 4 managers minder.
'@naspa : zo kan je het ook bekijken, in elk geval veel succes met hem gewenst bij terugkopen loopt het gewoon door dacht ik. Zou ook het eerlijkst zijn .
Bedankt om het te rapporteren maar het
Valt nog af te wachtten of er iets mee gebeurt, de Tool voor cheatersrapporten is stuk (van voor ik GM werd)
'@Schizm. Dank.
Over het contract/terugkopen: Ik ga het even proberen. Ik heb een 36 jarige in de verkoop staan die ik niet per se kwijt hoef, maar die ook geen essentieel onderdeel meer uitmaakt van mijn plannen. Eens kijken wat er met zijn contract gebeurt. Kan een klauw met geld schelen bij bruikbare edoch goed vervangbare renners.
We kunnen het "Siciliaanse weeshuis" toch niet gewoon zijn gang laten gaan... Moet ie anders gemeld worden op het forum? Of hoe doen we dat?
het mag inderdaad NIET maar we kunnen dat niet checken (vanwege familiebanden en zo , collega's ook) het is dus de bedoeling dat je zo'n gevallen zelf aangeeft en dat er nooit interne transacties zijn !!! Helaas wordt dat laatste niet meer nagekeken sinds Nikeboy er de brui aan heeft gegeven. Nu ik wat minder tijd in het spelen kan steken moet ik me daar misschien is op toeleggen.
je hebt Drouin ook niet binengehaald zie ik net, die is ook nog flink in prijs gestegen (de laatste keer dat ik keek had jij het hoogste bod met iets over het miljoen). Jammer. ondertussen onmiddelijk raak bij mijn jeugdscout , een 19-jarige en heel matige secondaries maar rossetto zal niet eenzaam moeten racen ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.