Peloton Seizoen 14

1 2 ... 7 ... 24 25
Naspa

Altijd leuk om te lezen dat ik te veel betaal. De financiële aspecten van het spel gaan me helaas slechter af dan de sportieve.
Toch ben ik wel blij dat ik Jourand heb binnen gehaald. In mijn (di)visie is het beter om renner te hebben met TT, Sprint en een andere skill zo ontwikkeld op 9-10, dan een echte topper; ik kan als ik de momenten goed kies toch gewoon net zoveel races winnen en ik betaal minder salaris.

Even nog een vraag: als ik een renner te koop zet en ik koop hem zelf terug, wat gebeurt er dan met zijn contract? Loopt het oude contract dan vanzelf door, of kan ik zo contractonderhandelingen vermijden?

Milanos Kateros

Misschien ligt het aan mij hoor.. maar ik heb een paar weken geleden Feramisco verkocht voor een tientje. En nu staat hij alweer op de TL en is er 200k op geboden. Hoe kan dit??!

Naspa

'@Milan Kateros. Een match in de IP-adressen. En gaan wel meer renners op en neer. Ik heb 'm gemeld.

Allemaal hetzelfde IP-adres en verdachte transacties.
i tamarri
gli inossidabile
I TULIPANI
i vichinghi

Ander IP-adres maar ook een paar verdachte transacties:
GLI SCIACALLI

Moet maar even iemand achteraan.

Laatst gewijzigd
Milanos Kateros

Dank Naspa. Toch jammer dat mensen zich verlagen tot dergelijke praktijken.
Waar kan je de match in IP zien dan?

Naspa

'@Milanos. Je kan een link activeren bij de transfergeschiedenis van ploegen, of verschillende ploegen alhier vergelijken:
http://www.peloton-game.com/cheaters.aspx

Soms heb je familieleden die meespelen, dus een match betekent niet altijd hommeles.
Maar dan nog is voorzichtigheid/sportiviteit geboden met transfers.

In dit geval -als je ziet wat er op en neer gaat- lijkt me het wel duidelijk. Het is jammer, zo weer 4 managers minder.

schizm

'@naspa : zo kan je het ook bekijken, in elk geval veel succes met hem gewenst bij terugkopen loopt het gewoon door dacht ik. Zou ook het eerlijkst zijn .

Bedankt om het te rapporteren maar het
Valt nog af te wachtten of er iets mee gebeurt, de Tool voor cheatersrapporten is stuk (van voor ik GM werd)

Naspa

'@Schizm. Dank.

Over het contract/terugkopen: Ik ga het even proberen. Ik heb een 36 jarige in de verkoop staan die ik niet per se kwijt hoef, maar die ook geen essentieel onderdeel meer uitmaakt van mijn plannen. Eens kijken wat er met zijn contract gebeurt. Kan een klauw met geld schelen bij bruikbare edoch goed vervangbare renners.

We kunnen het "Siciliaanse weeshuis" toch niet gewoon zijn gang laten gaan... Moet ie anders gemeld worden op het forum? Of hoe doen we dat?

Lamme Frans

Bedankt Schizm! Ik zal goed op Torroni passen. Voor nu train ik hem even op TT. Als hij dan popt en mijn sprint trainer is volgroeid, dan ga ik over op Sprint.

@Naspa: De bedenkelijke praktijken van die Tulipani waren mij ook al opgevallen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Als je je eigen renner koopt blijft hij het contract houden dat ie al had. Er veranderd niks. Weet ik zeker

Naspa

'@Ab Dank. Is ook logischer dat dat zo werkt.

schizm

zal het met Helder is over die "interne" verkopen hebben , kan daar niet selectief in zijn als we deze straffen (dat gaat enkel financieel zijn BTW) moeten we dat ook doen met andere gerapporteerde verkopen !

Naspa

'@Schizm. Je mag toch maar meedoen met 1 team? Of vergis ik me daarin (dan maak ik gelijk een b-team aan)?

Laatst gewijzigd
schizm

het mag inderdaad NIET maar we kunnen dat niet checken (vanwege familiebanden en zo , collega's ook) het is dus de bedoeling dat je zo'n gevallen zelf aangeeft en dat er nooit interne transacties zijn !!! Helaas wordt dat laatste niet meer nagekeken sinds Nikeboy er de brui aan heeft gegeven. Nu ik wat minder tijd in het spelen kan steken moet ik me daar misschien is op toeleggen.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

ik heb ook nog geprobeerd wat renners van je te kopen schizm, maar helaas. Ook de deadline werkt niet echt mee om 2 uur snachts ( voor mij ).. Nu is dat gelukkig 1 uur 's nachts dus misschien kan ik in de toekomst wat vaker meedoen met bieden.

Tossboom

Vind die 800k voor jourand niet te veel. In lagere divisies heb je dat er zo uit. Ik heb nog een poging gewaagd voor ambrosio maar heb te weinig cash.

schizm

je hebt Drouin ook niet binengehaald zie ik net, die is ook nog flink in prijs gestegen (de laatste keer dat ik keek had jij het hoogste bod met iets over het miljoen). Jammer. ondertussen onmiddelijk raak bij mijn jeugdscout , een 19-jarige en heel matige secondaries maar rossetto zal niet eenzaam moeten racen ;)

Laatst gewijzigd
Milanos Kateros

Hoeveel hebben mensen over voor een 19-jarige met 3 LS? ^^

Tossboom

Slayer vast wel een paar ton als de secundairies ok zijn

mus van de maasstad

die i tulipani kan zelfs met zijn valsspelen mij niet verslaan. ik sta iets van 900 punten boven hem.

Naspa

'@mus ja, ik zag dat ie bij jou in de poule zat. De grapjas; hij heeft wel een tamelijk gunstig batig transfersaldo opgebouwd. Dus toch concurrentievervalsing.

BrokenChain

heeft mij ook wat renners gekost, die nu bij hem racen :(

schizm

Heb 'm een financiële sanctie gegeven door al zijn transfers terug te draaien naar aankoopbedrag. (heb niet gewacht op het antwoord van IP hierover - hoop dat die niet boos is maar dan pas ik het wel weer aan ).

Ab Normaal

Heel goed Schizm.
En IP wordt niet boos. Zonder jou en Helder is het over met dit spel.

Lamme Frans

Die gast mag blij zijn dat hij zijn teams nog heeft. Goed dat er actie is ondernomen!

Naspa

Naar mijn smaak komt hij er genadig van af. Hopelijk heeft ie zijn lesje geleerd en gaat hij sportief door met 1 team.

1 2 ... 7 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.