Peloton Seizoen 14

1 2 ... 8 ... 24 25
BrokenChain

eerste miljoen op zij gezet, nog 3,5 te gaan voor mijn seizoensdoel..

Tossboom

Ouwe gouddelver..

Slayer772004

P&P heeft dus 2M over voor een 18-jarige. Vast een record !
En als je het mij vraagt (ik besef dat ik de allerlaatste ben die hierover iets moet zeggen): een triest record.

Een beetje dom (of pech), want tenzij ze vandaag poppen, zou ik enkel nog 2 19-jarigen willen omruilen voor 2 18-jarigen. Dan is m'n team zoals ik hem wil, blijf ik van de TL en zullen de prijzen terug normaliseren.
En dan tijd voor mijn winterslaap :)

Ab Normaal

Heb het volledig gemist.
Heeft die 18 jarige leiderschap of zo?
Wie is de gelukkige verkoper?

Slayer772004

Een kolos van 2.07m en 93kg, mét een 0 op berg, én stuur durf van 18/19.
Daar kan je iets heel moois van maken.

Poppies in the wind uit 6:4, een 'beginner'.

Laatst gewijzigd
Naspa

Ja, Poppies in The Wind doet het slim. Ongetwijfeld een herstarter. Hij kan vanavond bijna de helft van het team van FuriousSeven overnemen.

Ab Normaal

En daarmee kan ie tot in divisie 3 komen, veel geld verdienen en dan nieuwe toppers kopen van iemand die dan ongetwijfeld een keer weer afhaakt

Naspa

Zo is dat, strategie mogelijk gemaakt door golden boy Danilo Rayside (10 primary skill points, 19 st, 18 du) en een zwaar overtrokken markt voor jonkies.

Komen we nu in een fase in het spel waarin een goede jeugdscout een goudmijn kan betekenen?

Ab Normaal

Nee, is maar heel even.

BrokenChain

lekker is dat, beetje op de renners bieden die ik wil met zijn twee miljoen :P...

ook nog vergeten met de amstel gold race mee te doen :/ nare dag..

Laatst gewijzigd
Naspa

'@BrokenChain. Je hebt van die dagen. Aan de andere kant, je krijgt nu wat weerstand, dat maakt het spelletje toch wel leuker.

Bartoli heeft wat aardige renners (tenminste die Granger) gekocht en ik zie hem nu ook azen op wat restjes van FuriousSeven.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

hehe klopt, ik heb al wat van zijn renners in notepad opgeslagen ^^

als ik weer geen renners binnenhaal dan zet ik wel weer een miljoen op de bank

Laatst gewijzigd
Naspa

'@BrokenChain. Wat een zwaar leven toch!? Altijd vervelend als je weer een miljoen ongebruikt op de bank moet zetten ;-)

Laatst gewijzigd
BrokenChain

en dat iedere week weer :(

BrokenChain

2 nieuw renners, niet slecht

Naspa

Tja, Poppies vond het de moeite niet om even in te loggen. Helaas; ik had een aardige renner op het oog, maar werd op de valreep een keer te veel overboden.

Mijn oude divisiemaat uit de 5e, de Catalaan, Joan, heeft toch maar mooi Duprat binnen gehaald voor 2 miljoen, geen koekenbakker, maar belangrijker nog LS 20. Nog op 24 februari jl. door Slayer verkocht voor 3 miljoen. Het waren 5 kostbare weken voor FuriousSeven.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

ik heb er toch nog eentje bijgekocht hehe. wel allemaal goede zaken voor FURIOUSseven, die heeft er flinke winst op gehaald (koop/verkoop), maar ik ben er blij mee 40+ skillpunten

Tossboom

Ff wat anders. Nightbiker koopt gister mannu voor 1,1 en die heeft hij vanavond weer ontslagen. Hoe bizar is dat?

Naspa

'@Tossboom. Diepe teleurstelling over de prestaties in de Amstel Gold Race? Te veel geld uitgegeven en wilde z'n salaris niet meer betalen? Zijn vrouw is het zat dat hij dit spelletje speelt en heeft hem een hak gezet door zijn nieuwste aanwinst uit zijn ploeg te gooien? Te veel gedronken en op wat verkeerde knoppen gedrukt?

Wie zal het zeggen? Wie kent hem? Dan kunnen we het vragen?

Tossboom

In ieder geval apart.
Voor de derde en vierde klassers onder ons heb ik 2 mooie relatief jonge renners (29/30) te koop gezet.

schizm

'@Naspa : dat is de ploeg van de broer van Slayer dus die zou dat kunnen vragen/weten. vind het in elke geval ook maar vreemd.

Tossboom

Is Nightbiker de broer van Slayer?

Ab Normaal

Ja

BrokenChain

Primary skills
Flat2
Hill 2
Mountain 1 Downhill1
Sprint 1
Time trial 3
Secondary skills
Steering10
Experience 2 Balance13
Leadership 2

deze het nog waard om te trainen? 19 jaar oud, al wel wat getrained in TT denk ik, dat heb ik helaas niet bijgehouden.

Ab Normaal

Niet als je 25 beteren hebt.
Tenzij je aan de lange termijn gaat denken. Deze heeft nog wel 8 seizoen training nodig voordat ie competitief wordt.

1 2 ... 8 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.