P&P heeft dus 2M over voor een 18-jarige. Vast een record !
En als je het mij vraagt (ik besef dat ik de allerlaatste ben die hierover iets moet zeggen): een triest record.
Een beetje dom (of pech), want tenzij ze vandaag poppen, zou ik enkel nog 2 19-jarigen willen omruilen voor 2 18-jarigen. Dan is m'n team zoals ik hem wil, blijf ik van de TL en zullen de prijzen terug normaliseren.
En dan tijd voor mijn winterslaap :)
Tja, Poppies vond het de moeite niet om even in te loggen. Helaas; ik had een aardige renner op het oog, maar werd op de valreep een keer te veel overboden.
Mijn oude divisiemaat uit de 5e, de Catalaan, Joan, heeft toch maar mooi Duprat binnen gehaald voor 2 miljoen, geen koekenbakker, maar belangrijker nog LS 20. Nog op 24 februari jl. door Slayer verkocht voor 3 miljoen. Het waren 5 kostbare weken voor FuriousSeven.
'@Tossboom. Diepe teleurstelling over de prestaties in de Amstel Gold Race? Te veel geld uitgegeven en wilde z'n salaris niet meer betalen? Zijn vrouw is het zat dat hij dit spelletje speelt en heeft hem een hak gezet door zijn nieuwste aanwinst uit zijn ploeg te gooien? Te veel gedronken en op wat verkeerde knoppen gedrukt?
Wie zal het zeggen? Wie kent hem? Dan kunnen we het vragen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.