Peloton Seizoen 14

1 2 ... 9 ... 24 25
Tossboom

Geinig zeg... Nou Slayer we zijn benieuwd naar je inside information over je broer. En waarom haakt hij niet gewoon bij dit forum aan?

Slayer772004

Ik kan enkel zeggen dat Mannu letterlijk op de TL gesukkeld is (door stomweg te sukkelen dus), en dat dat ab-so-luut de bedoeling niet was. Hoe zoiets mogelijk is, kan ik evt wel aan Schizm kwijt (liefst in een pb) als hij het zaakje niet vertrouwt.

schizm

het gaat niet om niet vertrouwen, was alleen nieuwsgierig hoe het komt . Lijkt me niet dat (een competitief team) zoiets doet om er voordeel uit te halen.
Trouwens als er een fout aan de oorzaak ligt wil ik natuurlijk altijd is bekijken of het nog kan worden rechtgezet.
(Indien jij/hij daarover via PM iets wil communiceren liefst in game of via de PM op het peloton forum)

Laatst gewijzigd
Naspa

Een net aangeschafte dure renner de laan uitsturen heeft niets met competitievervalsing te maken, tenminste niet als je met een gerenommeerd team in 1:1 voor de eerste plaatsen meedoet en zelf op een wonderbaarlijke wijze per ongeluk op de "beëindig contract" knop drukt... Als liefhebber van het spel slaap je dan vast slecht.

Zelf vrees ik ook ooit eens per ongeluk onbedoeld een van mijn beste renners te koop te zetten. Van mij mag er best een "are you sure you want to sell/sack this rider? "-knop in.

Zuur - maar beter begrijpelijk- is ook als het contract verloopt van een van je beste renners en je hebt het niet doorgehad en je moet hem voor veel geld terugkopen. TOURS.CYCLE.CLUB had dat met z'n leider Paladini. Dat ongelukje kostte hem 1,9 miljoen.

Slayer772004

Even nog iets anders: sommige spelen dit spel daadwerkelijk om zoveel mogelijk cash binnen te halen ?
Tot vorige week stond ik op 1 bij 'Rijkste teams' in België. Na m'n uitgaven aan jonkies is dit sinds deze week ... Moneytrain (whats in a name) uit 3de divisie. Was na zijn uitverkoop eerder Schizm (of De Koereurs) verwachtend, maar niet dus. Die jongen heeft een kapitaal om pakweg 10 DQ's te kopen. Oef !

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

In Nederland is dat Dirks Toppers. Heeft ook zoveel geld...
En verdenk Poeksel er van dat ie ook een mini Bill Gates is.

schizm

Hou er rekening mee dat investeringen niet geteld worden voor het bepalen van het rijkste team (en dat Koereurs ondertussen een bot is die telt dus niet meer mee).

Poeksel

Ik ben zelfs aan het overwegen om te degraderen om een seizoen nog heel veel geld te winnen.

Ab Normaal

En dan, Abramovitsj?
Wat wil je met al dat geld?

Poeksel

2.5 miljoen per seizoen cashen. Daar is vast wel iets leuks mee te doen.

Tossboom

Ja natuurlijk is er wat leuks mee te doen. Ik snap niet dat mensen een spel spelen zonder ambitie om er de beste in te worden. Als je zoveel geld hebt en het niet uitgeeft heb je duidelijk geen winstambitie.

BrokenChain

als je eerst genoeg spaart kan je in een keer veruit de beste zijn ;)

Ab Normaal

Ik heb exact hetzelfde als Toss. Als ik iets speel wil ik winnen.
Veel geld hebben is prachtig, maar wat ga je er mee doen?
En als je besluit om het over 5 seizoenen uit te geven, moeten er wel goede renners te koop worden aangeboden.

Kan me heel goed voorstellen dat je nu geen 2M meer neertelt voor een renner van 32, maar Poeksel, ik ben zo benieuwd naar jouw doel in dit spel en je strategie. Kun je mij daar eens deelgenoot van maken?
Als je dit seizoen wilt degraderen, betekent dit dat je nauwelijks resultaten haalt en dus ook geen geld verdiend. Dan kost de rest van dit seizoen je geld om volgend jaar meer te verdienen. Als je dit en volgend seizoen in dezelfde divisie meedoet, is hetgeen je verdiend over twee jaar dan ni8et hetzelfde als dit jaar niks en volgend seizoen veel?

Poeksel

Ik ga op dit moment niet bewust laten lopen, maar het zit dicht bij elkaar en mogelijk dat als dat zo blijft, ik het aan het eind van het seizoen wel doe.

Het doel is wel om uiteindelijk in divisie 1 te komen, maar dan wel met 25 miljoen aan beleggingen.

Ab Normaal

En hoe wil je dat doen dan? Met welke renners? Wat ga je met dat geld doen? Geschikte renners kopen? Talenten trainen?

Tossboom

Je kunt veel meer sparen en beleggen als je betere renners hebt omdat je daarmee meer verdient. Investeren noemen ze dat. Ik wens je succes met je strategie.

mus van de maasstad

geld moet rollen...

ik heb nu een trainert van 3x 15 en een scout. En zodra ik geld heb voor een versterking geef ik het zonder blikken en blozen weer uit.

Naspa

'@Mus Ik ook hoor. Een van de leukste dingen in het spel is nu proberen het team te verbeteren door gericht in te kopen (zowel jonger talent als wat oudere betere renners).
Toch, of het in de 3e of in de 2e divisie gaat worden, komt er waarschijnlijk helaas een moment dat de winsten teruglopen, de salarissen oplopen, de mood van de renners niet verbetert etc.
Dan helpt bijkopen waarschijnlijk niet meer en dan is een laagje vet wel fijn.

Slayer772004

Vreemd hoe ik Peloton nu beleef: hopen dat mijn youngsters zoveel mogelijk vallen, zodat hun stuur/durf omhoog gaat.
Vandaag maar 2 keer ... licht ontgoochelend.

Nog nooit zoveel enveloppes gehad trouwens, zowel op zondag als doordeweeks. Gaat wel vlot zo.

BrokenChain

hoe meer stuur/durf omhoog gaat hoe minder ze vallen gok ik ? :P

ik ben zelf weer een beetje aan het sparen en alle renners die bartoli ct koopt ( enige andere actieve team in mijn divisie ) te kopieren naar notepad.

Lamme Frans

Ik had die 18 jarige echt bijna voor nie heel veel. In de laatste seconden overboden en daarna ging de prijs door het dak. Gaat al weer richting een half miljoen (and counting).

Justin Case

Donkere wolken hier: geld op en ik fiets ook geen resultaten meer. Ik ga mijn trainer afwaarderen en renners verkopen. Nu een oudje te koop met veel vlak. Volgende week komt er een oudje bij met 12 LS (bijna 13) en een 31-jarige 7-4-11-3-8-8 met veel steering en balance.

Naspa

'@Justin Case. Hopelijk kom je er snel weer boven op. Trainer een paar stapjes afwaarderen levert gelukkig als snel wat ademruimte op, maar om in een positie te komen waarin je weer kan investeren... Moeilijk hoor; ga je nu bewust voor de degradatie?

Justin Case

Niet bewust, maar als het gebeurt, dan gebeurt het.

Lamme Frans

Succes met de operatie, JustinCase. Hopelijk kom je er weer bovenop.

1 2 ... 9 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.