Nee, een koopje als Jungels (Giro) staat er niet tussen, maar die had imo geen nulpunter mogen zijn. Er staan genoeg renners bij die wel 50 punten zouden kunnen halen, maar daar komen we te zijner tijd pas achter. Het blijft gewoon gokken heh (dooddoener-alert).
Van Pozzovivo verwacht ik wel iets, nu die een vrije rol krijgt. Daar zullen vast wel wat puntjes uit voortvloeien.
Mensen, wat wordt er van Daniel Martin gedacht? Sowieso zijn punten waard?
Als er iemand kort kan eindigen.... En mogelijk met de besten mee in de bergen. En.... als er een bergetappe met afdaling + vlakke finish is, kan ie ook beetje sprinten. Oke, als hij niet valt of ziek wordt natuurlijk.
Ik heb nog pijn van die glijpartij in LBL in het zicht van de finish, bergop. Arme Dan, was hij 200 km oostelijker geboren dan had hij een palmares gehad om je vingers bij af te likken.
En je hebt ook al het maximaal beschikbare aantal punten met Contador als kluns. Dan zit er volgens mij maar één ding op King.
😂
Serieus King, hoe kun je nou 25 punten besteden aan 9 renners? Dan krijg je dus 5 nullers die tegenvallen.
'@chrispie; meer alleen is onvoldoende. Het gaat ook om hoeveel punten hij relatief tov anderen oplevert/kost. Neem de afweging Contador/Cav/Nibali als kluns. Als Cav gewoon presteert in de eerste 5/6 sprintetappes, en daarna afstapt, heb je toch zo'n 150 punten aan je broek. En afstappen gaat hij sowieso. Contador levert dan een punt meer op. Als je kijkt naar een punt minder, bv Nibali, die gaat natuurlijk alleen in het uiterste geval >100 halen, veel waarschijnlijker <75. Ga je dat verschil met dat punt goedmaken?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.