Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 100 ... 169 170
Marco17-09

Haha en ik 10 km voor het einde nog zeggen dat ik denk dat Cavendish geen etappe zou gaan winnen

ONCE

Ebh al buiten m'n team vandaag en dan ook nog s gevallen pfff

nasibal

8 van mijn 9 renners pakken punten vandaag. Alleen Gallopin niet. Toch niet gek met maar 4 echte sprinters + Theuns

ONCE

Bennet out

RubenVB

Al nieuws over EBH?

kaboutertje

Toch zeker tevreden met nr 2 t/m 7 vandaag waarvan ik Laporte niet had opgesteld omdat ik waaiers verwachtte. Eerste 34 punten die ik verspil.
Wordt moeilijk om de 6e plaats van de Giro te verbeteren.

Laatst gewijzigd
Il Mostro

'@Nasibal:

Er zijn al genoeg anderen die veren in je reet steken en nu doe je dit ook nog eens bij jezelf. Een klein beetje minderen zou geen kwaad kunnen wat mij betreft.

Jelle van der Linden

Jammer vandaag geen punten gehaald met Groenewegen, D.Martin en Sam Bennett (die hard viel), geen goed begin van de Tour.
Wel de nummer 1 in de selectie vandaag.

nasibal

'@Il Mostro

Excuses, dat is niet mijn bedoeling, ik ben met name gewoon enthousiast ;)

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

Had jij punten verwacht met Daniel Martin dan?

nasibal

'@Lutsenkofan

Daniel Martin zou bij winst van Kittel 10+6+8 = 24 punten opgeleverd hebben.

Laatst gewijzigd
ONCE

Ja. Teampunten die aardig aantikken vandaag

JimKro

Jezus Il Mostro slecht gescoord vandaag ofzo?

RubenVB

'@Il Mostro HAHAHA. Weet jij nog wat jij laatst zei over je eigen team waarbij ik mijn glimlach niet kon onderdrukken? Toen stopte jij er geen veren in, maar een hele papegaai.

Marco17-09

'@ONCE
Bron?? Ik kan nog niks vinden over officieel gemaakte uitvallers

vasnd

Scorito down met onderhoud aan servers.

Barguil die voor Degenkolb finisht :')

Laatst gewijzigd
WCEendT

Sam Bennett out? Bron?

Op de tandem

Morkov was de man van Katusha die de val inzette

Wollage

Bennett kwam met z'n arm ondersteunend over de finish, lijkt op een sleutelbeen breuk. Kan uiteraard ook meevallen, nog geen berichten dat die out is.

Zadelpen

'@nasi

Man, wat kan jij galant en sportief reageren op die persoonlijke aanvallen. Hulde. Ik vind het maar slap die reacties van sommigen.

Het plezier spat er van af van jouw posten. Lekker zo doorgaan.

WCEendT

Van die uitslag in de etappe op scorito klopt echt 0.0, Greipel wordt als 16e gegeven en Debuscchere als 4e, Mclay 5e etc.

Zadelpen

Iedereen is in de war gefietst door klasbak Cavendish, dat moet het haast wel zijn wceend. ;-)

Ik moet mezelf ook even ontknopen, wat een fantastische zege! Had ik echt nooit verwacht.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Slecht nieuws voor mij als EBH en Bennett er nu al uit stappen, dan ga ik verder moeten met 18 en 2,5Mil minder. Challenge accepted.

ditisdavid

Pff, 4 man buiten de punten en dan heb ik Bennett (3 bergtrui punten) niet eens meegerekend... daarnaast ga ik naast Bennett ook EBH verliezen wrs.

Laatst gewijzigd
ThomasTiti

Kan ik nog in een poule bijkomen want ik ben dat vergeten, nee zeker ....

1 2 ... 100 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.