Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 101 ... 169 170
RubenVB

303 punten. Ik ben tevreden. Ik hoop alleen dat EBH geen cruciale schade heeft opgelopen. :-(

Misterlucky96

Met 272 punten heb ik niks te klagen, kan slechter namelijk.

WCEendT

Klimmers:
Contador (C)
Rodriguez
Rolland
TvGarderen
Mollema
Pinot
Bardet
Quintana
Barguil

Punchers:
Alaphilippe
Martin
vAvermaet

Sprinters:
Greipel (c)
Sagan (c)
Coquard
Kristoff
EBH
Bennett
Richeze
Groenewegen

Dit is dus mijn team en ik kan zeggen dat ik flink baal na de eerste etappe, zeker als blijkt dat EBH en Bennett afstappen.

Waar de dag zo goed begon met de teampunten van Vos eindig ik de dag misschien met 3 man minder en een trauma... Nogmaals succes iedereen, ik ga het zeker nodig hebben ;).

fringale

328, met dank aan (de jongeren) Enger en Mclay...en onrechtstreeks Cav voor de boni aan EBH. Hopelijk alles ok met die laatste.

Pipi112

263 punten vandaag, beetje pech gehad met groenewegen die werd opgehouden door de val van Morkov. Bennet helaas helemaal verdwenen. Dus kom ik krap te zitten in mijn sprintbrigade.

pippodeclown

Weet niet of scorito puntjes kloppen, er staat wel een hele rare top 10.. (alaphillipe 6e bv)

PeterPaprika

Punten kloppen wel, daguitslag is een beetje dronken. Daarboven staan ook wel de goede positities bij je renners.

Elpiedro

Shit - helemaal vergeten (of ik dacht al dat ik het gedaan had) me aan te melden bij WF poule..kan dit nog?

Mijn team:

Sprint: Sagan (c) - Kittel - Greipel - Coquard - EBH - S. Dumoulin - Groenewegen
Punch/sprint: vAvermaet - Alaphilipe - D.Martin
Bergen: Froome (c) - Quintana (c) - Contador - Porte - Pinot - Pantano - Bardet - Barguil - Henao - J. Izagirre

elrio

Ben ik de enige voor wie de browser volledig vast slaat als je naar de scorito pagina probeert te gaan... (gebruik Mac met Chrome)

Il Mostro

'@nasibal:

Mijn uitspraken op de vorige pagina waren lichtelijk overdreven, maar ik verbaasde me over het feit dat je tot drie keer toe benoemd dat je vandaag goed scoort. Ik hoop dat dit slechts enthousiasme is en niet komt doordat je wordt opgehemeld door een aantal (jonge?) forumleden.

@JimKro en RubenVB:

Ik had het toch niet tegen jullie? Meneer de bamischijf kan zichzelf prima verdedigen lijkt me. Overigens gaat mijn team wel errúg hoog eindigen, maar dat geheel terzijde.

ONCE

Doe s allemaal niet zo overspannen. Gaat weer nergens over

PeterPaprika

Doe zelf niet zo overspannen man

Laatst gewijzigd
Il Mostro

'@Il Mostro:

Ze hebben gelijk, je moet even wat minder overspannen doen.

ONCE

Oh ok

Mooie_Mario

329 punten vandaag. Niet slecht! Maar morgen verwacht ik nog meer.
Ik heb de nummers 2,3,4,5,7 en 9 opgesteld en 24 punten voor EBH.

Laatst gewijzigd
vasnd

De 'dronken' uitslagen zijn de berg, punten en jongerenklassementen.

Hein-Jan

'@vasnd
Nee, die 'dronken' uitslagen vermeldden dat Debusschere 4e was geworden en Mclay 5e. Inmiddels is het aangepast.

PeterPaprika

#TDF2016 after a brilliant leadout job, Edvald Boasson Hagen crashed in the final. Don't worry though, EBH is okay & celebrating with us! 😉

Volgens de twitter van DD, das iig al goed nieuws.

Lage rugpijn

Lag matthews er ook weer bij ?

Stuff

Bennet volgens twitter Bora Argon op weg naar ziekenhuis voor onderzoek.

.@Sammmy_Be is on the way to hospital for further examination. we'll keep you updated. #FingersCrossed #TDF2016 #BoraArgon18

Laatst gewijzigd
nathancouw

Vandaag toch mooi 306 punten gepakt ondanks het feit dat ik Groenewegen en Bennett had opgesteld. Gelukkig EBH en Alaphilippe opgesteld!

Sjakie

Zo, vandaag heb ik 303 punten gehaald. Mooi dagje. Heb geen Cav, want die zou halverwege uitstappen volgens de kenners;) ik denk dat ik morgen weer wat ga stijgen want ik heb wel wat mannen voor morgen! Had niet aan die teampunten gedacht vandaag, gelukkig had ik EBH wel opgesteld.

Ik heb getwijfeld of ik Bennet of Groenewegen mee zou nemen. Dacht dat Groenenwegen sowieso halverwege uit zou stappen en hij vandaag door ziekte misschien niet sterk zou zijn. Dus Bennet genomen...

Mijn tactiek ga ik niet prijsgeven hier, wie weet lezen mijn concurrenten mee. :P

Laatst gewijzigd
S@NDER1984

Ik heb het voor elkaar gekregen om met 18 man te beginnen.. dacht dat de deadline 13:00 uur was (en geen 12:50). Heb wel 6 miljoen over... maar daar koop ik nu letterlijk niets meer voor!

Had Porte en Aru eruit gegooid en was aan het broeden over Valverde met Bardet of Van Garderen met Mollema en toen was de deadline verstreken!

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan!

Mijn resterende team:
KLASSEMENT/BERG:
Froome (C)
Quintana (C)
Pinot
Barguil
Yates
Alaphille
D. Martin

SPRINT:
Sagan (C)
Kittel
Greipel
Kristoff
Coquard
Hagen
Groenewegen
Bennet
Enger

OVERIG:
T. Martin
V. Avermaet

Benzardi

Vandaag 218 punten gehaald, ik had op meer gehoopt.
Met zo'n ploeg.

C. Froome
N. Quintana
T. Van Garderen
A. Contador
B. Mollema
F. Aru
R. Bardet
W. Barguil
L. Meintjes
D. Martin

T. Martin
G. Van Avermaet

P. Sagan
A. Greipel
B. Coquard
D. Groenewegen
D. Cimolai
B. Bozic
S. Enger
E. Boasson Hagen

Jelle van der Linden

Ik zie bij de voorbeschouwing voor morgen de naam Coquard staan, maar mogen we hem echt morgen verwachten?
Of is de etappe daar te zwaar voor? De etappe van morgen is niet niks, dus ik verwacht hem eigenlijk niet bij de top 20, maar nu begin ik daardoor toch te twijfelen. Iemand hier een mening over

1 2 ... 101 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.