Klimmers:
Contador (C)
Rodriguez
Rolland
TvGarderen
Mollema
Pinot
Bardet
Quintana
Barguil
Punchers:
Alaphilippe
Martin
vAvermaet
Sprinters:
Greipel (c)
Sagan (c)
Coquard
Kristoff
EBH
Bennett
Richeze
Groenewegen
Dit is dus mijn team en ik kan zeggen dat ik flink baal na de eerste etappe, zeker als blijkt dat EBH en Bennett afstappen.
Waar de dag zo goed begon met de teampunten van Vos eindig ik de dag misschien met 3 man minder en een trauma... Nogmaals succes iedereen, ik ga het zeker nodig hebben ;).
Shit - helemaal vergeten (of ik dacht al dat ik het gedaan had) me aan te melden bij WF poule..kan dit nog?
Mijn team:
Sprint: Sagan (c) - Kittel - Greipel - Coquard - EBH - S. Dumoulin - Groenewegen
Punch/sprint: vAvermaet - Alaphilipe - D.Martin
Bergen: Froome (c) - Quintana (c) - Contador - Porte - Pinot - Pantano - Bardet - Barguil - Henao - J. Izagirre
'@nasibal:
Mijn uitspraken op de vorige pagina waren lichtelijk overdreven, maar ik verbaasde me over het feit dat je tot drie keer toe benoemd dat je vandaag goed scoort. Ik hoop dat dit slechts enthousiasme is en niet komt doordat je wordt opgehemeld door een aantal (jonge?) forumleden.
@JimKro en RubenVB:
Ik had het toch niet tegen jullie? Meneer de bamischijf kan zichzelf prima verdedigen lijkt me. Overigens gaat mijn team wel errúg hoog eindigen, maar dat geheel terzijde.
Zo, vandaag heb ik 303 punten gehaald. Mooi dagje. Heb geen Cav, want die zou halverwege uitstappen volgens de kenners;) ik denk dat ik morgen weer wat ga stijgen want ik heb wel wat mannen voor morgen! Had niet aan die teampunten gedacht vandaag, gelukkig had ik EBH wel opgesteld.
Ik heb getwijfeld of ik Bennet of Groenewegen mee zou nemen. Dacht dat Groenenwegen sowieso halverwege uit zou stappen en hij vandaag door ziekte misschien niet sterk zou zijn. Dus Bennet genomen...
Mijn tactiek ga ik niet prijsgeven hier, wie weet lezen mijn concurrenten mee. :P
Ik heb het voor elkaar gekregen om met 18 man te beginnen.. dacht dat de deadline 13:00 uur was (en geen 12:50). Heb wel 6 miljoen over... maar daar koop ik nu letterlijk niets meer voor!
Had Porte en Aru eruit gegooid en was aan het broeden over Valverde met Bardet of Van Garderen met Mollema en toen was de deadline verstreken!
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan!
Mijn resterende team:
KLASSEMENT/BERG:
Froome (C)
Quintana (C)
Pinot
Barguil
Yates
Alaphille
D. Martin
SPRINT:
Sagan (C)
Kittel
Greipel
Kristoff
Coquard
Hagen
Groenewegen
Bennet
Enger
OVERIG:
T. Martin
V. Avermaet
Vandaag 218 punten gehaald, ik had op meer gehoopt.
Met zo'n ploeg.
C. Froome
N. Quintana
T. Van Garderen
A. Contador
B. Mollema
F. Aru
R. Bardet
W. Barguil
L. Meintjes
D. Martin
T. Martin
G. Van Avermaet
P. Sagan
A. Greipel
B. Coquard
D. Groenewegen
D. Cimolai
B. Bozic
S. Enger
E. Boasson Hagen
Ik zie bij de voorbeschouwing voor morgen de naam Coquard staan, maar mogen we hem echt morgen verwachten?
Of is de etappe daar te zwaar voor? De etappe van morgen is niet niks, dus ik verwacht hem eigenlijk niet bij de top 20, maar nu begin ik daardoor toch te twijfelen. Iemand hier een mening over
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.