'@Twaburov
Dat weet ik, en ik had ook vandaag niet anders verwacht. Ik had echter 9 anderen die niet veel minder slim zijn ;) Hooguit Hagen dan misschien, maar dat was een gokje.
Ik heb nu de nummers 1 t/m 4, 7, 8, 13 en 14 in mijn team. Froome had hier ook zomaar 15e kunnen worden.
Heerlijk. 8 man in top 16. Aru ipv Coquard bleek uitstekende keuze. Uiteindelijk had ik Moreno niet moeten kiezen ipv Quintana of TJ. Niet supererg. Scheelt paar puntjes, maar dan had ik iedereen in top 20 gehad :-p
Dat is alleen als als als. Even heerlijk op mijn borst kloppen op Il-Mostro zijn manier. Op naar morgen!
Niet naar Scorito kijkend: Iedereen net zo genoten van de laatste 20km zoals ik?
Ik had helaas ook EBH en Coquard mee. Anderzijds.. als het allemaal net wat anders was gelopen, had het tempo mogelijk een stukkie lager gelegen. Mannen als EBH en Coquard kunnen dan opeens top-5 eindigen. Renners als v Garderen eindigen maximaal top-15. Die moest je naar mijn mening vandaag echt niet hebben. En eigenlijk zelfs überhaupt niet in je selectie :p
Ik had helaas (door EBH en Coquard) Yates en Barguil niet mee. Gelukkig verder wel de meeste uit de top-10 + Kreuziger oogt beresterk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.