Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 107 ... 169 170
LyndaLid

Ok, ook ik deel wel even mijn sterrenteam:

Sagan (c)
B. Hagen
Coquard
Dumoulin
Barguil
Alaphilippe
D. Martin
V. Avermaet
Contador (voor alle punten van Sagan)

Op de bank gelaten, wel overwogen:

Henao
Froome (eindigt altijd kort op dit soort dingen)
Costa
Bardet
Yates

Laatst gewijzigd
Marthijn8

Sta nu 3e in de scorito poule, hopelijk vandaag 1e...
Deze renners moeten het vandaag voor me doen:
Sagan, Gerrans, froome, Pinot, d Martin, Aru, Bardet, Yates en Alaphillipe

Succes iedereen vandaag!!

RDGR

Vandaag ingezet:

Sagan, Froome, Gallopin, Albasini, D. Martin, Contador, Barguil, Coquard, Alaphilippe

jp.vanoosterhout

als stuyven wint sla ik mezelf voor m'n kop heb ik wel in mijn team,maar niet opgesteld kan me zo 100 punten kosten !!!

nasibal

Hoe kan je dat precies 100 punten kosten? Heb je hem als kopman?

Lage rugpijn

'@jpv oosterhout: Waarom stel je de winnaar van vandaag niet op eigenlijk? :-)

Poeksel

Ik denk dat er best veel mensen Stuyven op de reservebank hebben...

jort101

Peleton gaat het niet dicht rijden.. denk ik

Laatst gewijzigd
nasibal

Ja denk dat Stuyven een hoop tranen gaat losmaken vandaag haha

gesink-menchov

Ook hier op de reserve bank drama... haha maarja wie had dit voorspelt?

ONCE

Ik kan wel janken ja, heb nog even getwijfeld om 2 euro op hem te zetten, zou me kleine 400 euro opgeleverd hebben :D

jp.vanoosterhout

hij pakt de etappe en alle truien ,dat scheelt heel veel punten!!

nasibal

'@JP

Groen pakt hij niet. Etappe + Geel + wit + bollen = 50 + 10 + 6 + 8 = 74 punten.

Hele hoop, zeker weten, maar lang nog geen 100, dat is een beetje té dramatisch ;)

aardappeljager

Ai Theuns eruit gegooid en gister ook al EBH niet opgesteld

nasibal

Hagen niet meer te zien. Of kijk ik er overheen?

Filipo

Sagan 💪🏻💪🏻💪🏻

christidoc

Sagan captain. PUNTJES!!! (zoals 80% van de deelnemers :P )

nasibal

Last minute wissel EBH voor Bardet heeft uiteindelijk niets uitgemaakt. Had uiteraard wel beter Froome mee kunnen nemen in plaats van 1 van deze 2 heren.

Twaburov

Froome niet mee is wel dom nasibal, die eindigde vorig jaar ook steeds kort in dit soort etappes in het begin.

nasibal

'@Twaburov

Froome niet mee is wel dom nasibal, die eindigde vorig jaar ook steeds kort in dit soort etappes in het begin.

Dat weet ik, en ik had ook vandaag niet anders verwacht. Ik had echter 9 anderen die niet veel minder slim zijn ;) Hooguit Hagen dan misschien, maar dat was een gokje.

Ik heb nu de nummers 1 t/m 4, 7, 8, 13 en 14 in mijn team. Froome had hier ook zomaar 15e kunnen worden.

Laatst gewijzigd
JimKro

Eerste puntjes met Bodnar 😊

RubenVB

Heerlijk. 8 man in top 16. Aru ipv Coquard bleek uitstekende keuze. Uiteindelijk had ik Moreno niet moeten kiezen ipv Quintana of TJ. Niet supererg. Scheelt paar puntjes, maar dan had ik iedereen in top 20 gehad :-p

Dat is alleen als als als. Even heerlijk op mijn borst kloppen op Il-Mostro zijn manier. Op naar morgen!

Niet naar Scorito kijkend: Iedereen net zo genoten van de laatste 20km zoals ik?

sprintgeit

De gok op EBH en Coquard ipv Yates en v Garderen blijkt toch niet goed uitgepakt te hebben.. Wel een bijzonder mooie etappe gezien!

sprintgeit

off: een kerel die bij mijn vrienden in de pool met 2 accounts meedeed is eruit gegooid. Goede zaak

Pietje Precies

Ik had helaas ook EBH en Coquard mee. Anderzijds.. als het allemaal net wat anders was gelopen, had het tempo mogelijk een stukkie lager gelegen. Mannen als EBH en Coquard kunnen dan opeens top-5 eindigen. Renners als v Garderen eindigen maximaal top-15. Die moest je naar mijn mening vandaag echt niet hebben. En eigenlijk zelfs überhaupt niet in je selectie :p

Ik had helaas (door EBH en Coquard) Yates en Barguil niet mee. Gelukkig verder wel de meeste uit de top-10 + Kreuziger oogt beresterk.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 107 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.