EBH, Pantano en Porte had ik vandaag moeten vervangen door Contador, Quintana en Kittel voor maximaal resultaat. Wel erg blij dat ik Froome had opgesteld.
Op naar het volgende dilemma: Sagan of Kittel kopman voor morgen maken? Wordt een leuke keuze voor iedereen die ze ook allebei kan doen...
Heb toch fout gegokt met EBH, Coquard en Degenkolb. Was wellicht ook te zwaar zonder de harde aanloop naar de laatste 3 km.
Had dan Froome, Yates en Rodriguez kunnen opstellen.. Maar dat is het leuke van zo'n spelletje. Had wel nummers 1 t/m 4, 8 en 14. Dus niet zo slecht.
Sta al in de top 10% van wielerflits:D. Dat is het doel, kijken of ik nog wat verder kan opschuiven. Ik vind het wel een leuk spelletje:P
2 minuten is echt nog geen game over voor Porte en ik denk niet dat BMC Porte nu al gaat laten knechten, omdat TJVG ook geen zekerheid is. Denk dat etappe 5 de verhoudingen duidelijk kan gaan maken, lijkt sterk op de slotrit in de Dauphiné, maar dan met iets kortere klimmetjes. Contador zal dan dus weer goed moeten zijn, want op het niveau van vandaag wordt hij al op de Peyrol gelost...
Als dit... dan dat..
Zo kan iedereen wel wat roepen. Je kennis test je ook door de juiste mannen op te stellen in de juiste etappes.
Iedereen die uiteindelijk in de top 2000 staat kan zeggen: 'als ik in die etappe die opgesteld had, en in die etappe die dan had ik scorito gewonnen.'
Feit is dat je dat niet gedaan hebt en dus gewoon staat waar je hoort te staan.
Bij aanvang van scorito vroeg ik mezelf af welke Ak mannen ik per definitie niet mee zou nemen en kwam ik op 2 namen uit; Aru en Porte
Na ellenlang gepuzzel kwam ik steeds uit op 2 a 2,5m over en nog een Ak man te gaan werd ik min of meer gedwongen Porte te nemen.
Zo snel als deze tour heeft ie het nog nooit geflikt. Lekke band, ok overmacht maar wel weer typisch
mee eens sjakie, maar het komt nu een beetje (in ieder geval op mij) over als :'ik heb er ongelooflijk veel verstand van, maar ik heb heel veel pech.'
zo werkt het natuurlijk niet.
voor iedereen geldt dat hij achteraf meer gezien punten had kunnen scoren.
maar wat jij zegt ben ik het mee eens, analyseer het en zorg dat je er voor de volgende keer van geleerd hebt
Porte is geen enorme ramp. Die gaat in de tijdritten en bergop aankomsten nog wel posities pakken op mannen als Bardet, Barguil, Mollema, Dan Martin etc. etc. Aru en Pinot gaan ook nog wel ergens (extra) tijd verliezen. Voor Froome en Quintana zullen de meesten hem toch al niet ingeschat hebben vermoed ik. Vandaag verandert denk ik weinig aan zn totale aantal scoritopuntjes en ook met (nog) een slechte dag gaat hij zn tweeenhalf miljoen echt wel waar maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.