Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 110 ... 169 170
Zadelpen

Dat is wel even uitzoeken hoor. En zo simpel is het niet, je ziet zo een truitje over het hoofd. En een respectvolle opmerking na een vraag wat opzoekbaar is duurt 5 seconden.

Maar goed... My bad i geuss...

Je moet ook begrijpen dat na tienduizenden keren de vraag;' moet ik pietje of jantje doen ', doorstaan te hebben. Mensen zoals ik een post zoals die van jou zouden kunnen lezen alszijnde; hallo, ik lig hier lekker op het strand met een cocktail, kan iemand voor mij opzoeken en uitrekenen wat ik nu het best kan doen?

Ik had verder geen kwaad in de zin en ik vind de term terechtwijzing iets te fors wat dat betreft. Met een beetje goede wil kan je het ook als een tip lezen.

Laatst gewijzigd
Elpiedro

volgens mij heeft scorito een nieuwe app voor android

vasnd

^precies dezelfde gedachtengang hier zadelpen, ook zonder vervelende intentie.

OT: dit zou zomaar eens zo'n fameuze "ik zit slecht gepositioneerd dus ik laat lekker helemaal lopen" etappe kunnen worden.

Lage rugpijn

Nog even over de etappe van morgen. Zowel op de belgische televisie, en radio TDF wordt gemeld dat de aankomst morgen serieus omhoog loopt, en dat er vlak voor de finish een haakse bocht zit....Ik vraag me serieus af of dit een aankomst voor Kittel is?

PeterPaprika

Naar mijn mening valt het wel mee en gaat Kittel er hier gewoon bij zitten.

jort101

Ik denk niet dat het zwaar genoeg is om Kittel te lossen, maar het loopt inderdaad wel wat omhoog aan het einde en ik kan het ook mis hebben maar ik denk dat het niet zwaar genoeg is. Voor dat stukje loopt het niet omhoog en ik denk dus dat Kittel gewoon mee gaat sprinten morgen als er niks anders gebeurd.

maarten26

Wat was ik blij met 1 Sagan en 2 Alaphilippe.
324 punten vallen me toch een beetje tegen!
Van Avermaet had ik echt op plek 3 of 4 verwacht. BMC had ook pech met Porte (hierdoor raakte de ploeg van slag).

Mijn grootste twijfel was Quintana of Kittel als 3e kopman. Blijkt nu al de foute te zijn met Kittel. Sagan gaat nog dagenlang in het geel rijden. Morgen op save spelen met Sagan of durven te gokken met Kittel?

Wollage

'@Nasibal: Heb je Bouhanni al een bosje bloemen gestuurd?

Ab Normaal

'@zadelpen en vasnd
Ik bedoelde het ook niet verkeerd. Had die uitleg misschien bij mijn vraag er al bij moeten zetten.

nasibal

'@Wollage

Hij verdient absoluut een bosje. Dit was wel het ultieme rampscenario wat ik ingeschat had bij het niet meenemen van Sagan. Als het dan ook nog waarheid wordt dan mag ik zeker heel blij zijn met het nachtelijke vechtpartijtje van Nacer.

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

Weet er iemand waar je dat geweldige t-shirt dat Oleg Tinkov aan had kan kopen? Of het überhaupt mogelijk is?

nasibal

Je hebt mijn nieuwsgierigheid, welk shirt hebben we het over? Plaatje?

Laatst gewijzigd
vasnd

Shirt met cartooney Sagan er op?

Kittel, Greipel, Cav, Sagan in die volgorde volgens de bookies.

LdR

Nog één plekje in te vullen voor morgen. Twijfel tussen;
- Contador. Gegarandeerd van team punten geel (8) + groen (6) Sagan. En kleine kans op etappe punten via Sagan.
- Barguil. Gegarandeerd van punten voor witte trui (4) + gele trui (6). 'Sprintte' in de eerste etappe mee en zou morgen minimaal 18e moeten worden om een betere keuze te zijn dan Contador
- v Avermaeth. Geen gegarandeerde punten, maar zou zomaar mee kunnen sprinten en heeft dan aan een 14e plek genoeg om de beste keuze van deze drie te zijn.

Ik neig naar Contador, hoogste aantal zekere punten. De uiteindelijke keuze zal het verschil tussen winst / verlies in de poultjes niet maken, maar dit soort kleine hoofdbrekers maken het meespelen voor mij juist zo leuk! Wat denken jullie, zie ik iets over het hoofd?

Sagan=hulk

'@nasibal

In dit artikel duidelijk te zien

Evenals de viering van Oleg ;)

PeterPaprika

'@nasibal

https://www.instagram.com/p/BHaFBmgBlPs/?taken-by=olegtinkov

Gok die

JimKro

Morgen wordt weer een dagje voor bodnar in mijn team hehe

Lage rugpijn

'@ peter en jort: Kittel zal ook wel meesprinten maar de oplopende finish maakt hem voor mij niet de favoriet. Ik denk dat greipel, matthews en sagan aan hem gewaagd zullen zijn.

Pietje Precies

'@Nasi,

Zoals ik eerder in die enorme uitleg van mijn selectie ook erkende, als je iemand van de grote drie qua GC niet wilde kiezen, dan was Contador inderdaad de meest verstandige keuze.

Dat ik vervolgens niet alle Porte's enzo kon hebben vond ik helemaal niet erg. De concurrentie in die groep (vooral de groep achter Porte, plek 6 - 12) is enorm groot, waardoor die jongens bij wegblijven kopgroep zelfs nauwelijks in de punten rijden. Op basis van mijn inschattingen kwamen daardoor vooral Aru en Tejay er als veel te prijzig uit. Bardet en in mindere mate Pinot ook. Valverde, Nibali en Landa door hun onzekerheid ook. Maar goed uiteindelijk toch de 'minst slechte' mijn inziens gepakt: Pinot.

Als je Froome, Quintana, Contador, Pinot, Porte, Barguil, Purito en Dan Martin vervolgens hebt qua GC. Daar eventueel Alaphilippe en Yates ook al bij kan rekenen en als aanvulling voor in nood een Kreuziger hebt. Wat was dan een goede vervanging geweest voor Contador? Mijn inziens was er geen andere combinatie die meer punten op zou leveren. Echter had ik dan wel meer spreiding gehad en dat is natuurlijk ook wat waard (misschien is dat wel 4 verwachte punten per etappe minder waard in de Tour). Ben benieuwd of je een leuk alternatief hebt :)

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Matthews boven Kittel? Bijzonder :p

Laatst gewijzigd
Orange

Eerste plek in mijn vriendenpoule veroverd, hopelijk houd ik deze vast tot het einde. Tot nu ook de goede keuze's gemaakt qua renners opstellen, wat het verschil heeft gemaakt. Voor morgen een lastig dilemma. Bennet op de bank geplaatst, maar zou graag allaphilippe erin zetten. Dit zou dan ten kosten moeten gaan van EBH of van Avermaet. Tips?

JimKro

Bij Van Avermaet is het maar de vraag of hij echt meesprint.

ivo001

302p gescoord, maar de nummers 10, 13 en 14 niet opgesteld. Vooral Coquard stelt teleur, Boasson Hagen was een gokje hoe goed hij hersteld zou zijn dus kan ik me niet kwalijk nemen. Tevreden met de 24 teampunten die contador opeist.

Verder wel een slechte dag voor me met Porte en Contador die hier hun klassement al verliezen.

vasnd

Pietje, ik zal binnenkort mijn team hier ook maar eens neerplanten, we zitten nagenoeg op hetzelfde spoor zo klinkt het :).

Poeksel

Van Avermaet eindigde gisteren nog voor Cavendish bij de tussensprint, dus helemaal ondenkbaar is het niet dat hij bij de gewone sprint meedoet. Maar EBH kan ook meesprinten en maakt ook nog kans op teampunten, is wel een veiligere keuze.

Bij nader inzien, EBH is waarschijnlijk niet helemaal fit, en misschien vindt Van Avermaet de licht oplopende finish wel een goede aanleiding om mee te sprinten..

Laatst gewijzigd
1 2 ... 110 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.