Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 144 ... 169 170
vasnd

Contador er uit, ook ik kan mn Scorito aan de wilgen hangen. Was een gecalculeerd gokje qua eindklassement, maar dat hij niet zou uitrijden was het allerlaatste waar ik op gerekend had. Helaas, dan maar kopman in de Vuelta :).

WCEendT

'@Vasnd
Dat is nog eens een moeilijke keuze... Kruijswijk of Contador als kopman voor de Vuelta?

vasnd

Fuck de pooltjes, wat een rit!

schlossborn1995

Dat mijn Scorito een beetje naar de klote is boeit nu totaal niet. Wat is Dumoulin toch een held. Prachtige rit.

Luuk101

Wat een held die Dumoulin. Een echte winnaar!!!!

ONCE

Genieten. Heroïsche zege.

En eenaanvallende Mollema.

Wat wil je nog meer

Jelle van der Linden

Wat een rit!!! Een super zege van Dumoulin en een goede aanvallende Mollema!,
de uitslag van Scorito boeit vandaag even niks. Ondanks dat toch nog veel punten behaalt met Costa, Pinot (niet opstellen van Navarro).

nathancouw

GEweldig alweer! Had ik hem maar opgesteld vandaag..

sprintgeit

Voor mn pool een goede dag. Blijk precies de juiste klassementsmannen te hebben van de top van vandaag mis ik alleen Meintjes, Purito en Henao. Daarnaast Thibaut die zich ontwikkeld tot een meesterontsnappings/tijdritman..erg vreemde coureur maar komt me nu wel mooi uit. Nu baal ik wel weer een beetje extra van het op het laatste moment omruilen van Gallopin voor v Avermaet en het totaal verprutsen van etappe 5..had net het stukje naar de top 100 kunnen betekenen (nu sta ik rond plekkie 400).

Alles valt echter in het niet bij het genot dat het kijken van deze etappe an sich oplevert. Sowieso natuurlijk de strijd in de kopgroep en de overwinning van die ongelooflijke klasbak van een Tommeke. De favorieten knalden er ook 1 voor 1 vol in (muv Quintana). Vind het echt enorm te prijzen dat Mollema zo'n dood of de gladiolen koers rijdt! Ben echt benieuwd of hij met mannen als D Martin en Yates kan wedijveren om top 5, lijkt in ieder geval extreem sterk te zijn. Porte, Quintana en Froome gaan er met z'n drieen nog een mooie strijd van maken..lijken gelukkig aan elkaar gewaagd! Daar ben ik ook erg blij mee, want zo'n tour als vorig jaar is natuurlijk desastreus.

Ik pleit er echt voor om voortaan ook gewoon het begin van zo'n etappe uit te zenden. Het eerste en het laatste uur zijn gewoon veruit het leukst, en je krijgt ook een beter gevoel bij de koers als je de vorming van de kopgroep kunt zien.

Laatst gewijzigd
ONCE

Als ik toch de keuze had gemaakt om contador thuis te laten voor Valverde was het helemaal top geweest.
Vandaag toch alsnog een goede dag gehad. Yates en Henao zijn toch wel goud waard tov veel andere mensen.
Doe toch nog redelijk mee, met paar goede scores de laatste paar dagen ondanks uitvallen van Contador. Met die 5m had ik toch heel wat leuke dingen kunnen doen

Laatst gewijzigd
sprintgeit

'@ONCE,

Contador is wel gewoon een pechgeval geweest ja..Henao gaat je nog wel wat puntjes opleveren (zeker als Froome nog de bollen pakt), hoewel ik 'm eigenlijk misschien NOG wel beter had verwacht vandaag obv de indruk die hij de afgelopen dagen maakte.

Mardai

Nou morgen rustdag mannen! Wat een knallend slot van de eerste week. Nou mensen drop hier je totaalscore tot nu toe:

Ik zal de eerste zijn: 2022 (erg ontevreden helaas!)

rosco

Als ik Cavendisch en ook als kopman had genomen in mijn lijstjes i.p.v. Timo Roosen dan had ik nu bij de eerste ....................................gestaan.

ONCE

Jaja als, als i know. Punt is wel dat ik heb zitten twijfelen tussen Valverde+1,5m en Contador. Maargoed misschien had ik dan met die 1,5m extra wel weer een verkeerde keuze gemaakt ;)

Tis wel jammer dat ik in de laatste jaren de twijfel tussen 2 dure AK mannen steeds de verkeerde keuze maak. Pure pech vaak

Voor de rest veel renners goed ingeschat. Aru die er toch ook doorheen zakt. Enige renner waar ik met echt in heb verkeken was Barguil, die had ik als dark horse voor een hoge notering. Pinot was een gokje maar mede door zn aanvallende rijden mocht ie falen meegenomen.
Oja Boasson Hagen tot nu toe ook een behoorlijke miskleun

Laatst gewijzigd
ditisdavid

2191, en ik stijg zowat iedere dag in de stand (volgens mij alleen etappe 2 niet), maar die tendens zal met het wegvallen van Contador en het tegenvallen van Pinot wel verbroken worden.

Kingstown

'@ONCE:

Vooraf maken we allemaal een inschatting in wie we wel en geen vertrouwen hebben.
Zelf heb ik Contador in geen enkel Tourpooltje opgenomen, omdat mijn vertrouwen vooraf in hem nul was.

Aru had ik dan wel weer veel vertrouwen in en die maakt het (nog) niet waar. Zo gaat dat. Geen pech, maar verkeerd ingeschat.

Mooie_Mario

Al met al tevreden vandaag. Ik heb Aru en Contador niet op mijn lijstje, dus dat blijkt een goede keuze te zijn geweest. 1x gefaald door Groenewegen en Mclay niet op te stellen, maar toch 2405 punten op dit moment.
Nog geen uitvallers in mijn team.

ONCE

'@ Kingstown

In het geval van Contador speelt pech natuurlijk wel mee he. We zullen het nooit weten hoe hij zonder valpartij had gepresteerd, maar feit is natuurlijk dat die valpartij roet in het eten heeft gegooid. En vooraf inschatten wie er wel of niet valt is natuurlijk onzin.

Keuzes al Pinot, Barguil enzo heeft inderdaad niks met pech te maken

Laatst gewijzigd
ConINGtador

Sta nu rond plek 280 overall. Had Diego Rosa (8e) niet eens opgesteld. Mijn geluk is dat mannen als Adam Yates en Daniel Martin de Valverdes van deze Tour lijken te worden. Zij eindigen telkens vooraan in het groepje favorieten. Op die manier hark je dan toch nog aardig wat punten bij elkaar, ondanks dat je klimmersteam aan de krappe kant is.

Voor de vlakke (eigenlijk heuvel) tijdrit heb ik nog Tony Martin en Ion Izzagire achter de hand. Hoop daar een verschil te maken met mensen die geen tijdrijders hebben meegenomen. Al zullen er natuurlijk zat mensen zijn met Tom Dumoulin en Kiryienka. Wie heeft er net als ik tijdrijders mee?
---
Heb trouwens wel een traantje moeten laten als gevolg van het uitvallen van ConINGtador. Voor mij is het nu hopen op Froome (C), Quintana (C), Bardet, Porte, A. Yates en D. Martin. Gelukkig lijken zij allemaal bij de beste klimmers te horen. Ondanks het uitvallen van Contador is er dus nog hoop voor mijn Scorito-poule.

Laatst gewijzigd
ONCE

Heb niet apart tijdrijders meegenomen. Had met erkende tijdrijders als Pinot en Contador gedacht de schade daar wel beperkt te kunnen houden.

ivo001

Ik ben vandaag gestegen naar plek 532, en heb 2423 punten.

Jammer dan Contador eruit valt. Had ook minder verwacht van Cavendish en meer van Boasson Hagen deze week. Alaphilippe moet al eerder afhaken dan verwacht, en Aru lijkt ook een miskoop te worden. Gelukkig wint hij in de laatste week nog 2 etappes ;)

JimKro

2305 punten. Niet heel tevreden. Mijn gokken Nibali en Landa leveren tot nu toe weinig op, maar misschien gaan zij nog knallen in de laatste week. Ik heb met Izagirre en Bodnar eventueel nog punten in de tijdrit hoewel ik daar m'n twijfels over heb. Vooral het niet hebben van Yates is jammer. Qua opstellen alleen een keer de fout in gegaan met Nibali en GvA in de 7e rit. En verder een paar kleine dingetjes maar gelukkig niet al te veel punten misgelopen.

Laatst gewijzigd
Benzardi

Ik heb heel de tour al slechte benen, het is niet mijn jaar.
Op naar de Vuelta ;o)

Crashtester

2319 punten, maar erg teleurgesteld. Bovenal omdat de liefhebber in mij hoopte op een Contador in topvorm, speltechnisch omdat ik een paar keer fouten heb gemaakt in de dagopstelling. Van Avermaet 's ochtends uit mijn team gehaald voor de 5e etappe, Groenewegen bij de 4e etappe.

Ach, een top 1000 zit er alsnog in denk ik.

aardappeljager

2331 punten tot nu toe. En vandaag voor contador gekozen ipv pinot wat toch weer wat punten kost.

Landa en EBH mijn grootste miskleunen deze ronde.

Contador is een pech geval en die 5m had ik uiteraard beter kunnen besteden, maar dat weet je van te voren niet (al heb ik wel getwijfeld om aru dan mee te nemen en dat had ook nog niet veel resultaten opgeleverd. Kan nog komen natuurlijk)

1 2 ... 144 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.