Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 17 ... 169 170
Goozbabs

Rolland heeft nog nooit goed gescoord. Rolland zie ik meer als een renner voor de bolletjestrui. Als ik vaak naar het voorseizoen kijk van Talansky heeft hij wel potentie om goed te presteren tijdens de TdF, maar ik zie het hem nooit doen. Daarbij kies ik niet zo snel een cannondale renner meer

elstupidoloco

Ik vind cannondale zo n ontzettende ballenploeg. Die rijden op kop terwijl niemand weet waarom, en als het er echt toe doet dan zitten ze altijd te ver van achteren. Rolland zal wel traditiegetrouw in de eerste week op 6 minuten achterstand gereden worden, in de Alpen een rit winnen en uiteindelijk 12e worden.
Talansky vind ik voor 1,5 miljoen interessant. Heeft natuurlijk een slecht jaar gehad vorig jaar. 2014 was een veel beter jaar voor hem, misschien dit jaar top 10?

embargo

Rolland schijnt een hele goede voorbereiding te hebben gehad, ik overweeg nog wel om hem mee te nemen.
Zit wel een beetje met D. Martin en Alaphilippe, heeft het zin om die allebei te selecteren?
Duur zijn ze niet en ze rijden de afgelopen tijd erg sterk, maar ik heb geen idee wie ze uitspelen...

Arema Pro Cycling Team

Heb een sub-poule Team Giant-Alpecin aangemaakt. Iedereen van harte welkom.
Zal de team mailen of ze nog prijs (je) beschikbaar stellen.

martbiemans

'@allieballie makkelijke keuze:
Aru + Barguil vanwege de jongeren trui van Barguil

vasnd

Ik heb dit jaar wel redelijk moeite de Ulissi/De Marchi's van de Tour te visualiseren.. Veel knechten die het zouden kunnen doen, maar wanneer kies je die dan voor je dagopstelling hè. Of zo'n Costa, Rolland of D. Martin die ergens per ongeluk 3+ minuten aan de broek krijgen en daardoor in een attaque mee kunnen.. Tja.. Wie gaan de gouden picks zijn ;)?

Even een balletje opgooien : Alaphillipe verliest tijd voornamelijk vanwege knechtrol, gaat in de bergen mee in een lange aanval waarin Sky de koers er achter in slaap sust en pakt zo, na een aantal dagen aanklampen, het wit in Parijs ipv Barguil. Plausibel?

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Arema
Linkje naar je Subpoule?

WCEendT

'@Vasnd
Alles kan ;).

arviidd

'@allieballie@martbiemans: Ik zou voor Aru en Kelderman gaan. Kelderman voor de jongeren trui en kan beter tijdrijden dan Barguil.

Wicky

Heb wat sprinters tekort
Aru, Contador + Trentin
vs Aru, Valverde en Modolo/Degenkolb
vs Contador, Modolo en Degenkolb

- Vindt ik dan een moeilijke.

Laatst gewijzigd
Kpenty

'@Wicky

Als je sprinter te kort heb zou ik voor je 3e optie gaan, maar dan moet je je ook gaan afvragen of je klimselectie nog sterk genoeg is of niet?

Wicky

Vuile keuzes in dit spelletje :D

siht

Aru zou nu wel de eerste zijn die ik zou laat afvallen (afgaande op zijn vorm nu).

Wicky

Alhoewel die rit die hij won dan wel weer een straf staaltje was...

ONCE

Let maar op, Aru gaat gewoon meedoen om een podiumplek.

Arema Pro Cycling Team

https://www.scorito.com/cycling-manager/tour2016/team-giant-alpecin?code=8f66e1b2-978e-4543-9c7e-a8e521c6127e

Niballie

Pinot reed ook een mindere Dauphine, ook afgezien van de rit die hij won.

sprintgeit

Landa won Trentino en Nibali bakte er niks van.

Landa zat na een paar etappes thuis en Nibali won de Giro.. Laat je niet te veel afleiden door voorbereidingskoersen.

WCEendT

'@Sprintgeit
Jij hebt Trentino dus niet gekeken? Nibali heeft gereden voor Kangert, maar dat is een klein detail dat je vergeet.

@Allie
Voorbereidingskoersen zijn een goede aanduiding maar stem er niet je hele selectie op af.

embargo

D. Martin, Alaphilippe of allebei?

Niballie

'@sprintgeit @WCeendt

Dat doe ik ook zeker niet. Was er ondanks z'n slechte Trentino ook "gewoon" van overtuigd dat Nibali de Giro ging winnen. Was meer een reactie op het feit dat Aru qua uitslag ook geen beste Dauphine reed. Maar Aru zal er vast wel staan. Pinot wellicht ook. Mocht het klassement niet lukken, gaan ze wel op etappejacht.

Ab Normaal

Er is vaak geen peil op te trekken. Kijk bijvoorbeeld maar naar de voorbereidingskoersen van Pinot de afgelopen jaren.
Ongeveer gelijk en het ene jaar reed hij wel een goede tour, het andere jaar weer niet.
En dat geldt voor heel veel renners.

sjappie

Stel, je stelt contador en sagan in alle etappes op... Wie haalt in totaal meer punten? Ik denk zelf sagan vanwege eerder kans op groene/gele trui, groene trui maximale eindpunten en het gegeven dat in een vlakke rit minder kans is dat een vlucht het haalt.

Ik heb nu sagan niet in mijn team en contador wel. 7 sprinters en 11 klimmers incl contador. Sta op het punt ze te wisselen

nasibal

'@Sjappie

Dat is geen slechte gedachte. Speel ik ook mee. Al is de verhouding bij mij momenteel wat anders.

Laatst gewijzigd
snoek1974

'@ Sjappie , wie zijn je laatste twee dan , je moet 20 renners hebben of heb je twee Tijdrijders?

Sagan of Contador

Hangt ook af of ze veel aanvallers laten gaan in de Bergen , want in de giro haalde Brambilla en Preidler heel veel punten en daardoor de klassement renners minder punten haalde omdat er nog aanvallers ervoor en tussen door eindigde en of Sagan met elke massasprint gaat meedoen of dat die de etappes uit zoekt .

Dus de vraag is eerder gaan deze genoeg punten binnen halen voor de 5 Miljoen per renner ?

1 2 ... 17 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.