Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 21 ... 169 170
nasibal

'@Cocha (WCEendt)

Jup. De ploegentijdrit + teampunten hebben het verschil gemaakt daar.

Imbatido

Van Garderen heeft twee weken top drie gestaan in het klassement tot hij uitviel, Porte heeft veel teampunten gekregen voor Froome.

Laatst gewijzigd
MorenoHofland38

Ik blijf maar met 4 Etixx-renners zitten (Kittel, Trentin, Alaphilippe en D. Martin). Kittel is favoriet voor etappe 1, 3(?), 6, 11, 14 en 21; Trentin gaat denk ik goed scoren in de rit naar Limoges en maakt goede kans om mee te zitten in vluchtersetappes 10 en 16 en D. Martin en Alaphilippe lijken me allebei sterke kandidaten voor rit 2, 5 en 7. Vooral de laatste 3 zijn ook nog eens gunstig geprijsd en als ze het goed doen halen ze voor elkaar teampunten binnen.

Ik vind 4 echter teveel van het goede, dus wie moet ik eruit halen en waarom? Of zal ik ze toch alle vier houden?

snoek1974

'@ Moreno Hofland 38

Vraag me af of Trentin wel de tour gaat rijden met de giro in de benen , ze hebben tenslotte ook Richese en Gaviria die de lead out kunnen doen voor Kittel .

Als Trentin hem rijdt en net zo goed is als in de giro zou het een optie zijn , alhoewel er weinig heuveletappes zijn.

Van de 4 heb ik grootste twijfel bij Alaphalippe of die ook in hoog gebergte mee kan en of dit een outsider is voor de witte trui , want als die alleen voor de heuvel etappes is en evt plaats 15-20 bij de normale tijdrit , kan je misschien beter T Martin nemen als vierde en nog een positie upgraden met half miljoen

Shittylegs

'@MorenoHofland38

De kans dat Ettixx de eerste week in het geel gaat rijden en etappes gaat winnen is groot. Ik zit er zelf ook over na te denken om drie jongens van het team te nemen om in ieder geval de eerste week een voorsprong op te bouwen. Echter zie ik ze in de laatste week niet meedoen voor de klassementen. Kittel haalt namelijk te weinig sprintpunten à-la Sagan, Dan Martin zal zich meer op dagsucces gaan richten en Alaphillippe acht ik nog te jong en onervaren voor het grote werk. Daarnaast zijn 'Der Panzerwagen' en Stybar ook twee jongens die zomaar eens etappes kunnen pakken..! Trentin zie ik echter niet weer flikken wat hij in de Giro heeft gedaan.

Kortom de kans op punten met renners van Ettixx lijkt mij erg groot!

Twaburov

Jullie merken af en toe op dat iemand goed kan tijdrijden. Maar hoe reëel is het dat iemand als Castroviejo top 20 rijdt bij de heuvel- en klimtijdrit? Zitten daar niet sowieso veel klassementsmannen tussen? T. Martin nemen alleen voor 2 subtopplaatsen in de tijdritten lijkt me zonde.
Maar voor Richese/Gaviria heb ik nog wel een plekje vrij. De Etixx-Synergie zou wel eens veel punten op kunnen leveren in de eerste week.

shyguy

Ik heb bij Scorito even het balletje opgegooid om teams uit het verleden te kunnen terug zien, was toch echt in de veronderstelling dat dat kon maar zelfs mijn giro ploegje kan ik al niet meer bekijken.

Antwoord Scorito: Het is helaas niet mogelijk om je teams van vorige rondes terug te kijken.
Nou moet ik zeggen dat het me zelf wel een handige feature lijkt, dus ik heb het genoteerd en wellicht komt het tijdens het volgende wielerseizoen wel voorbij.

Joco Kelderfan

Oude scorito poules kan je wel terug zien. De pagina is namelijk nog in tact de link er naar toe ontbreekt gewoon.
Vreemd dat Scorito zelf dat niet door heeft want is is een eenvoudige feature om toe te voegen.

instructie:
Ik kan alles terug zien adv mijn Pool ID. De link die je voor alle oude scorito poules gebruikt begint met:
https://www.scorito.com/cm/stageselection/index?poolid=XXXXX

Bij de "X" vul je jouw Pool ID in.
Natuurlijk heb je jouw Pool ID nooit genoteerd dus hoe kom je daar achter:
Check je oude mailtjes van Scorito. Als het goed is heb je bij oude spellen vaak een overzicht mailtje gekregen met jouw positie etc. In deze mail zit een link naar jouw team en als je die URL bekijkt dan vind je jouw Pool Id. Deze plak je dan achter de hierboven gegeven URL.

Kortom, ik kan alles terugvinden, en vanaf nu altijd je PoolID ergens opschrijven. Succes.
gr
Johan

Laatst gewijzigd
nasibal

Johan,

Je bent nog een grotere baas dan ik.

Poeksel

Goeie tip. Nog handiger is https://www.scorito.com/cm/totaloverview?poolid=xxxx

Joco Kelderfan

'@Poeksel ja idd die link gebruik ik eigenlijk zelf ook

Patrijs

Allemaal leuk en aardig, maar ik ben dus zo iemand die z'n inbox én prullenbak zo leeg mogelijk houdt. Zijn er nog andere opties, of moet ik vast gaan huilen?

Joco Kelderfan

'@Patrijs
volg deze link eens:
tour 2015
http://www.scorito.com/cycling-manager/tour2015/wielerflits-tour-poule?code=49a8448b-d7bb-4791-9979-5694be93a790

giro 2016
https://www.scorito.com/cycling-manager/giro2016/wielerflits-giro-poule?code=7717ad17-882a-4402-abca-850f667eb9af

vuelta 2015
http://www.scorito.com/cycling-manager/vuelta2015/wielerflits-vuelta-poule?code=b3dd875b-386e-4284-9d11-1b826d1714c4

Laatst gewijzigd
Patrijs

'@Joco
O Yeah! It's working. Bedankt zeg!

Tourminator

Ook even mijn overzichten bekeken en ook de bedragen van de renners bekeken. Hieruit maak ik op dat indien Sergio Henao meegaat naar de tour hij €1.000.000 gaat kosten. Ook direct een interessante optie.

Jelle van der Linden

Off-topic,
Voor mensen die interesse hebben om mee te doen met de Wimbledon poule (deadline 27 juni):
https://www.scorito.com/tennismanager/wimbledon2016/tennisliefhebbers?code=0276dd85-e695-4705-8820-4a7e892a924d

Laatst gewijzigd
Wicky

Ben benieuwd naar Landa. Ik verwacht een bedrag van 2M voor hem....

shyguy

'@ Patrijs, ook mijn mailbox hou ik zo schoon mogelijk :-)

@ de rest, thnx nu kan ik idd wat historie terug kijken.

Tourminator

'@Wicky, Landa lijkt 3 miljoen te worden.

Cancellara 1 miljoen, voor tijdrit en rit naar Bern.

Jungels (niet dat hij tour rijd) hebben ze ook alvast van 1miljoen naar 2,5 verhoogd na de Giro.

Goozbabs

'@Tourminator

Hoe kom jij in deze inside information van renners die nog niet in het systeem staan? Of zijn het gokjes?

Tourminator

'@Goozbabs, als je de links (enkele posts hierboven) gebruikt van @Joco Kelderfan dan kun je zien welke teams je toen had met bijbehorende punten. De waarde van de renners die daarbij staat is al zeer waarschijnlijk de huidige waarde. Bardet en Pinot waren vorig jaar bijvoorbeeld beide 2,5 miljoen maar als je terugkijkt naar vorig jaar staat bij hen al respectievelijk 3 en 3,5 miljoen. Dat is de waarde die ze nu ook hebben. Vandaar dat ik ervan uitga dat de waarde die bij bijv. Landa en Cancellara staat ook de waarde zal zijn als ze worden toegevoegd.

Althans dat is mijn logica:-)

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Dan wordt het dus geen Landa

vasnd

Slim van je Tourminator (: bedankt voor het delen!

aardappeljager

Kun je dan niet veel beter de heer T. Martin meenemen voor 1 miljoen. Die pakt ook nog een hoop teampunten verwacht ik

Matti

Tijdritten zijn wel te lastig voor hem, dus daarvoor hoef je hem niet mee te nemen. Ik neem wel Alaphilippe en D.Martin

1 2 ... 21 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.