Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 31 ... 169 170
Starlynk

Cimolai 2 miljoen.. pfff :-P

vasnd

Jammer. Pantano had van mij wel zo'n 1,5mil hypemannetje mogen worden :(

nasibal

Cimolai 2 miljoen vind ik persoonlijk dan wél weer een mooi prijsje. Maakt het sprintersdilemma nog mooier.

Ab Normaal

'@Nasibal
LOL!!!

WCEendT

'@Nasibal
Meestal is een 750k renner hetzelfde als een 1Mil renner, tenminste bij mij dan.

Goozbabs

Iemand kan ook optie A doen en samen discussiëren over beide keuzes

JimKro

Vorig jaar had ik Pantano en toen heb ik er volgens mij zo'n honderd punten mee gescoord. Het is alleen de vraag wanneer je hem gaat inzetten. Ik zou er zelf niet zo snel een topklimmers voor opofferen in bergetappes.

nasibal

'@gooz

Als iemand zelf al niet de moeite doet een redenatie aan zijn vraagstelling toe te voegen, waarom zou ik dat dan wel doen bij een eventueel antwoord?

Sjimmie

Dit is de eerste keer dat ik meedoe met de scorito wielerpoule. Ik heb op zich een aardig hoe ik het in ga vullen. Echter ik zit nog met het sprintersdillema net als velen;-).. Budgetair gezien ben ik op zoek naar leuke aanvullingen. Ik probeer zoveel mogelijk mbt wielrennen te volgen maar merk dat ik bij sommige namen weinig info heb. Ook na het checken van uitslagen heb ik niet de info die ik zou willen. Kunnen jullie mij meer inzicht geven over het type sprinter mbt cimolai en struyven? En wat jullie argumenten zouden zijn om hun wel/niet mee te nemen. Alvast bedankt!

David B

'@nasibal
Nee ik snap oprecht niet wat t probleem is om een conreet dilemma neer te leggen maar ok

Ab Normaal

'@DavidB
Dan houdt het op denk ik. Het gaat niet om het concreet neerleggen van een dilemma, maar hoe je dat doet. Of je zelf laat zien dat je er ook over nadenkt.
Als dat niet duidelijk is aan het betoog van nasibal denk ik niet dat je 't op een andere wijze wel snapt.

David B

Want de vergelijking tussen een ek winnaar vragen en een onderdeel van je ploeg voorleggen gaat natuurljjk mank. Er wordt toch niet gevraagd om een heel team van 20 man?

nasibal

'@David B

Het concrete dilemma is ook niet het probleem. Het ontbreken van een eigen gedachtengang wel. Je hebt toch al over je eigen dilemma nagedacht voordat je hem hier neerplempt, toch? Mag ik toch aannemen? En als je geen antwoord zou krijgen, zou je alsnog een keuze maken toch?

Nou vertel dan, hoe denk je er zelf over? Dat nodigt anderen namelijk veel meer uit om er over te praten dan slechts "pietje of pakje?". Want dan krijg je ook slechts "pietje" of "pukje" terug. Wil je dan je poule vervolgens invullen volgens het meeste stemmen gelden principe?

De enige reden die ik kan bedenken om de vraag op die manier te stellen is luiheid om een verhaal te typen. Dan is de vraag of de betreffende poster dan ook te lui is om zelf zn poule in te vullen niet eens zo vergezocht lijkt me.

Goozbabs

'@Sjimmie
Stuyven is meer een eendagskoersrenner. Hij is een sprinter die een heuvel over kan komen en opzich ook wel een kleine helling aankan. Cimolai is meer een heuvelsprinter (soort Matthews). Hiermee wil ik zeggen dat het eigenlijk niet super vlak moet zijn, maar dus ook niet te steil.

@Nasibal
omdat je een sympathieke jongen bent ;)

Pietje Precies

Pietje moet je lekker thuislaten!

ONCE

Hopelijk wordt abdoesjparov nog toegevoegd

David B

Ok tot zover kan ik meegaan. Enige duiding bij waarom er twijfel is tussen de renners van keuze is inderdaad wel wenselijk. Uit het initiele bericht leek het me meer te gaan om het noemen van een concreet dilemma an sich

arviidd

Ik ga morgen een nieuwe keuken uitzoeken. Iemand advies?

WCEendT

'@Arviid
Ik heb een nieuwe shampoo nodig, nu zag ik een Alpecin reclame en dat lijkt me wel wat, iemand ervaring met het product?

nasibal

'@arviidd

Probeer de Keukenhof!

WCEendT

Maaruh het gepuzzel kan nu echt gaan beginnen, langzaam aan komen de definitieve selecties binnen :)!

@Nasi
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de Sagan discussie? Ga je nou wel of geen Sagan?

Patrijs

Goeiemensen, 2 miljoen voor Cimolai! Op basis waarvan hebben ze hem zo duur gemaakt? Die paar negende plaatsen vorig jaar? Die sprinters gaan me nog heel wat hoofdpijn bezorgen.

Laatst gewijzigd
Wicky

Allebei niet?

shyguy

'@arvidd

Vergeet vooral niet heel veel af te dingen, 50% eraf moet wel ongeveer kunnen.

nasibal

'@WCEendt

Vooralsnog zonder. Ik heb wel een manier gevonden om hem er in te krijgen maar dat gaat dan ten koste van een andere renner die ik eigenlijk wel graag wil hebben, vervolgens moet ik een andere plek vullen met een renner die ik niet perse hoef omdat ik 500k te weinig heb voor de vervanger die ik eigenlijk wil.

Als ik dan dus vervolgens kies voor de jongen die ik niet perse wil hou ik juist 500k over die ik nergens kwijt kan. Dat geeft me de kriebels.

Overigens zouden de toevoegingen obv de definitieve selecties hier nog wel verandering in kunnen brengen.

1 2 ... 31 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.