Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 38 ... 169 170
zomaareens

ik wil toch mijn twijfels met jullie delen over etappe 2 en 5 i.c.m. Valverde. Gaat hij hier wel of niet meedoen? graag gemotiveerd en ondertekend;)
Als je het een verwerpelijke vraag vind, dan zou ik je willen adviseren niet te reageren:)

Op de tandem

Die etappes zal die er staan. In de Giro ook bewezen. Behalve wanneer Quintana op achterstand is gekomen door wat voor reden dan ook. Dan helpt die Quintana terug te komen. Maar dat is overmacht.

Maartenhartong

Hoe groot achten jullie de kans dat we meerdere waaier etappes krijgen? Denk dat contador hier interesse in heeft om de andere mannen op achterstand te rijden in t vlakke, en een Quickstep zie ik hier ook wel voor gaan.. Eerste vlakke etappes gaan toch via de kust? Hoe zien jullie dit?

zomaareens

'@ op de tandem
Blijven er niet heel veel sprinters over deze etappes omdat er en bloque wordt gereden? of wordt er al voor het klassement gekoerst?

Poeksel

Etappe 11 en misschien etappe 3 denk je aan Maarten? Zou kunnen, qua algemeen klassement hebben TLJ en Quickstep er niet heel veel aan waarschijnlijk, maar wel voor een etappewinst.

Chris85

Nog steeds redelijk tevreden met mn ploegje die in grote lijnen al staat vanaf dat de Tour pool online ging. Natuurlijk wel al een aantal keer geschoven maar over het algemeen redelijk stabiel. Mijn enige grote twijfel is tussen de 3,5 miljoen sprinters maar daar zal iedereen wel last van hebben! Ze hebben allemaal voor en tegens.

En 1,5 miljoen vrijgekomen omdat mn dark horse niet meegaat, maar ook in die categorie is er genoeg te kiezen. Wat is die voorpret i.c.m. met dit forum toch geweldig!

nasibal

Talansky was inderdaad helemaal niet zon gekke gedachte als Dark Horse ;)

Poeksel

Het goede nieuws is dat ie bij de Vuelta vast ook niet duur zal zijn :)

Starlynk

Ik had Talansky ook in mijn ploeg dus moet ook wat wisselen. Renner als Talansky is leuk. Zelfs als ie er door heen zakt als dark horse voor het GC weet je dat ie gaat aanvallen en punten pakken. Dat soort jongens zijn ideaal voor Scorito :-)

ONCE

QuickStep heeft niet zoveel belang bij die waaieretappes denk ik. Kittel legt ze er op de meet toch wel op, dus waarom met energie smijten :D

Chris85

Haha was hij zo overduidelijk?!

Pietje Precies

Zijn niet al te veel 1.5m renners die opeens toch niet meegaan :p

LdR

Voor iedereen hier lijkt Kittel een zekerheidje. Heb het etappeschema er eens bij gepakt en in de eerste week loopt de laatste kilometer / laatste kilometers redelijk omhoog. Is Kittel dan wel zo'n verstandige keuze? Je kunt het je m.i. afvragen..

ditisdavid

Alleen etappe 3 en 4 lopen iets op. 3 zou een Kittel in topvorm aan moeten kunnen, hoewel zijn kans op winst slinkt, en etappe 4 is inderdaad iets te veel, denk ik. Maar dan hou je etappe 1, 3, 6, 11, 14 en 21 over waarbij hij alleen in 3 niet dé favoriet is...

Laatst gewijzigd
David1977

Wat wordt er verwacht van Cavendish, gaat hij het nog 1 keer laten zien ?

nasibal

Misschien nog 1 keer inderdaad. Veel meer verwacht ik persoonlijk niet van hem.

David1977

Speel namelijk mee in een andere poule waar je er maar 12 mag opstellen.. En twijfel tussen Cavendish, kristoff, van avermaet of bo hagen...

Pietje Precies

Zijn er ergens meer specifieke details over aankomsten te vinden? Hoe technisch ze zijn etc.

Tommytom

Ik breek mijn hoofd al een tijdje over Pinot. Had al ver voor het online komen van deze poule bedacht dat ik hem als kopman zou uitspelen. Het leek me zo veelbelovend: heeft inmiddels een goede tijdrit, bergop één van de sterksten, kan inmiddels ook weer dalen, en wordt aangemoedigd door heel Frankrijk.

In de ronde van Zwitserland bevestigde hij dat. Maar toen kwam de Dauphine. Bergop kon hij niet meekomen. Maar vanuit een aanval wint hij dan toch weer een etappe.

Wellicht een hoogtestage achter de rug? De potentie was erg groot. Zeker omdat ik denk dat hij toch in veel minder poultjes voorkomt dan Froome bijvoorbeeld. Maar nu slaat ook de twijfel weer toe.

Want voor hetzelfde bedrag koop je Valverde. Als die in etappe 2 en 5 hoog eindigt heeft hij al aardig wat punten gepakt. Misschien zelfs wel de gele trui. Daarnaast kun je hem in iedere bergetappe opstellen met de teampunten van Quintana in het achterhoofd. En omdat de eerste bergetappes na een afdaling eindigen is hij ook daar goed voor potentiële punten.

Of voor hetzelfde geldt Louis Meintjes en Barguil. Verwacht die ergens rond plek 10 per etappe en in de eindrangschikking.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk.....

ONCE

Je kunt ook en froome en pinot kopman maken

zomaareens

'@David 1977. Bo Hagen zit met Cavendish in zn maag zeker? Kristoff lijkt niet goed nu.. maarja.. wie zal het zeggen kan ie het straks wel. Avermeat is een ander type renner vind ik.. dia zal niet kort eindigen in de platte sprints, maar op andere etappes wel punten pakken

Thvs

pinot laat mij ook twijfelen inderdaad, had hem oorspronkelijk niet in mijn poule zitten. momenteel heb ik de combinatie nibali + kelderman opgesteld, 2 renners waar ik allebei niet zeker van ben nu kelderman het toch eigenlijk alleen moet gaan doen.

alternatief zou zijn pinot + 1.5 miljoen renner of eventueel zelfs aru + 500k renner
blijft gruwelijk lastig allemaal!

Sunrider

Aru komt zeker de laatste week meer in beeld. Toch stel ik hem niet op want te duur. Voor dat geld plus nog 1 milj. stel ik een combinatie op waarvan ik verwacht dat die meer punten oplevert. Pinot heb ik dan weer wel ook omdat hij in de tijdritten ook punten pakt.

nasibal

Het voordeel van een jongen als Pinot is dat je er donder op kan zeggen dat als hij er doorheen zakt je hem nog minstens 3 keer in een vlucht gaat zien. Bij iemand als bijvoorbeeld Van Garderen zie ik dat minder voor me.

Matti

Voor Bardet geldt hetzelfde, en die is 500k goedkoper. Met bardet kom ik precies uit met mijn budget :p

1 2 ... 38 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.