Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 48 ... 169 170
Milsen

'@ WCEendT Haha je ik wil ook wel winnen, maar kan met mijn "mindere" wielerkennis niet echt verwachten dat ik 1e word. Al ga ik natuurlijk voor de winst. In mijn subpoule gaat me dat altijd redelijk af, maar ik wil wel graag een keer wat meer. Beterschap in ieder geval en ach discussie blijft leuk. EN mensen mogen ook een andere mening hebben. Ik geniet in ieder geval van jullie input

sprintgeit

'@WCeendT. .grote kans op opgave halverwege dus ;)?

Milsen

'@lage rugpijn Vond Formolo toch niet heel veel opbrengen afgelopen giro

Martinoboy

Wat denken jullie va Vichot?

Nylz

'@Martinoboy

Het is best een mooie jongen.

sprintgeit

Renner van FDJ redelijk grprijsd 500k als ik me niet vergis ..denk niet dat hij voor Froome gaat eindigen op de Ventoux, maar hij mag het proberen. Overigens is de kopman bij die ploeg Pinot. Dus het zal de sfeer in de bus niet ten goede komen als Vichot daadwerkelijk 1e wordt op de Ventoux..

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Martino
Ik denk dat zijn topjaar achter hem ligt (2014?) en we niet teveel van hem moeten verwachten. Al had ik hem wel op mijn lijstje staan, met de tekst: 'Kan hij ooit nog vorm van 2014 halen?' Ik moet zeggen iedereen is wel opdreef met de outsiders opnoemen, ik zelf ga het 500-1000k lijstje toch nog eens goed doorkijken.

@Sprintgeit
Denk dat het een 'Gesinkje' word...

Laatst gewijzigd
Goozbabs

'@Milsen, hij was ook cynisch over de renners. Zowel Barbero en Formolo werden heel erg gehyped, maar presteerde niets. Ion Izagirre heeft er deze Tour wel weg van. Dus zoals gewoonlijk Neem ik die renner in mijn team. :D

Professor Plof

Ik hou zowel Greip als Kitt erbuiten. De dood of de gladiolen!

WCEendT

'@Goozbabs
Ik nomineer Pantano!

Milsen

Ik zal mijn dilemma maar even posten: VALVERDE!!! Een renner die ik eigenlijk altijd wel wil nemen, maar nu met de giro al in de benen heb ik zo mijn twijfels al zie ik hem de 1e week ook wel veel kansen voor hem om het geel te dragen en dan levert die stiekem toch behoorlijk wat op, doet die dat niet wat ook zomaar kan (maar ja heel veel meer zal hij als knecht niet kunnen) dan is het echt wel een hele dure renner geweest. Maar als ik hem niet neem dan komt er een goedkoper alternatief voor terug en dan kan ik wel weer wat puzzelen om een klassementsrenner en/of sprinter te upgraden Arghhhhh

Milsen

'@professorPlof gewaagd
@goozbabs ik dacht al dit kan niet serieus zijn
@WCEendt Pantono zie ik ook een Formolo worden

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Milsen
Voor het geld van een Valverde heb je bijvoorbeeld: Martin (1000), Alaphillipe (1500), Vuillermoz. Dus zeg jij het maar is Valverde het waard?

Overigens begrijp ik nog steeds niet dat Martin maar 1000 is... Sorry als ik dit elke dag een keer of drie zeg.

Lage rugpijn

'@ wc eendt: tja, dark horse wordt je altijd pas achteraf....Ik heb ooit op de grond gelegen van het lachen
toen een collega " veukler ofzoiets" had opgesteld.....

@ nasibal: en de tour luisteren op een wereldontvanger....Constant de antenne draaien...En zelfs nu, met alle techniek: Hele middag Luik bastenaken zitten kijken, gebeurde geen reet, 7 km voor de finish, stroomstoring in mijn brabantse dorp.....

En nu weer on topic: Ik zit nu al een week met albasini in mijn ploeg, vooral omdat hij een mooie naam heeft....Wat denken jullie van deze oude zwitser?

aardappeljager

Waarom geen 1250k en 1750k renners. Ik haat 250k overhouden

snoek1974

'@ wc eendt

Valverde is eigenlijk vaste prik in mijn team , nu met de giro in de benen en knechtrol voor Quintana brengt dit twijfel mee , echter zijn er paar prima etappes voor Valverde en normaal op de echte hoogte eindigt die ook net achter de toppers en je moet ook ruimte hebben voor die 3 renners .

Je hebt zoveel budget dat de vraag naar mijn mening eerder is of je voor die 3,5 miljoen niet gewoon een sprinter moet selecteren of dat je gaat voor een kopman als Pinot of van Garderen en bij de laatste kan je een renner nog een 500 k upgraden .

Martinoboy

In welke ritten verwachten jullie iets van Enger? Lijkt mij steeds altijd net niet...

WCEendT

'@Martino
Top 5-15 elke sprint etappe en in de wat zwaardere etappe's en misschien etappe 4? voor een plek 5-10. Niet al teveel, maar een mens mag hopen.

droomteam

Alleen rijd Sagan al na Etappe 2 in het groen en verwacht dat tot het eind Dus word hij voor mij eerder kopman dan Kittel

droomteam

Tourminator voor Richeze kun je natuurlijk ook T Martin nemen haalt in de tijdrit ook nog extra punten

droomteam

leek een goed verhaal alleen verwacht ik etappe 2 winst voor SAGAN die kan dit wel aan .

jort101

Was ff bij het straatvolleybal van ons dorp, ik kom terug en dan lees ik zoals gewoonlijk alles even terug en dan begint het nieuwe hoofdstuk van dit topic! David Walsh vs 'kenners' :p nasibal en WCEendT. Wat een misselijke kerel die David. "Gadverdamme". En ik vermaak me dan weer door de mooie reacties van Nasi en WCEendT. En volgens mij is David ook volledig uitgepraat, omdat hij simpelweg niet meer kan bedenken hoe hij deze keer de 2 "kenners" kan beledigen.

David B

'@jort101
Dat laatste lijkt me sterk. Ik moet bekennen dat ik wel kon genieten van de prozaische stukken tekst die hij hier neerkwakte. Het is niet voor niets een schrijver van menig wielerboek..

Poeksel

Je zult zien, over zes jaar blijkt dat nasibal zijn komende touroverwinning met behulp van achtentwintig accounts heeft gehaald. En behalve David Walsh vertrouwde iedereen hem.

David B

Hahaha en Bert Wagendorp en Mart Smeets durven geen kritische noot te poneren

1 2 ... 48 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.