Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 61 ... 169 170
Nylz

Hoe heet ook alweer die knakker die in Dokkum werd vermoord?

;-)

shyguy

'@ Nylz
Is dat niet die sprinter van Trek Bonifanogwattus
:-)

Imbatido

Bonifazio gaat niet mee neem ik aan, heeft ook nog nooit een grote ronde gereden. Mollema, Schleck, Stetina, Rast, Irizar, Stuyven en Theuns zijn inmiddels bevestigd. Ik neem aan dat Cancellara mee zal gaan, en Zubeldia zal er ook wel weer bij zijn.

Ab Normaal

Dat Theuns meegaat is vervelend.

siht

Maakt het juist gemakkelijker.
Gewoon allebei niet in je team zetten.

luukrothkrantz

Waarom heeft niemand het over Laurens ten Dam. De beste Nederlandse klimmer van ze allemaal. Behalve Kruijswijk dan. Maar die doet niet mee. Laurens heeft bewezen ook in een knechtenrol (voor Barguil waarschijnlijk) goed aan te komen. Misschien af en toe vrij spel en hij gaat punten opleveren. Ik zeg doen.

Sunrider

'@WCeendt, Roelandts en Debusschere zullen in de trein plaatsnemen en worden volgens mij pas interessant als Greipel om een of andere reden uitvalt alhoewel Roelandts zeker een heuveletappe aan kan. Te groot risico, te grote gok voor mij.

Edit: PCS heeft Nizzolo in het Trek team gezet maar ik lees nog niets op twitter?

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Edit: PCS heeft Nizzolo in het Trek team gezet maar ik lees nog niets op twitter?

Nizzolo liet gister weten naar Ibiza te vertrekken, lijkt me geen optimale voorbereiding zo een week voor de tour :p

E: volgens zen twitter is ie er zelfs al

Laatst gewijzigd
Jori

Maar Nizzolo is wel bevestigd door Trek!

EDIT: alleen door WF, Trek moet de naam nog vrijgeven. Inside informatie of een goede gok van WF?

Laatst gewijzigd
rubenvvs1999

'@jori waar zie je dat??

Jori

Het stond net op de site van WF dat de selectie rond was met Nizzolo maar dat hebben ze al snel weer aangepast. Waarschijnlijk een foutje dus van WF.
Hoewel het foutje meer wordt gemaakt, oa door degene die de laatste renner mag aankondigen:

@TrekSegafredo line up TDF up till now
Rast
Irizar
Stuyven
Theuns
Schleck
Mollema
Zubeldia
Nizzolo
?????????

Maar nog steeds verwacht ik gewoon Cancellara

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

WF neemt waarschijnlijk gewoon PCS over die Nizzolo eigenlijk al sinds voor de Giro in de lineup hebben staan om de een of andere reden.

Cancellara of een helper voor Mollema in de bergen (Arredondo/Zoidl) lijken me een logische 9e man.

zomaareens

http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_France_2016_Startlist

Sunrider

Nizzolo stond niet in de selectie want ik keek een paar maal of er al een volgende renner bekend was. Wel een aparte manier van Trek om een selectie bekend te maken alhoewel de renners het al wel zullen weten.
e: de lijst is compleet en Nizzolo staat er tussen dus als we aannemen dat het waar is komt er nog een sprinter bij van 2-3 milj?

Laatst gewijzigd
Imbatido

Ik kan me bijna niet voorstellen dat Cancellara niet mee zou doen, aangezien de Tour naar 'zijn' Bern komt.

PeterPaprika

Nizzolo gaat de Tour niet rijden, is een fout van PCS.

Sunrider

Als hij al op Ibiza zit , is het inderdaad zeer onwaarschijnlijk.

raymankapeens

Wtf net mijn dark horse verwijderd

WCEendT

Leuk dit!!! Met zijn alle nog ff de swlecties veranderen vanwege Nizzolo die wel/niet meegaat.

Sunrider

Ik zou Nizzolo wel opstellen, beslist een aantal 2e plaatsen :D

rubenvvs1999

Over 1,5 uur weten we wie de laatste renner van Trek is! Volg het account van Trek maar op twitter ;)

Laatst gewijzigd
Blanc

wat verwachten jullie van Ion Izagirre? rijdt een goed voorseizoen maar ben bang dat hij zich stuk moet gaan rijden voor quintana en desnoods valverde?

Tommytom

Nu de man die niet genoemd mocht worden niet mee lijkt te gaan doen heb ik weer plek in mijn selectie. Ik raak steeds meer overtuigd om daar Landa op te stellen. Dan sneuvelt wel van Avermaet, maar ik heb sterk het gevoel dat Landa bergop gewoon de evenknie blijkt van Froome en op die manier veel punten gaat pakken....

Jori

Echt precies dat Blanc! Ik weet zelfs geen eens of hij vol in de tijdritten mag gaan of dat hij moet sparen om later Quintana/Valverde te helpen

RubenGesink

Met deze trein van Sky, en de manier waarop Sky de afgelopen Ronde's van Frankrijk heeft gerereden zullen de bergritten niet heel tactisch worden.
Ze gaan gewoon een constant tempo rijden waardoor de kopgroep niet te veel tijd krijgt en concurenten van Froome het niet in hun hoofd halen om aan te vallen. Voor de overige favorieten zal het dus een kwestie zijn van zo lang mogelijk aanhaken tot de trein op is. Hierdoor zullen renners als Aru en Quintana niet heel veel hebben aan goede knechten. Tenzij een Aru eerder moet lossen dan Tiralongo zal hij buiten een bidonnetje niet heel veel aan hem hebben.
Daarom denk ik dat zulke renners wel de ruimte krijgen van hun ploeg om in de vlucht te gaan en voor Izaguire vol voor de tijdrit te gaan.

1 2 ... 61 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.