Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 62 ... 169 170
ONCE

Daarom kunnen nibali en valverde best sleutelrollen gaan vervullen als ze in goeie doen zijn en agressief gaan koersen. Bij nibali ben ik er niet bang voor, maar denk dat valverde wat behoudener gaat koersen, masr wel beter is dan nibali.

vasnd

Waaaaarom gaat Castroviejo niet mee

Sunrider

PCS geeft Cancellara nu, hoop dat hij niet ook op een eiland zit.... Dit klinkt logischer, was te verwachten.

jort101

Ja cancellara gaat mee, dat heeft trek bevestigd op Twitter.

nasibal

Edward 1 miljoen,dat worden nog wat slapeloze nachten.

snoek1974

'@ nasibal

Wat is de berekening , dan moet die minstens 100 punten halen , 100 punten per miljoen ?

thombvb

Als hij gewoon mag sprinten is het een prima optie. Mocht hij voor Stuyven werken is hij zijn geld dus niet waard.

ONCE

Nasibal vond colbrelli voor 500k al een miskoop. Die haalde toch iets van 95-100 punten iirc. Dus dan verwacht ie van theuns toch wel wat meer :p

vasnd

Hmm de trein van Cav is wat korter geworden

Pietje Precies

Qua verhouding punten vs prijs was Colbrelli absoluut geen miskoop.

Echter heeft een ieder die hem in zijn selectie had, hem waarschijnlijk ook verdomd vaak voor 'niets' (in etappe's waar je hem wel verwachtte, maar ie pech had etc.) opgesteld. Dat is natuurlijk vervolgens erg zonde en ook iets wat in die analyse moet worden meegenomen.

Dat is ook gelijk het probleem van praktisch iedere aanvaller. Qua punten vs prijs zitten er een paar enorme koopjes tussen, maar je gaat ze helaas ook vaak voor 'niets' selecteren. Anderzijds zal je deze Tour door het vooruit blijven van de kopgroep ook regelmatig GC mannen voor niets selecteren...

Laatst gewijzigd
pirazzi

iirc wat is dat?

nasibal

'@Pirazzi
"If I recall correctly"

Colbrelli heb ik nooit een miskoop genoemd. Wel heb ik gezegd dat het wel eens heel goed de Barbero van de Giro zou kunnen worden. Na zijn 3e plaats in dr Amstel viel men ook opeens zn goede klassering op in MS en begonnen mensen hem op basis daarvan enorm te hypen. Vorig jaar liet hij (als je verder kijkt dan de uitslagen) ook al zien dergelijk werk goed aan te kunnen, maar toen hoorde je niemand over hem. En terecht, achteraf. M.a.w: Kopie van de casus Barbero. Ook opeens een enorme hype.

Deze Giro was het ook vrij duidelijk dat ze in eerste instantie voor Ruffoni zouden gaan. Colbrelli heeft wel wat pech gehad maar maar net aan 100 punten gehaald. 1 keer 5e, 1 keer 3e en 1x 10e. Voor 500k absoluut niet verkeerd om er bij te hebben maar bij lange na ook niet wat er van hem verwacht leek te worden.

Wat Theuns betreft:
Met zoveel onzekere redelijke dure sprinters voor pakweg plek 3-9 kunnen goedkope jongens die hem daar zo nu en dan tussen proppen goud waard zijn. Zeker als ze uitrijden en er dus ook in Parijs nog bij zijn,waar enkele anderen al afgehaakt zijn. Theuns is zon jongen. Als je een karig sprintteam hebt doordat je alle drieenhalvers thuis laat kan het daarmee wel eens een hele efficiente aanvullig zijn.

Laatst gewijzigd
MME

Mijn team tot nu toe:

KLASSEMENT
Froome (C)
Contrador
Quintana (C*)
Pinot
Van Garderen
Thomas
Bardet
Barguil

SPRINT
Kittel (C)
Sagan (C*)
Bouhanni
Bennet
Groenewegen
Coquard

TIJDRIJDEN
T. Martin
Dennis
Clement

OVERIG
Rui Costa
Allaphilippe
Gerrans

Rui Costa en Allaphilippe zouden ook nog een klassement kunnen rijden.

Misschien dat ik Coquard en Bennet nog ga inruilen voor Matthews of Kristoff
Misschien dat ik T. Martin nog ga inruilen voor D. Martin

(C*) nog niet zeker

Wel jammer dat ik Dumoulin, Mollema en Kelderman er nu uit laat. Hoop toch dat zij het heel goed gaan doen in de tour!

Jori

Hé, ik heb een heel ander team

MME

Of misschien Bardet en Coquard weg doen,

Daarvoor Greipel en Kelderman

Jeffrey81

Ja, misschien ja. Of anders toch maar niet....

Quintana10

Bardet weg doen? nooit.
Die kan zomaar bij de top 5 eindigen.

Pietje Precies

Mijn team is ook heel anders

WCEendT

Kunnen we nog ff wachten met het posten van teams :)?

@Nasibal
Waarom vind je Theuns ooit 1Mil waard, die gaat toch nooit meesprinten voor de beste 8 plaatsen? Of onderschat ik de snelheid van Theuns in vlakke spurts?

Gids05

gaat trek voor theuns of styven in de sprints ????

ditisdavid

Hoeveel zou Craddock gaan kosten?

snoek1974

'@ wc eendt en Nasibal

heel je team plaatsen zie ik ook niks in en doordat mensen dit doen wijzigen anderen hun team weer en zo blijf je puzzelen .

Ga je van berekening 100 punten per miljoen uit en zie jij die Theuns dit halen ? Of gebruik je hem echt als opvulling , heb zelf ook een 500 k sprinter om sprint team aan te vullen en had wel nog een klimmer van 500 k in gedachte maar die stel ik toch niet op als ik de rest van mijn team bekijkt dus maar voor een sprinter gekozen .

ONCE

Ik denk dat snoeks desbetreffende sprinter van 500k van hetzelfde kaliber is als theuns, die ook nog eens met een stuyven te maken heeft.

Chris85

Kom maar op met die deadline, ik word gek van mezelf!

vasnd

Maar er staat helemaal geen 500k renner in de lijst van sprinters??

;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 62 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.