'@ busted: Relativering is een zegen vij dit soort spelletjes. Maar serieus: Om te beginnen selecteer ik degenen die volgens mij echt goed gaan scoren en daarnaast heb je altijd een " twijfelgroep" die onderling weinig verschillen. Bij die groep kies ik renners die ik graag mag en kijk ik ook naar nationaliteit.
Voorbeeld: Ik schat kelderman even hoog in als meintjes dan kies ik kelderman , dat kijkt nl prettiger en dan hoef ik niet te gaan zitten duimen dat meintjes voor kelderman eindigt....snap je? :-)
Conta vs nairo: conta want quintana toont nooit lef
Aru vs landa: aru mag duidelijk zijn
Valverde vs porte: altijd valverde
Etc etc. Italianen altijd boven fransen en nooit tom boonen:-)
Samuel Dumoulin doet het inderdaad goed, maar wel in de Franse koersen. Net als Coquard overigens. In dezelfde prijscategorie hebben we Sam Bennett. Die was goed in de Dauphine, maar is ook wisselvallig. En natuurlijk hebben we onze eigen Dylan. Als we het dan hebben over voorkeur voor Nederlanders: hup Dylan! Ik heb er nu al zin in om in de sprints het rood-wit-blauw te volgen.
Cannondale is ook nog niet bijgewerkt op scorito.
Ik zit alleen nog te twijfelen tussen Nibali, Landa en Van Garderen.
Maarja, zeer waarschijnlijk krijg ik toch als antwoord dat ik Nibali moet kiezen als ik denk dat Aru uitvalt, ik Landa moet kiezen als ik denk dat Froome uitvalt en ik anders maar lekker voor Van Garderen moet gaan.
Heb ik gelijk? ;-)
'@embargo:
Geen van allen. Zijn alle drie renners die Parijs niet gaan halen.
Kun je beter Patrick Konrad nemen. Die gaat veel meer punten op leveren als deze 3 krabbelaars tesamen.
En uiteraard moet je Grmay in je team opnemen. Die gaat de bollentrui winnen. Buchmann trouwens de jongerentrui.
Heb ik je met deze gouden tips toch mooi een fiasco bespaart!
Overigens twijfel ik nog tussen Shane Archbold, Yohann Gène en Ramon Sinkeldam. Wat denk jij?
Ik redeneer juist precies omgekeerd als de meesten hier. Als ik moet kiezen tussen een renner die ik mag en een renner die ik niet specifiek mag (waarvan de prijs gelijk is en waarvan ik evenveel verwacht) kies ik niet degene die ik mag. Want als bijvoorbeeld Kelderman wint ben ik toch wel blij (zelfs als daardoor mijn scorito team met Meintjes een slechte dag heeft). Als daarentegen Meintjes wint en Kelderman doet het slecht, dan wordt de pijn enigszins verzacht daardoor Meintjes punten heeft gepakt.
ik heb nog 1 sprinter in mijn team nodig, ik heb daar een aardig budget voor namelijk 3.5 mil.
maar welke sprinter?
- Kristoff de sprinter die een heuvel over komt en dus met veel sprints zich kan bemoeien.
- Matthews hetzelfde verhaal als Kristoff.
- of Bouhanni die hogere klassering haalt in vlakke sprints maar weer niet mee kan doen in finales met een lastigere aankomst.
wie zal volgens jullie de beste keus zijn?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.