Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 65 ... 169 170
Lage rugpijn

'@ busted: Relativering is een zegen vij dit soort spelletjes. Maar serieus: Om te beginnen selecteer ik degenen die volgens mij echt goed gaan scoren en daarnaast heb je altijd een " twijfelgroep" die onderling weinig verschillen. Bij die groep kies ik renners die ik graag mag en kijk ik ook naar nationaliteit.
Voorbeeld: Ik schat kelderman even hoog in als meintjes dan kies ik kelderman , dat kijkt nl prettiger en dan hoef ik niet te gaan zitten duimen dat meintjes voor kelderman eindigt....snap je? :-)
Conta vs nairo: conta want quintana toont nooit lef
Aru vs landa: aru mag duidelijk zijn
Valverde vs porte: altijd valverde

Etc etc. Italianen altijd boven fransen en nooit tom boonen:-)

Poeksel

Volgens mij noemde een iemand Samuel D aan de oude kant, waarna ik aantoonde dat dat argument niet relevant lijkt te zijn (gezien zijn goede resultaten dit seizoen). Ik denk dat ie rond de 100 punten gaat halen.

Niballie

Samuel Dumoulin doet het inderdaad goed, maar wel in de Franse koersen. Net als Coquard overigens. In dezelfde prijscategorie hebben we Sam Bennett. Die was goed in de Dauphine, maar is ook wisselvallig. En natuurlijk hebben we onze eigen Dylan. Als we het dan hebben over voorkeur voor Nederlanders: hup Dylan! Ik heb er nu al zin in om in de sprints het rood-wit-blauw te volgen.

Poeksel

"maar wel in Franse koersen"

Je weet waar dit spel over gaat he? ;)

Niballie

Jaja, maar betekenissen laten we in het midden toch? Kan ieder z'n eigen interpretatie er op loslaten. ;)

Poeksel

Van Coquard kan ik me in ieder geval wel herinneren dat ook toen ie nog wat lager in de sprintorde stond, hij er wel helemaal voor ging en b.v. in elke tussensprint meedeed. Gaat ie dit jaar vast ook doen. Dumoulin verwacht ik ook van vergelijkbaar niveau als vorige deelnames.

embargo

Cannondale is ook nog niet bijgewerkt op scorito.
Ik zit alleen nog te twijfelen tussen Nibali, Landa en Van Garderen.
Maarja, zeer waarschijnlijk krijg ik toch als antwoord dat ik Nibali moet kiezen als ik denk dat Aru uitvalt, ik Landa moet kiezen als ik denk dat Froome uitvalt en ik anders maar lekker voor Van Garderen moet gaan.
Heb ik gelijk? ;-)

jort101

Voor de mensen die willen, je mag ook weer met mijn poultje meedoen ;)
https://scori.to/JhMVHYZ

Kingstown

'@embargo:

Geen van allen. Zijn alle drie renners die Parijs niet gaan halen.
Kun je beter Patrick Konrad nemen. Die gaat veel meer punten op leveren als deze 3 krabbelaars tesamen.

En uiteraard moet je Grmay in je team opnemen. Die gaat de bollentrui winnen. Buchmann trouwens de jongerentrui.
Heb ik je met deze gouden tips toch mooi een fiasco bespaart!

Overigens twijfel ik nog tussen Shane Archbold, Yohann Gène en Ramon Sinkeldam. Wat denk jij?

aardappeljager

Ik ga bij gelijke waarde vaak voor de imo meest sympathieke renner. Wil graag de goede aanmoedigen, dat maakt voor mij het kijken een stuk leuker. Ik ga voor winst in mijn subleague met vrienden. De gehele winst ga ik toch niet behalen

freddy100

Zouden diego Rosa of Vuillermoz nog een beetje voor zich zelf mogen gaan of enkel in dienst van rijden? Zeker Rosa leek beter te rijden dan Aru. En ook Henao zou je in de eerste week wellicht nog kunnen verwachten.

Ab Normaal

'@Poeksel
Je moet denk ik ook kijken naar wie Dumoulin in de sprint verslagen heeft.
Zijn resultaten mogen dan goed zijn, dat komt omdat er ook geen enkele concurrentie was in die koersen.

siht

Navardauskas (1 milj) en Breschel (500k) als rappe mannen.
Craddock (500k).

Zijn toch leuke prijsjes

elrio

Ik redeneer juist precies omgekeerd als de meesten hier. Als ik moet kiezen tussen een renner die ik mag en een renner die ik niet specifiek mag (waarvan de prijs gelijk is en waarvan ik evenveel verwacht) kies ik niet degene die ik mag. Want als bijvoorbeeld Kelderman wint ben ik toch wel blij (zelfs als daardoor mijn scorito team met Meintjes een slechte dag heeft). Als daarentegen Meintjes wint en Kelderman doet het slecht, dan wordt de pijn enigszins verzacht daardoor Meintjes punten heeft gepakt.

aardappeljager

'@elrio dat was hoe ik eerder ook speelde, maar merkte toch dat ik die troost bij een slechter presterende persoonlijke favoriet niet wilde compenseren door hem niet te steunen met een selectie

Platje

Waar blijft LL Sanchez?

nathancouw

Ik vraag mij af of het dan zoveel uitmaakt dat een Bouhanni niet uitrijdt maar in de sprints die hij rijdt gewoon top 3 gaat rijden. Dan scoort hij toch genoeg punten?

Milsen

Pffff ik mer dat ik wel een heel etixx achtig team aan het maken ben. Dat kan heel goed of dramatisch uitpakken dit

ONCE

De vraag is dan of hij het geld waard is of dat een goedkopere sprinter die wel uitrijdt en elke sprintetappe 5-10 rijdt niet net zoveel punten haalt

Stefantastisch

ik heb nog 1 sprinter in mijn team nodig, ik heb daar een aardig budget voor namelijk 3.5 mil.
maar welke sprinter?
- Kristoff de sprinter die een heuvel over komt en dus met veel sprints zich kan bemoeien.
- Matthews hetzelfde verhaal als Kristoff.
- of Bouhanni die hogere klassering haalt in vlakke sprints maar weer niet mee kan doen in finales met een lastigere aankomst.

wie zal volgens jullie de beste keus zijn?

nasibal

Bouhanni klimt echt niet slechter dan Kristoff hoor, in goede doen :)

DaanM

Als er niets "aan de hand" is met hem bedoel je Nasi ;)

siht

Team van Fortuneo ook bekend op twitter.

embargo

@Kingstown hahaha, zo'n reactie had ik inderdaad ook wel verwacht. Ik geef je groot gelijk.
Bedankt voor je tips, heb een beetje geschoven en nu kan ik alle grote namen nemen met die 3 van jou als kopman ;-)

Patrijs

Daniel McLay olé olé! Weer een (waarschijnlijk) goedkope optie voor de sprint erbij!

1 2 ... 65 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.