Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 77 ... 169 170
RENS9

'@TiesW: Ik tel 7 GC-mannen, dat is een prima aantal. Iemand aanraden om tijdrijders mee te nemen vind ik waanzin. Zit sowieso al genoeg kwaliteit tussen om de tijdritten prima mee te dekken. Zit juist genoeg man ook bij voor de heuveletappes, vraag me oprecht af of je naar het goede team hebt zitten kijken want ik vind ik er weinig mis mee.

arviidd

Ook al spelen ze op 1 man dan moeten ze voor elkaar rijden lijkt me en dan zie ik zo 1 van hen winnen en de ander zelfs nog wel top 5 rijden in bijvoorbeeld etappe 2. Kijk naar de Waalse pijl dit jaar Alaphilippe 2de en Daniel Martin 3de.

Primavoormij

Eerste keer dat ik mee doe met deze poule. Hoe werken de teampunten precies en hoe belangrijk zijn deze ? Stel ik heb Froome, Thomas en Landa in mijn team en deze finishen buiten de top 20 maar Poels wint de etappe, krijg ik dan 3x10 teampunten? Stel dat Poels dan ook de gele trui pakt, krijg ik dan ook nog eens 3x8 punten erbij? Maw is het slim om bij twijfel juist renners te kiezen van sterke teams?

flashke

S. Henao
A. Greipel
C. Froome
T. Martin
R. Costa
P. Rolland
T. Gallopin
M. Kittel
P. Sagan
T. Pinot
D. Martin
A. Contador
N. Quintana
R. Bardet
W. Barguil
B. Coquard
J. Alaphilippe
S. Enger
E. Theuns
D. Groenewegen

Iemand die een me vertelt welke pareltjes ik over het hoofd heb gezien?

ditisdavid

Is het al zaterdag ofzo?

Chris85

Gaan we nou serieus elkaars teams zitten analyseren? Doe dat zaterdag na de deadline toch joh..

@primavoormij

Klopt wat betreft de teampunten. Je hoeft de etappewinnaar (Poels in dit geval) niet in je team te hebben maar je moet de andere 3 SKY renners wel opgesteld hebben om teampunten te krijgen.

Pietje Precies

Tikkeltje vervelend inderdaad.

arviidd

Dat gezeur vind ik eigenlijk nog vervelender.

Laatst gewijzigd
heuvelcolombia

Gezien het onderwerp vind ik het hele topic wat overdreven, maar als je hier 77 pagina's over wilt filosoferen over de juiste keuzes zou het gek zijn om iemand die zijn keuzes neerzet te veroordelen.

On: alsnog heb ik moeten schuiven in mijn team nu Bouhanni weg is. Ik heb haast te veel budget nu!

ONCE

Kun je 500k naar mij overmaken?

vasnd

Same Colombia, als je de grote 3 sowieso al hebt is ie niet makkelijk 1:1 in te wisselen zonder je team om te gooien. Ik ga maar voor de upgrade van een eerder uit noodzaak meegenomen tijdrijder..

Chris85

Je wilt toch juist dat ene pareltje waarmee je het verschil gaat maken voor jezelf houden? Dat je over bepaalde twijfels wilt discussiëren snap ik echt wel maar wil je dat mensen zeggen als je je complete team neerploft? Prima team, als je Greipel voor Kittel ruilt en Bardet voor v. Garderen heb je hetzelfde team als ik, dat is beter!? Maar goed, ik zal mn irritaties voor mezelf houden want het is niet mn bedoeling dat andere zich aan mijn gezeur gaan irriteren.

vasnd

Je kan je reactie op de lijstjes natuurlijk ook relativeren. Op of aanmerkingen zijn niet verplicht en als er echt duidelijke valkuilen in zitten is het -zonder voorzeggen- best mogelijk wat pointers te geven.
Mensen die hun lijstje neerkwakken onder het mom van ik denk dat ik een vet goed team heb maar geef me feedback want ik wil Scorito winnen, tja, jammer dan.

Er zijn wat lijstjes langsgekomen die solide, maar niet mijn keuze zouden zijn. Prima, maar dan ga ik er niet op argumenteren of zeiken.

Laatst gewijzigd
Jalabert88

Er bestaat zoveel onduidelijkheid over "de laatste renner voor Froome", dat ik me afvraag of het zinvol is er een mee te nemen.
Poels, Landa, Henao, Thomas of Landa, allemaal in een andere prijsklasse.
Poels lijkt me wederom de man voor de 3e week, Henao, groot vraagteken.. Thomas als back up kopman( maakte weinig indruk in de dauphine) en Landa die aangeeft in een interview dat hij wel een vrije rol ambieert...
Hoe denken jullie hierover?

gollum

Verwachten jullie dat Poels mee mag sprinten bij finishes heuvelop, of zou hij hoe dan ook bij Froome moeten blijven.

Lage rugpijn

'@ flashke: albasini.

vasnd

'@Jalabert ik denk dat heel veel afhangt van het verloop van deze Tour. Froome vroeg in het geel geeft mogelijkheden voor de knechten met een goeie dag maar als er werk aan de winkel is dan zie ik eerder een Nieve vooruit en de rest in de trein.

rosencrantz

Geen idee of het al vermeld is, maar de vervanger van Cofidis lijkt mij Nicholas Edet. Geen nieuwe sprinter dus.

ONCE

'@ gollum.

Als poels bij froome moet blijven bij de finish heuvelop moet ie al behoorlijk sprinten. Als t hem überhaupt lukt :D

Benzardi

'@jelle

Welke renner verwachten jullie dat het eerste uitvalt

Ik zou Bouhanni nemen die is al uitgevallen voor de Tour ;o)

fietsumerin

Wat denken jullie van onderstaande renners welke zou het meeste top20 klasserings kansen hebben:
D. McLay
P. Konrad
G. Bennett
L. Craddock
P. Périchon

Ik dacht in de volgorde zoals hier boven

ivo001

'@Ties

Ik zou eerder voor Gerrans gaan ipv Plaza denk ik.

thombvb

Schat Craddock wel wat hoger in.

Professor Plof

'@Flaschke, met dit team ga je 3879 punten halen. Je kunt echt beter.

heleenhelmers

Wat denken jullie van Valverde dit jaar? Gaat hij Quintana echt bijstaan of gaat hij toch voor eigen succes?

1 2 ... 77 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.