Snoek
Valt wel mee, ik vind de sky ploeg hier aardig gehypet. Goeie ploeg hoor, maar we moeten niet overdrijven.
Daarnaast gaan de knechten zich echt niet uit elkaar trekken voor een goeie dagklassering op een muurfinish
Alleen Thomas wil zich graag bewijzen als GT rijder. Tegen beter weten in...
Zal Landa trouwens ook nooit voor 3m nemen. Hem boeit positie al helemaal niet. Als ie als kopman al steevast achter in de groepjes eindigt, hoe is dat dan als knecht?
'@ once
We zullen zien wat er gebeurt , hoop het ook niet trouwens want wil veel spektakel , maar verwacht dat in de echte klim etappes waar Froome bij de eerste drie eindigt Poels en Landa ook in de top 10 eindigen
Dus hou in de scorito er rekening mee , maar hoop dat de andere ploegen oorlog gaan maken om Sky te ontregelen .
Snoek
Froome rookt zn mannetjes 1 voor 1 op. Zodra degene zn karretje afhaakt laat ie het ook wel lopen, want morgen weer een dag.
Poels zal de laatste week gebracht worden, net als vorig jaar. Toen was ie goed maar vergeet niet dat ie maar 1x top 10 geindigd (alphe dhuez) en nog een keer als 16e naar les sybelles
Ik na een grote ronde altijd wel benieuwd wat de optimale samenstelling van een Scorito team zou zijn geweest. Iemand hier die goed is in programmeren die hier een leuk hobby projectje in ziet? Lijkt me overigens wel een zeer complex programma, want er moet rekening worden gehouden met het budget, een verplicht aantal van 20 renners, Kopmannen, dagelijkse trui- en teampunten, en het feit dat er maar 9 renners van de 20 tegelijk opgesteld kunnen worden.
Maar ik zou dat zeker leuk vinden om te weten ja. Wellicht kun je van alle renners zien wat ze maximaal opgeleverd hebben aan het eind van het spel. Dan kun je daar een berekening van maken met het aantal punten per miljoen en ben je al een heel eind denk ik.
Ik heb geen idee hoe dit bij scorito aangegeven is. Misschien dat ervaren spelers daar wat over kunnen zeggen
Dumoulin vind ik eigenlijk teveel kosten voor de punten die hij (denk ik) gaat pakken. Maar dan kom ik weer in die ellendige 1.5 M klasse uit, met types als Costa(kopman of niet?) EBH(wat mag hij?) en Greg(hoevaak sprint hij mee?)
Enger wel ingewisseld alvast voor een 1M sprinter, een oude rot in dit geval ;)
Alle haantjes beginnen te kraaien nu er een machtsvacuüm dreigt na het wegvallen van Bakbami. Cofidis lijkt Irak wel. Zwaarbewapende milities beschieten elkaar over en weer; wie the f*ck gaat er nou voor punten zorgen? Is het dan toch Borat, die Sloveen of die oude spaanse fuet? Nou Augé, los het maar op. Laat maar zien dat je deze klus aan kunt. Wat een bende.
'@ professor Plof: klopt als een bus. Hier hebben we het bij de Giro ook over gehad in de discussie over zekere punten, potentiële punten en onzekere punten. Uiteindelijk is het altijd gebaseerd op een persoonlijke inschatting van hoe goed een renner in vorm is, hoe goed het parcours bij hem past, etc, etc. Mocht iemand hier een model voor ontworpen hebben dan ben ik beschikbaar ;)
Poeksel, mein gott
De aversie tegen Borat Bozic is ontstaan naar aanleiding van zijn bezoek aan het Pussy Riot-concert in de Ziggo Dome, zonder dat hij Tinkoff daarover ingelicht had. Het werd helemaal een daad van ondoordachthied toen bleek dat Bozic er een geheime afspraak had met niemand minder dan Poeksel, die Tinkoff in dronken toestand beloofde dat hij een stok in het wiel van Froome zou steken.
Tinkoff eiste een verklaring van Poeksel die boutweg reageerde dat hij 'al jaren groot bewonderaar van de popgroep Pussy Riot is' en zijn concertgang 'een privé aangelegenheid' vond. Waarop Tinkoff in een bulderende lach uitbarstte. Hij voegde er nog enige schampere opmerkingen over Borat aan toe en stuurde de verbouwereerde Poeksel vervolgens weg.
Tinkoff is een fanatiek orgelspeler en heeft alle DVD's van Liestrong, The armstrong lie en Stop at nothing. Aan naar eigen fulmineren 'geneuzel' als Pussy Riot en andere vormen van kunstmatige prestaties heeft hij een vreselijke grafhekel: WE WILL FUCK SKY ANYWAY
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.