Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 78 ... 169 170
snoek1974

'@ once

Als de Sky trein gaat draaien , eindigen ze met 4 in de dag top 15 .

ONCE

Snoek

Valt wel mee, ik vind de sky ploeg hier aardig gehypet. Goeie ploeg hoor, maar we moeten niet overdrijven.
Daarnaast gaan de knechten zich echt niet uit elkaar trekken voor een goeie dagklassering op een muurfinish
Alleen Thomas wil zich graag bewijzen als GT rijder. Tegen beter weten in...

Zal Landa trouwens ook nooit voor 3m nemen. Hem boeit positie al helemaal niet. Als ie als kopman al steevast achter in de groepjes eindigt, hoe is dat dan als knecht?

Laatst gewijzigd
snoek1974

'@ once

We zullen zien wat er gebeurt , hoop het ook niet trouwens want wil veel spektakel , maar verwacht dat in de echte klim etappes waar Froome bij de eerste drie eindigt Poels en Landa ook in de top 10 eindigen

Dus hou in de scorito er rekening mee , maar hoop dat de andere ploegen oorlog gaan maken om Sky te ontregelen .

snellerfietsen

Teampje nu wel klaar. Enige twijfel is Contador of Quintana. Mijn gevoel zegt Quintana maar ik juich liever voor Contador. Zal tot de deadline nog wel elke dag stuivertje wisselen en dan uiteindelijk de verkeerde keuze maken

janstof

Waarvoor zouden jullie kiezen?

Porte + Rodriquez of Bardet en Meintjes?

Weet niet wat ik van Roderiquez kan/moet verwachten?
Ik heb Van Garderen al in mijn team.

ONCE

Snoek
Froome rookt zn mannetjes 1 voor 1 op. Zodra degene zn karretje afhaakt laat ie het ook wel lopen, want morgen weer een dag.

Poels zal de laatste week gebracht worden, net als vorig jaar. Toen was ie goed maar vergeet niet dat ie maar 1x top 10 geindigd (alphe dhuez) en nog een keer als 16e naar les sybelles

ivo001

Ik na een grote ronde altijd wel benieuwd wat de optimale samenstelling van een Scorito team zou zijn geweest. Iemand hier die goed is in programmeren die hier een leuk hobby projectje in ziet? Lijkt me overigens wel een zeer complex programma, want er moet rekening worden gehouden met het budget, een verplicht aantal van 20 renners, Kopmannen, dagelijkse trui- en teampunten, en het feit dat er maar 9 renners van de 20 tegelijk opgesteld kunnen worden.

aardappeljager

'@ivo wellicht makkelijker te achterhalen wat het winnende team is. Dat zal vast niet het best mogelijke team zijn. maar met de tour zijn er wel een erg groot aantal deelnemers, dat het niet heel veel zal schelen.

aardappeljager

Maar ik zou dat zeker leuk vinden om te weten ja. Wellicht kun je van alle renners zien wat ze maximaal opgeleverd hebben aan het eind van het spel. Dan kun je daar een berekening van maken met het aantal punten per miljoen en ben je al een heel eind denk ik.

Ik heb geen idee hoe dit bij scorito aangegeven is. Misschien dat ervaren spelers daar wat over kunnen zeggen

PeterPaprika

Maximaal aantal punten voor een renner kun je wel zien, alleen is het niet altijd optimaal om elke renner elke etappe op te stellen. Een 20e plek wordt daar namelijk wel in meegenomen terwijl je met andere renners meer punten had kunnen halen in die etappe.

aardappeljager

'@pp oh ja. Daar worden natuurlijk ook schamele teampunten in meegenomen in etappes dat je ze toch niet op zou stellen. Dan wordt het weer een lastiger verhaal. Het was een begin voor een globaal beeld

hofsje

'@ janstof

Porte + Rodriquez zou ik voor kiezen dan

droomteam

Flashke mooi team Costa - Theuns en galopin zou ik nog even over na denken . En ik zie ook te weinig sprinters in jou team Gallopin zou ik ook een andere sprinter voor nemen .

Laatst gewijzigd
Matti

Dumoulin vind ik eigenlijk teveel kosten voor de punten die hij (denk ik) gaat pakken. Maar dan kom ik weer in die ellendige 1.5 M klasse uit, met types als Costa(kopman of niet?) EBH(wat mag hij?) en Greg(hoevaak sprint hij mee?)

Enger wel ingewisseld alvast voor een 1M sprinter, een oude rot in dit geval ;)

Starlynk

'@Ivo: Ik heb hier al een programma voor! Heb de uitkomst na de Giro ook gepost, dus zal dat hier na de tour ook doen!

jort101

Vind Van Avermaet en Stuyven allebei twijfelgevallen..

HF2013

'@Starlynk: kan je mij niet alvast de uitkomst even op email zetten. ;-)

Starlynk

'@hf2013: hahaha als jij me alvast alle uitslagen aanlevert, dan stuur ik je het resultaat ;-)

Professor Plof

Ivo ik heb ook wat in elkaar gehobbyd maar uiteindelijk valt of staat het met ieders persoonlijke inschatting van hoe goed een renner gaat zijn en wat diens doel is. En dat blijft natuurlijk de grote glazen bol waar je vooraf maar heul beperkt grip op hebt....

David Walsh

Alle haantjes beginnen te kraaien nu er een machtsvacuüm dreigt na het wegvallen van Bakbami. Cofidis lijkt Irak wel. Zwaarbewapende milities beschieten elkaar over en weer; wie the f*ck gaat er nou voor punten zorgen? Is het dan toch Borat, die Sloveen of die oude spaanse fuet? Nou Augé, los het maar op. Laat maar zien dat je deze klus aan kunt. Wat een bende.

elstupidoloco

'@ professor Plof: klopt als een bus. Hier hebben we het bij de Giro ook over gehad in de discussie over zekere punten, potentiële punten en onzekere punten. Uiteindelijk is het altijd gebaseerd op een persoonlijke inschatting van hoe goed een renner in vorm is, hoe goed het parcours bij hem past, etc, etc. Mocht iemand hier een model voor ontworpen hebben dan ben ik beschikbaar ;)

ivo001

Ik bedoelde het als analyse achteraf, je kan moeilijk 21 etappeuitslagen gaan voorspellen inclusief tijden, tussensprints, bergkoningen etc :)

Poeksel

Huh? Wat heeft Fabio "Borat" Aru met Cofidis te maken?

David Walsh

Poeksel, mein gott

De aversie tegen Borat Bozic is ontstaan naar aanleiding van zijn bezoek aan het Pussy Riot-concert in de Ziggo Dome, zonder dat hij Tinkoff daarover ingelicht had. Het werd helemaal een daad van ondoordachthied toen bleek dat Bozic er een geheime afspraak had met niemand minder dan Poeksel, die Tinkoff in dronken toestand beloofde dat hij een stok in het wiel van Froome zou steken.
Tinkoff eiste een verklaring van Poeksel die boutweg reageerde dat hij 'al jaren groot bewonderaar van de popgroep Pussy Riot is' en zijn concertgang 'een privé aangelegenheid' vond. Waarop Tinkoff in een bulderende lach uitbarstte. Hij voegde er nog enige schampere opmerkingen over Borat aan toe en stuurde de verbouwereerde Poeksel vervolgens weg.
Tinkoff is een fanatiek orgelspeler en heeft alle DVD's van Liestrong, The armstrong lie en Stop at nothing. Aan naar eigen fulmineren 'geneuzel' als Pussy Riot en andere vormen van kunstmatige prestaties heeft hij een vreselijke grafhekel: WE WILL FUCK SKY ANYWAY

vasnd

Sjeu, neem er nog eentje.

1 2 ... 78 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.