Beetje jammer dat de licht absurdistische bijdragen van heer Walsh geen applaus maar calvinistisch onbegrip oogsten. Weinig liefhebbers van alles dat enigzins afwijkt van de mediaan rond rtl 4. I for one vind zijn bijdragen zeer goed te genieten.
Walsh haalt wat dingen door elkaar. Het was niet in Amsterdam, maar in Astana en het betrof niet de band Pussy Riot, maar Rockbitch. Met Tinkoff bedoelt hij waarschijnlijk Oleg Tinkov. Verder ging het niet om Bozic (wat zou die daar ooit moeten?), maar om Lutsenko en het was niet ik maar mijn tweelingbroer Doeksel die daar met hem afgesproken had. Die overigens wel de gouden condoom ving.
Hangt af van de vraag.
Navardauskas, had 2 jaar geleden een redelijk sterke Tour, vorig jaar minder. Heeft iemand een idee of inzicht wat voor rol hij dit jaar gaat spelen, en hoe is zijn vorm?
Jan Polanc is voor mij ook een interresante renner, gaat hij net als 40 andere een kans maken op etappe 2 of is hij daar nog niet goed genoeg voor?
Laatste vraag voor deze nacht voor een intensieve Tour kijker maar niet de rest van het jaar hoe zijn de daal kunsten van bardet in vergelijking met de echte toppers?
Bij voorbaat dank
'@ once
Even nagezien , maar Van Poels klopt dat die verleden jaar maar 1x top 10 gereden heeft , was voor mijn gevoel veel vaker , maar zoals ik al zei hoop ik ook niet dat ze alles voortdurend onder controle hebben. De rest heeft ook goede ploegen om dit te ontregelen als Bijv Maijka, Valverde en Nibali vroeg in de aanval gaan , zullen ze toch gelijk volle bak moeten reageren en kan Aru , Contador en Quintana van profiteren mits ze er niet vanaf worden gereden.
De vraag is alleen als de sky trein is opgerookt , hoeveel renners er dan nog bij Froome zijn. Toch nog maar aangepast en gekozen voor 2 andere renners .
Hoewel ik wel verwacht dat Poels zijn 1,5 Miljoen waard is , conform de punten regel 100 punten per Miljoen , zal hij de 150 punten wel halen .
De vraag is alleen als de sky trein is opgerookt , hoeveel renners er dan nog bij Froome zijn. Toch nog maar aangepast en gekozen voor 2 andere renners .
Hoewel ik wel verwacht dat Poels zijn 1,5 Miljoen waard is , conform de punten regel 100 punten per Miljoen , zal hij de 150 punten wel halen .
Denk dat die trein bergop niet zo snel opgerookt zal zijn. Die SKY-trein is zich vorig jaar kapot geschrokken, toen Froome tot 2 keer toe bijna geïsoleerd kwam te zitten. In blinde paniek meteen VINO opgebeld om eens even over een transfervrije renner te praten.
De Sky expansie met zeer sterke klimmers -volgens mij zelfs 1 meer tov vorig jaar (correct me if i'm wrong)- gaan niet warm of koud worden van een Maikja in de aanval. Die gaan 350 trappen en dan zien ze die Pool voor de finish nog wel. Waarschijnlijk heeft Alberto na de 2e locomotief ook geen kolen meer over. Nee, ik denk dat we vaak een blauwe TGV zien met Quintana en misschien Aru als laatste wagonnetjes. Alberto zit dan allang in de Syntus.
'@David, Las nog niet zolang geleden dat Nibali vond dat Aru geen respect toonde. Nee dat botert niet. Wil niet zeggen dat Nibali hier een geweldige tour zal rijden na zijn inspanningen in de Giro. Aru is een ander verhaal, die zal de laatste week vlammen op de bekende Astana manier maar kan daarvoor incidenteel al eens uitpakken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.