Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 79 ... 169 170
Onbekende gebruiker

Beetje jammer dat de licht absurdistische bijdragen van heer Walsh geen applaus maar calvinistisch onbegrip oogsten. Weinig liefhebbers van alles dat enigzins afwijkt van de mediaan rond rtl 4. I for one vind zijn bijdragen zeer goed te genieten.

Poeksel

Walsh haalt wat dingen door elkaar. Het was niet in Amsterdam, maar in Astana en het betrof niet de band Pussy Riot, maar Rockbitch. Met Tinkoff bedoelt hij waarschijnlijk Oleg Tinkov. Verder ging het niet om Bozic (wat zou die daar ooit moeten?), maar om Lutsenko en het was niet ik maar mijn tweelingbroer Doeksel die daar met hem afgesproken had. Die overigens wel de gouden condoom ving.

TiesW

Geforceerd, uitgemolken. Slechte poging tot comeback. Vijf-min.

Gids05

dumolin of barguil ???

Onbekende gebruiker

Hangt af van de vraag.

Gids05

wie haalt de meeste punten

Matti

Dat kan ik nu nog niet zeggen he

WCEendT

Is het weer feest?

vito020

Navardauskas, had 2 jaar geleden een redelijk sterke Tour, vorig jaar minder. Heeft iemand een idee of inzicht wat voor rol hij dit jaar gaat spelen, en hoe is zijn vorm?

Jan Polanc is voor mij ook een interresante renner, gaat hij net als 40 andere een kans maken op etappe 2 of is hij daar nog niet goed genoeg voor?

Laatste vraag voor deze nacht voor een intensieve Tour kijker maar niet de rest van het jaar hoe zijn de daal kunsten van bardet in vergelijking met de echte toppers?

Bij voorbaat dank

RENS9

'@vito020:

- Heeft dit jaar nog geen deuk in een pakje boter gereden

- Geen schijn van kans

- Qua dalen behoort Bardet tot ''de echte toppers''

embargo

Als Bardet bij de dalers tot de echte toppers behoort, is Pinot dan aan zoveel betere klimmer?

embargo

Ik bedoel uiteraard 'een zoveel betere klimmer'
Dit omdat hij 500k duurder is en ik ze toch wel aardig aan elkaar gewaagd vind

Laatst gewijzigd
ONCE

Die 500k meer is z'n tijdrit :p

Sunrider

Pinot heeft een (veel) betere tijdrit wat zijn meerwaarde rechtvaardigt. Bardet is explosiever.

Laatst gewijzigd
snoek1974

'@ once

Even nagezien , maar Van Poels klopt dat die verleden jaar maar 1x top 10 gereden heeft , was voor mijn gevoel veel vaker , maar zoals ik al zei hoop ik ook niet dat ze alles voortdurend onder controle hebben. De rest heeft ook goede ploegen om dit te ontregelen als Bijv Maijka, Valverde en Nibali vroeg in de aanval gaan , zullen ze toch gelijk volle bak moeten reageren en kan Aru , Contador en Quintana van profiteren mits ze er niet vanaf worden gereden.

De vraag is alleen als de sky trein is opgerookt , hoeveel renners er dan nog bij Froome zijn. Toch nog maar aangepast en gekozen voor 2 andere renners .

Hoewel ik wel verwacht dat Poels zijn 1,5 Miljoen waard is , conform de punten regel 100 punten per Miljoen , zal hij de 150 punten wel halen .

flashke

Ik dacht dat het hier al ergens gelinkt werd, maar heeft iemand een manier om de behaalde punten van vorig jaar te zien? Noem me lui, maar door 79 pagina's gaan, zie ik niet zitten.

BergjeopBergjeaf

gewon op scorito zelf. Bij rennerkeuze kan je dan pt 2015 aankijken. Dit werkt volgens mij niet op je mobiel

BergjeopBergjeaf

autocorrect maakt er iets moois van, maar je begrijpt me vast wel ;)

David Walsh

Even nagezien , maar Van Poels klopt dat die verleden jaar maar 1x top 10 gereden heeft , was voor mijn gevoel veel vaker , maar zoals ik al zei hoop ik ook niet dat ze alles voortdurend onder controle hebben. De rest heeft ook goede ploegen om dit te ontregelen als Bijv Maijka, Valverde en Nibali vroeg in de aanval gaan , zullen ze toch gelijk volle bak moeten reageren en kan Aru , Contador en Quintana van profiteren mits ze er niet vanaf worden gereden.

De vraag is alleen als de sky trein is opgerookt , hoeveel renners er dan nog bij Froome zijn. Toch nog maar aangepast en gekozen voor 2 andere renners .

Hoewel ik wel verwacht dat Poels zijn 1,5 Miljoen waard is , conform de punten regel 100 punten per Miljoen , zal hij de 150 punten wel halen .

Denk dat die trein bergop niet zo snel opgerookt zal zijn. Die SKY-trein is zich vorig jaar kapot geschrokken, toen Froome tot 2 keer toe bijna geïsoleerd kwam te zitten. In blinde paniek meteen VINO opgebeld om eens even over een transfervrije renner te praten.

De Sky expansie met zeer sterke klimmers -volgens mij zelfs 1 meer tov vorig jaar (correct me if i'm wrong)- gaan niet warm of koud worden van een Maikja in de aanval. Die gaan 350 trappen en dan zien ze die Pool voor de finish nog wel. Waarschijnlijk heeft Alberto na de 2e locomotief ook geen kolen meer over. Nee, ik denk dat we vaak een blauwe TGV zien met Quintana en misschien Aru als laatste wagonnetjes. Alberto zit dan allang in de Syntus.

gijzgans

Mijn gevoel zegt dat Aru erg gaat tegenvallen deze tour, deels door zijn tegenvallende voorseizoen. Is Nibali eigenwijs genoeg om bij een tegenvallende Aru het heft in eigen handen te steken. Hij zit het eigenlijk tussen die twee? Liggen zij al wat meer op één lijn?

Chaba

Mijn gevoel zegt juist dat hij ondanks zijn mager voorjaar en matige Dauphine hij de pannen van het dak rijdt in de Tour de France en op het podium terecht komt vanwege zijn grinta.
Het is wel Aru!

David Walsh

Goede vraag: hoe is de onderlinge relatie tussen Aru en Nibali?

Sunrider

'@David, Las nog niet zolang geleden dat Nibali vond dat Aru geen respect toonde. Nee dat botert niet. Wil niet zeggen dat Nibali hier een geweldige tour zal rijden na zijn inspanningen in de Giro. Aru is een ander verhaal, die zal de laatste week vlammen op de bekende Astana manier maar kan daarvoor incidenteel al eens uitpakken.

PeterPaprika

Rijden eigenlijk nooit samen sinds Aru ook als kopman wordt gezien, daarvoor heeft Aru wel geknecht voor Nibali. Vuelta vorig jaar was de uitzondering maar toen werd Nibali na 2 etappes eruit gebonjourd.

freddy100

Vraag me af hoe Diego Rosa het gaat doen, bij onzekerheid over Aru en Nibali. Misschien mag hij enigzins voor zich zelf gaan tot dat teamgenoot echt goed in de top 5 staat.

1 2 ... 79 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.