Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 80 ... 169 170
ONCE

Aru zal vast beter rijden dan voorseizoen maar is ie het geld waard? Toch vnl op z'n vuelta winst gebaseerd maar hoe overtuigend was ie daar nou echt...

5m van contador kun je trouwens ook je vraagtekens bij zetten

robotour

'@once... het is een kwestie van keuzes maken en wie het vaakst in de daguitslag van de top 20-25 is terug te vinden in combinatie met de andere klassementen.

theod8

Graag even jullie mening over deze sprinters van 1 mil:

Bennett, Navardauskas, Dumoulin, Bozi, Groenewegen, Gatto, Theuns, Gene Renshaw, Richeze,

Wie zijn volgens jullie het sterkst ? Ik dacht zelf aan Bennett, Groenewegen en over de derde ben ik nog niet uit

ONCE

Ja dat is logisch. Maar als je minder bent dan 8 Ak mannen eindig je dus ook achter die mannen hé :p
Ik moet maar zien of Aru beter is dan renners als pinot, bardet en tjvg. Hoe vaak heeft Aru gewonnen van renners van dat kaliber die zich compleet focussen op dezelfde Gt?

Niballie

'@theod8

Renshaw, Gene, Richeze, Gatto moeten allemaal de sprint aantrekken voor iemand anders. Gaat Bozic nr.1 sprinter zijn in zijn ploeg of wordt dat Soupe of Laporte? Navardauskas reed ook de Giro, maar sprintte ook amper mee daar. Zou natuurlijk wel op een andere manier kunnen, zoals twee jaar geleden. Dumoulin wint nog wel eens in het Franse circuit, Dylan heeft tot nu toe een alleraardigst seizoen, Bennett reed bijvoorbeeld een prima Dauphine en Theuns gaat zich voor het eerst onderdompelen in de hectiek van een grote ronde. Kies maar...

theod8

Als blijft de vraag wie gaat er sprinten Theuns of Struyve toch ?

gesink-menchov

Mijn enige twijfel is nog kristoff versus coquard. Lastig Lastig. .

nasibal

Waar ga je de overgebleven 500k in stoppen als je voor Coquard kiest of moet je die juist ergens vandaan schrapen als je voor Kristoff zou willen gaan?

Crashtester

Plus wat verwacht je van de vorm van Kristoff? Als hij in topvorm is gaat hij de extra 500k ten opzichte van Coquard wel waard zijn. Als hij de lijn van dit seizoen echter doortrekt schat ik ze redelijk gelijkwaardig in.

robotour

Als je alleen hoeft te twijfelen over Kristoff of Coquard....wat heb je dan gedaan met de overige 196 renners....?:):)

Mardai

Ik ben benieuwd wie er gaat verassen in de 2 (klim)tijdritten. Elke keer komen er toch verrassende renners uit de koker rollen!

David Walsh

dubbel

Laatst gewijzigd
David Walsh

Ik ben benieuwd wie er gaat verassen in de 2 (klim)tijdritten. Elke keer komen er toch verrassende renners uit de koker rollen!

Ik verwacht eigenlijk helemaal geen verrassingen. Louter de lijstjes die iedereen hier op kan brullen; de klassementsmannen en de top tijdrijders (alleen bij de heuvelrit). Knechten als Kyrienka laten het lekker lopen denk ik.

NB: Tenzij het á la Giro midden in de tijdrit gaat regenen.

Busted

'@gijzgans
Mochten er waaiers ontstaan in de eerste rit dan zit Aru absoluut niet in de tweede groep. Hij zit in de derde.
Laat staan rit 2, waar Aru op de 127e plaats binnenkomt op meer dan twee minuten achterstand.
In de rest van de eerste week rijdt hij 3 keer lek, waarvan minimaal 1 x in de heuvelrit naar Le Lioran.
In het begin van de pyreneeen krijgen we spectaculaire beelden van een lossende Aru, wat zich elke dag herhaalt. Op de Mont Ventoux gebeurt hetzelfde, maar daar komt de camera niet eens meer bij. In de tijdrit is zijn valpartij het enige wat we qua televisiebeelden van hem zullen zien.

Maar pas op! De derde week. Na de rustdag. Daar wint Fabio drie van de vier ritten. Qua klassement staat ie dan natuurlijk al op een uur.
Mag je voor jezelf bepalen of je zijn Tour vindt tegenvallen of niet.

Mollemawintdetour

Ik word nie goeeee.

Na opnieuw wat puzzelen ben ik heel tevreden met mijn team wat bestaat uit 8 AK mannen 6 Sprinters, 3 Puncheurs (Waarvan D. Martin - kan zomaar eens een tijd in het AK mee doen, en dus mijn 9e AK man zijn). Nu heb ik nog 3 plekken over en 3.5 M te besteden.

Ik snap niet hoe ik dit voor elkaar heb gekregen omdat ik dacht dat ik nog wat budget keuzes moest gaan doen. Ik heb dus een soort luxe probleem.
Mensen die nog must-have 1/1.5M avonturiers/aanvallers als tip voor mij hebben?

Laatst gewijzigd
thijs1984

Twijfel tussen aru+ t martin of pinot + a yates.
Heb Martin niet echt nodig voor de teampunten dus vindt het prima hem te laten vallen, maar ik denk eigenlijk dat aru meer punten gaat halen dan pinot

Mollemawintdetour

'@thijs1984

Ik denk van niet! Pinot maakt het verschil vooral in de twee tijdritten. Daarnaast gaat Yates een rol spelen voor het wit.

Laatst gewijzigd
joenique

'@mollema

Caruso 1mil. ; steevast goed in de Giro (dit jaar geen Giro gereden, dus goed in de Tour?)
Martin2 1mil ; is een avonturier, kans op teampunten en als extratje, tijdrit
Moreno? 1mil. ; als ie de ruimte krijgt uiteraard, maar ik denk van wel (ze hebben izaguirre x2, anacona, oliveira enz.. voor het werk te doen)
Cancellara 1mil.; die vol voor een laatste avontuurlijke tour gaat?
...

Laatst gewijzigd
Busted

'@thijs1984
Ik denk dat je met Pinot en Yates meer zekerheid hebt. Aru is mijns inziens een gok, maar zou goed uit kunnen vallen.
Maar kies je voor Pinot, heb je dan wel plaats in je team om Yates op te stellen? Yates en Tony Martin zijn namelijk verschillende renners die je normaal gezien niet in dezelfde etappes op zou stellen.

WCEendT

Heeft iemand nog een interview met een Dimension-Data ploegleider kunnen vinden en/of met EBH/Cavendish?

Masterw

Wat denken jullie van de vorm van Cavendish?

PeterPaprika

Ik denk dat het bij Cavendish weinig uitmaakt hoe ie er een maand geleden voor stond.

robotour

Cavendish is als Kristoff, je weet niet wat je moet verwachten. Beide zullen vermoedelijk de Tour niet uitrijden, dus rijst de vraag in hoeveel ritten gaan ze echt mee doen in de sprints en voor welke plaats is dat dan ?

Tourminator

'@WCEendt

EBH hoeft niet deel te nemen aan de trein van Cavendish. Daar hebben ze naar hun oordeel Renshaw en Eisel voor.

"De eerste dagen staan in het teken van sprinten en daarin vertrouwen wij volledig op Cavendish en Boasson Hagen", legt ploegleider Rolf Aldag uit. "

EBH zal dus ook ingezet worden de 1e week. Cavendish rit 1 en 6. EBH 2 en 4. Twijfel nog over rit 3.

Niballie

http://cyclingtips.com/2016/06/despite-olympic-selection-dimension-data-wants-cavendish-to-complete-tour/

1 2 ... 80 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.