Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 81 ... 169 170
Mollemawintdetour

'@joenique

Dankjewel voor de tips!

Ik neig nu zelfs naar Dumoulin of Kelderman i.v.m. de tijdrit. Ik kan echter ook Coquard updaten naar Greipel en voor nog een 500K sprinter gaan i.c.m. 2 750K avonturiers..

Ik vraag me dan vooral af of deze upgrade mij zoveel meer punten gaat opleveren.

TiesW

Plaza, Gerrans of Sepúlveda? Die eerste twee zijn voordelig voor teampunten van OGE maar verwacht eigenlijk van beide geen etappewinst. Sepúlveda vind ik gewoon heel erg lastig in te schatten..

WCEendT

Bedankt!

chasse-patat

Na flink wat gepieker ben ik er grotendeels uit :)
Ik heb nu een team bestaande uit:
- 9 Klassementsrenners
- 7 Sprinters
- 4 Puncheurs.

Ik ben alleen bang dat van deze puncheurs een aantal mannen na anderhalve week nog kort staan in het klassement en dat ik deze nog op moet stellen in de klimploeg. Vorig jaar gebeurde dit ook en toen kon ik sommige klimmers helemaal niet opstellen. Zonde geld dus.

Daarom denk ik er over na om één van de puncheurs of klassementsmannen in te wisselen voor een extra sprinter..

Henao en Gallopin komen daarvoor het meest in aanmerking. Of denken jullie dat zij meer punten op zullen halen dan een doorsnee sprinter van 1.000.000?

Il Mostro

'@robotour:

Waarom zou Kristoff de Tour niet uitrijden? Tot nu toe heeft hij 5 grote rondes gereden, allemaal gefinisht. Daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken.

PeterPaprika

'@allieballie Tsja, wat verwacht je dan dat ze roepen?

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@TiesW
Ik zie persoonlijk geen reden om een van de drie uberhaupt in mijn team te hebben. Ga jij voor een soort van 16+4 (500-750Ks) team? Of is dit gewoon je 20e renner?

Chris85

Ik zit verdomme al 3 dagen te kloten met mn laatste 1,5 miljoen voor 2 plekken! Ik heb altijd 20 renners geselecteerd ook toen je nog kon kiezen tussen 16-20 maar ik had nu toch echt graag voor 19 renners gegaan. Downgraden is absoluut geen optie maar nu krijg ik Greg er niet ingefietst. Iets in mij zegt dat hij de eerste week heel erg actief gaat zijn. Al tig 750k/750k en 1m/500k combinaties de revue laten passeren maar nog niks wat me tevreden stemt...

droomteam

robotur waar haal je dat vandaan dat Cavendisch de tour niet uit zou rijden Rio rijd hij op de baan . en zijn ploeg heeft er alles aan gedaan om een goed treintje voor hem te krijgen . En op de site van ze en sportwereld be staat gewoon dat de bedoeling is om hem tot Parijs er bij te hebben !!

ONCE

Kittel zei ook in de Giro dat ie m uit ging rijden. Wat dat betreft kun je er niet van op aan

Wollage

'@ Tourminator:

Waar haal je die info vandaan? Ik kwam dit tegen:

"Boasson Hagen will serve as part of Cavendish's lead-out train in the opening days of the Tour but the Norwegian will have opportunities of his own later in the race"

David Walsh

Inspector Wollage, dat hele forum is al dagen aan het trollen. Misleiding tot en met :(

TiesW

Arghh, het twijfelen is weer begonnen ondanks dat ik zo'n mooi ploegje had gisteren. Heb nog 1 plekje over met 500.000 budget en twijfel om Dumoulin of Rodriguez (beide 2.000.000) eruit te gooien. Maar ik zie Rodriguez misschien wel in het geel na de tweede etappe. Dumoulin zie ik de TT winnen en daarnaast zich echt nog wel mengen in nog 2 etappe's...

nasibal

Iedereen inmiddels groenwegen er uit aan het flikkeren? ;)

Wat DD betreft: Uiteraard gaan die de 1e etappe vol voor Geel met Cav. Ook Hagen zal daar zijn steentje aan bij moeten dragen. Wat er daarna gebeurd is glazenbolwerk, maar Hagen is niet naar DD gegaan om opnieuw in een treintje plaats te nemen.

RubenVB

Groenewegen heeft zijn sporen nog niet verdiend. Uit team halen bij Scorito? Of toch terug in mijn team drukken? En dat dan weer dunnetjes over doen met switchen?

JimKro

Groenewegen zat er bij mij toch al niet in ;)

Mollemawintdetour

'@RubenVB

Met dat wisselen schiet je uiteindelijk geen reet op. Ik zou gewoon schijt hebben en hem er ergens toch in draaien.

arviidd

Dat van Groenewegen is gewoon spanning dat is weg als hij zaterdag op de fiets zit.

WCEendT

'@Nasibal
Dat is dus de vraag... ga je hem er in laten of neem je de gok.

RubenVB

'@Mollemawintnietdetour
De gedachten kwamen ook opeens opzetten als poepen. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Water blijven drinken, nachtje over slapen en morgen pers ik de keuze er wel uit.

Goozbabs

Ik heb net zoveel schijt eraan als Groenewegen heeft :P

WCEendT

'@RubenVB
Wat een vermakelijk antwoord.

TiesW

'@rubenvb, Shit, begin ook te twijfelen. Is jou vertrouwen in Groenewegen er met de wind vandoor gegaan?

Poeksel

Ik denk dat arviidd gelijk heeft. Hij zal ze gewoon een poepie laten ruiken!

Mardai

Groenewegen gaat 3 etappes winnen op zeker!

Hij fiets jullie allemaal de moeder!

1 2 ... 81 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.