Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 83 ... 169 170
TiesW

'@timo076, ik zou zeker voor Coquard gaan. Denk dat hij goede zaken zal doen in de groene trui en zeker kort zal eindigen in een aantal etappes. Daarnaast zou ik voor Kristoff of Degenkolb gaan maar vind ik ook een moeilijke keuze. Kristoff matig seizoen en weet niet of Degenkolb hier al weer goed kan mee doen na z'n voorjaar. Uiteindelijk geef ik dan toch Degenkolb net ietsje meer kans.

jort101

'@snoek
Of je neemt ze alle 3 ;)

RubenVB

Matthews en Kristoff. 100%.

ConINGtador

De twijfel slaat toe. Moet ik Groenewegen vervangen naar aanleiding van de laatste berichten? De darmklachten lijken toch erger dan gedacht, getuige van het feit dat hij de ploegenpresentatie laat schieten.

Voorafgaand aan de Giro zat ik met hetzelfde dilemma: wel of geen Cancellara. Ook hij liet de ploegenpresentatie aan zich voorbijgaan en we weten allemaal hoe dat afgelopen is. Toen bleef ik vasthouden aan Cancellara :(

Laatst gewijzigd
aardappeljager

Die 100 punten per miljoen gaat maar deels op. Als je 20 mensen van 1 miljoen opstelt en je daarmee 2000 punten haalt heb je wel de 100 per miljoen gehaald maar ga je het spel niet winnen. Dus als een 5miljoener 400 punten haalt kan dat zomaar beter zijn dan een 2.5er die 300 punten haalt.

David1977

Wat verwachten we van Cavendish...

aardappeljager

Niets anders dan de afgelopen 80 pagina's

David1977

Dus dan is hij afgeschreven of nog 1 keer...

aardappeljager

Tja. Hij heeft geen dnf gepland, maar of hij de champs gaat halen? Zie hem die etappe eventueel winnen, verder wat top 5 plaatsen misschien en geen kans op groen

David1977

Hij heeft wel een treintje met vertrouwde kompanen, hoop dat hij nog 1 keer mee kan doen om de knikkers en de critici de mond gaat snoeren..

ICuThiNk

Hebben jullie nog mooie aanvullingen op mijn team?

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Ik heb nog 53 miljoen, wie kan me helpen?

snoek1974

'@ aardappeljager

Wel uitgaande dat je je budget opmaakt , plus het is ook het streven want als je die 5300 punten haalt , rond welke positie zou je dan eindigen ?

Pipi112

1: Chris Froome 5 Miljoen

RubenVB

1. Contador
2. P.Martens
3. B.Lindeman
4. A.Talansky
5. Kwiatkowski
6. E.Sepuvelda
7. T.Voeckler
8. J.Roy
9. A.Roux
10. Debusschere
11. S.Vanmarcke
12. Kristoff
13. S.De Bie
14. Elmiger
15. M.Frank
16. L.Meintjes
17. C.Gautier
18. C.Ronaldo
19. M.Hayman
20. A.Hansen

Ajb. Gratis en voor niets.

JimKro

Met 5300 punten eindig je doorgaans niet echt hoog.

vasnd

Tja met een Sagan van 1200 en een Froome van duizend ging het vorig jaar hard.

snoek1974

Ja dat vraag ik me af , hoeveel punten had bijv de winnaar van de giro ?

JimKro

Ga er maar vanuit dat je om te winnen zo'n 5000 'normale' punten moet halen en dan vervolgens de goede kopmannen moet hebben.

ICuThiNk

'@Rubenvb en pip112: Hartelijk Dank! Als ik hem 1 op 1 overneem, heb ik dan een serieuze kans op een top 50 notering (scorito poule)?

Zadelpen

Nou, van mij mag het beginnen. Ik ken nu alle renners plus prijzen uit mijn hoofd. En ik ben moe van het wekenlang 24/7 getel en geschuif in mijn hoofd haha, ;-).

Paar gokjes gemaakt, en ik mis eigenlijk 2 renners die ik graag had willen hebben, maar dat zat er niet in.

Ben wel tevreden met het team wat ik heb. Kan hem goed gebruiken de nieuwe racefiets.....

Laatst gewijzigd
bakfiets

Ik heb mn team ook klaar na veel geschuif de afgelopen weken. Ben heel benieuwd naar de rest van de teams zaterdag. Van mij mag het ook beginnen.

RubenVB

'@icuthink Dat ligt aan de uitvallers en duikelingen, maar top 500 moet wel lukken.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Bakfiets
En er dan zaterdag achter komen dat je een pareltje over het hoofd hebt gezien... Vuelta 2015... Chaves... slechte herinneringen.

Nog iemand met een subpoule die ik over het hoofd heb gezien? Ik wil graag zoveel mogelijk prijzen binnen slepen ;).

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@RubenVB
Mooi man, 4. A.Talansky 5. Kwiatkowski, deze twee gaan zeker hun geld waard zijn. KAN NIET ANDERS!

vasnd

Dylan er dan toch maar uitgechopt. Sorry knul!

1 2 ... 83 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.