Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 85 ... 169 170
Busted

'@Gids05
Je twijfelt niet over Greg, je neemt hem of je neemt hem niet.
Van Avermaet staat bij de eerste namen op je formulier, of helemaal niet. Zeker niet als 20e.
Ik zou dus voor Hagen kiezen als ik jou was, of je moet het risico willen lopen dat je account geblokkeerd wordt als Scorito doorkrijgt dat je twijfelde over Van Avermaet.

Succes.

Scotty

Zo, ik heb een keer niet m'n hele team kapot geredeneerd (bij tijdgebrek), maar indien twijfel mijn favoriete/sympathiekste renner gekozen.
Alleen nog even afwachten hoe de stoelgangproblemen van Groenewegen zich ontwikkeld.

S. Henao
F. Cancellara
A. Greipel
C. Froome
E. Boasson Hagen
P. Sagan
R. Porte
T. Pinot
D. Martin
A. Contador
N. Quintana
W. Kelderman
M. Matthews
G. Van Avermaet
R. Bardet
W. Barguil
B. Coquard
J. Alaphilippe
P. Vakoc
D. Groenewegen

fringale

'@Gids05 : ik las "The first few days will be dominated by the sprinters and we are confident to be right up there with Mark Cavendish, Edvald Boasson Hagen and the committed lead out around Mark Renshaw and Reinhard Janse van Rensburg. " te interpreteren als de eerste voor de vlakke, de tweede voor meer geaccidenteerde aankomsten,...of als, ze gaan beiden hun kans mogen gaan. Ik zie onder de rode vod, twee sneltreinen, Lotto en Etixx en de rest van de sprinters hun wagonnetje aanhangen. Maw ik zie Hagen niet de sprint aantrekken voor Cavendish, die al vanop 700m van de streep met Kristoff aan het bikkelen is voor het wiel van Kittel, en zie hem dus zijn eigen kans gaan...met oog op groen ?

Scotty

'@fringale, ik denk idd dat EBH naast Coquard een van de grootste uitdagers is van Sagan voor het groen. Zou dan wel een paar goeie coupes moeten plaatsen, want is in principe altijd langzamer dan Sagan.

zomaareens

Ik heb ergens gelezen dat vriend hagen toch willen server in the train andere later on willen get his own chances. Maar daar moest ik wel hard bij fronsen ja..

sprintgeit

Met 21 man zou ik perfect uitkomen. Nu wordt het toch nog wat prutswerk

Jorro97

bij degenkolb weet je wel dat hij altijd sprint en bij EBH niet,

ray

Laatste "training" van Lotto Jumbo, Groenewegen fietst mee.....

Mardai

Degenkolb gaat verassen deze tour. Mark my words!

vasnd

Ben benieuwd hoor. In vorm vind ik hem al geen super zekerheidje ofzo.

PeterPaprika

Naja verassen heeft ook met de verwachtingen te maken, die zijn ook praktisch niet aanwezig bij Degenkolb.

sprintgeit

In etappe 1 en 3 hoef je Hagen niet op te stellen, maar er zijn sowieso al 4 etappes op wat lastiger terrein waarin ze hem uit gaan spelen. Dan heb je ook nog de kans dat hij wat vlakke sprints mag gaan doen als Cav weg is. Het is een risico'tje, maar ik geloof wel dat een Hagen in vorm wat gaat laten zien.

Degenkolb met Hagen vergelijken is een beetje raar, scheelt een miljoen. Daarnaast is het met de vorm van John onzeker gesteld.

Orange

Bijna zaterdag, bijna mijn team compleet. Twijfel nog erg over het nemen van Kittel en Contador. In plaats van deze mannen kan ik Kristoff, Matthews en v Garderen nemen. Zie Kristoff en Matthews in minimaal 8 etappe's mee doen om de knikkers (mochten ze ook vol op het vlakke gaan sprinten) en Kittel in 5 etappe's. Zie Kristoff en Matthews samen dus meer punten pakken dan Kittel + 500k sprinter. Alleen pakken ze samen voldoende punten om het gat tussen Contador en v Garderen op te vangen? Is het risico van het thuislaten van twee toppers wellicht te groot?

fringale

Zoals zo vaak zijn het de boni die het verschil zullen maken. Als Kittel de eerste rit wint en Alaphillippe de tweede, dan kan Kittel de derde eindigen met : 10 + 8 (geel + groen, 1e rit) + 8 + 3 (geel en wit Alaphilippe) + 6 (groen, in de veronderstelling dat Sagan groen houdt) = 35 extra punten...of zijn dat nu net iets teveel als'en ?

RubenVB

Bij Degenkolb is één ding zeker en dat is dat hij dit seizoen nog niet veel gepresteerd heeft.
@Mardai Als Degenkolb gaat verassen, dan heb ik er niet zoveel vertrouwen in.

@Orange Dat is inderdaad een lastige keuze. Ik durf hem niet voor je te maken. Je kan ze niet allemaal nemen? :-p

@Ray Weet je toevallig ook hoe hij(Groenewegen) op zijn fiets zit?

joenique

'@Scotty;
Wat weinig pur sang-sprinters niet?

Corvd

Heeft iemand een goed gevoel bij Henao? Of is hij 1 van de eersten die zich op moet offeren in de Sky trein?

RainbowJersey

Persoonlijk denk ik dat alleen de laatste wagon in de Sky trein punten kan opleveren. (buiten teampunten uiteraard) Ze moeten vaak de volgende dag weer aan de slag en zullen dus eenmaal van kop af volledig laten lopen. Alleen de laatste man probeert zo lang mogelijk bij Froome te blijven. Het lijkt er op dat Thomas die man is.

RubenVB

'@Corvd Er is een hele lange discussie geweest over de Sky trein hier. Meerdere pagina's. Als je het antwoord toch hier nu voor je neus geschoteld wilt hebben: Het is onduidelijk wat de volgorde van de trein is.

Platje

Bijna klaar, 16 vaste renners maar twijfel voor mijn 4 laatste plekken wie er meer punten gaat pakken:

1. Contador - Kelderman - Cimolai - Henao (waarbij Henao en Contador extra kans hebben op teampunten)
2. Pinot - Porte - Kristoff - willekeurige 5k (waarbij Pinot altijd punten pakt en ik Porte ook beter inschat dan Kelderman maar of dit genoeg is om Contador te overtreffen?)

Iemand die mij zonder te zeggen wat ik kan doen een tip kan geven? :)

ray

'@RubenVB Ik zag een kort filmpje dat ze vanuit hun hotel de weg opdraaide om te gaan trainen, daar reed hij dus bij, meer weet ik niet haha

astanaboy95

Heb nog 4 plekken te vergeven in mijn selectie. Twijfel tussen Bardet, Groenewegen, Navardauskas, Dumoulin, Cimolai, Rodriquez, Costa & Boasson Hagen. Wie helpt mij?

RubenVB

'@Ray Haha oké jammer. Toch bedankt voor de info!

@Platje Mijn voorkeur ligt eigenlijk bij een mix daarvan. Deze ga ik nu niet noemen. Teampunten zijn geen zekerheid en Kelderman zegt voor etappes te gaan. Dat is extra lastiger selecteren als de Tour eenmaal begonnen is. Die willekeurige 500k gaat dat om een sprinter of klimmer?

Corvd

'@rubenvb Ok dank voor je reactie. Enig idee hoever terug de discussie over de skytrein is gevoerd?

RubenVB

'@Astanaboy Waarom twijfel je en tussen welke koppeltjes twijfel je dan?

1 2 ... 85 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.